Let’s change beauty

Το Dove, ως υπέρμαχος της αληθινής ομορφιάς μέσα από την ενέργεια #DearInfluencers μας καλεί να αλλάξουμε τους κανόνες της ομορφιάς. Ας το κάνουμε λοιπόν, μπορούμε!

Let’s change beauty

Είναι υπέροχο όταν μεγάλες εταιρείες ομορφιάς καταφέρουν να περάσουν σπουδαία κοινωνικά μηνύματα στους ανθρώπους που παρακολουθούν τις διαφημίσεις και τις καμπάνιες τους για την προώθηση των προϊόντων τους.

Αυτό σκέφτηκα μόλις είδα για πρώτη φορά το τελευταίο διαφημιστικό σποτ του Dove.

Σε ένα απόλυτα ρεαλιστικό βίντεο φαίνεται ένα ανήλικο κορίτσι να ανεβάζει μία φωτογραφία στα social media στην οποία δείχνει την τέλεια εκδοχή του εαυτού της. Στην πορεία παρακολουθούμε Την εικόνα της να αλλάζει καθώς αφαιρούνται η επεξεργασία και τα φίλτρα που χρησιμοποίησε προκειμένου να «τελειοποιήσει» στα δικά της μάτια το αποτέλεσμα. Το πιο παράδοξο είναι ότι η φυσική εικόνα αυτού του παιδιού είναι πολύ πιο όμορφη από την εικόνα που ήθελε εκείνη να δείξει στους άλλους.

Το Dove για πάνω από 15 χρόνια υπερασπίζεται την αληθινή ομορφιά, το beauty inclusiveness και το positive self-esteem για όλες τις γυναίκες σε κάθε ηλικία και έχει δεσμευτεί να κάνει την ομορφιά πηγή αυτοπεποίθησης και όχι άγχους. Στο πλαίσιο αυτό παρουσίασε παγκοσμίως την τηλεοπτική καμπάνια “Reverse Selfie”, όπου αντικατοπτρίζει το πόσο πολύ οι εφαρμογές για ρετούς-επεξεργασία εικόνας και τα φίλτρα, διαστρεβλώνουν την πραγματικότητα και το πώς τα νεαρά κορίτσια παραμορφώνουν ψηφιακά την εμφάνισή τους στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.

Διαβάστε περισσότερα στο Queen.gr

DPG Network
Δείτε επίσης