«Science»: Το εμβόλιο κατά του κορωνοϊού σημαντικότερο επιστημονικό επίτευγμα του 2020

Την ταχεία ανάπτυξη αποτελεσματικών εμβολίων για την πανδημική νόσο Covid-19 ανακήρυξε ως σημαντικότερο επιστημονικό επίτευγμα του φετινού έτους το κορυφαίο επιστημονικό περιοδικό «Science».

Το περιοδικό αναφέρει στο σκεπτικό της επιλογής του ότι καθώς ο κορωνοϊός SARS-CoV-2 σάρωσε τον πλανήτη και υποχρέωσε τους ανθρώπους να κλειστούν στα σπίτια τους, με πολλούς δυστυχώς να χάνουν τη ζωή τους, οι επιστήμονες του βιοϊατρικού τομέα σε όλο τον κόσμο επιδόθηκαν σε μια άνευ προηγουμένου κούρσα ταχύτητας, καταφέρνοντας να παρουσιάσουν αποτελεσματικά εμβόλια σε λιγότερο από ένα χρόνο «από τότε που ο ιός σήκωσε το άσχημο κεφάλι του».

«Τι χαρούμενος τρόπος για να τελειώσει το 2020», επισημαίνει το «Science». «Ποτέ πριν δεν είχαν συνεργαστεί τόσοι πολλοί ανταγωνιστές τόσο ανοιχτά και τόσο συχνά. Ποτέ πριν δεν είχαν φτάσει τόσα πολλά υποψήφια εμβόλια σε προχωρημένες παράλληλες δοκιμές μεγάλης κλίμακας. Και ποτέ πριν δεν είχαν οι κυβερνήσεις, οι εταιρείες, οι ερευνητές και οι μη κερδοσκοπικές οργανώσεις αφιερώσει τόσα χρήματα, προσπάθεια και μυαλό για την ίδια λοιμώδη νόσο σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα».

Διαβάστε περισσότερα στο Cnn.gr