Οδηγός επιβίωσης για μαμάδες με ημικρανίες

Οδηγός επιβίωσης για μαμάδες με ημικρανίες

Για μαμάδες που χρειάζονται ενέργεια και δεν έχουν χρόνο για χάσιμο

Οδηγός επιβίωσης για μαμάδες με ημικρανίες

Οι ημικρανίες πλήττουν κατά τρείς φορές περισσότερο τις γυναίκες από τους άντρες με μέσο όρο κρίσης τις επτάμιση ώρες και ηλικία αιχμής την δεκαετία των 30. Εν ολίγοις, την πιο παραγωγική ηλικία μιας γυναίκας και, συνήθως, αυτή που αναλαμβάνει το ρόλο της μητέρας.

Τι γίνεται, λοιπόν, όταν πρέπει να ανταποκριθείς στα γονικά σου καθήκοντα αλλά ο οξύς πόνος δε στο επιτρέπει και μάλιστα για ώρες; Η απάντηση που δίνεται από τους περισσότερους γιατρούς έχει να κάνει με την δική μας εκπαίδευση απέναντι σε αυτό τον πόνο και όχι στην θεραπεία του. Έτσι, ήρθε η ώρα να επικεντρωθούμε στο πως θα ζούμε με αυτές και όχι τόσο στο πως θα τις καταπολεμήσουμε.

Βρες το ερέθισμά τους

Είτε αυτό είναι τα δύο ποτήρια κόκκινο κρασί που ήπιες χθες, κάποιο συγκεκριμένο τυρί, τα σκαμπανεβάσματα του καιρού (ιδιαίτερα οι ζεστές ή θυελλώδεις μέρες) ή μια πολύ έντονη κολόνια που μύρισες, καλό θα ήταν να εντοπίσεις τι ήταν αυτό που πυροδότησε τον πόνο. Οι αισθητήρες της ημικρανίας χαρακτηρίζονται από τους επιστήμονες ως «υπερευαίσθητοι» ακριβώς γιατί μπορούν να ενεργοποιηθούν ακόμα και από τον ελλιπή ύπνο, την κακή διατροφή, μια άσχημη είδηση ή το στρες. Μια καλή ιδέα είναι να χρησιμοποιήσεις το ημερολόγιο του κινητού σου και να καταγράφεις σε αυτό πότε και γιατί χτύπησε την πόρτα σου ο οξύς πόνος.

kkoyrasmeni mam

Προσάρμοσε τον τρόπο ζωής σου

Μια πρόσφατη μελέτη του Πανεπιστημίου του Stanford διαπίστωσε ότι η υιοθέτηση μιας υγιούς ρουτίνας στον ύπνο, την άσκηση, το φαγητό και την ενυδάτωση μείωσε τη συχνότητα της ημικρανίας κατά περίπου 50%, ενώ μετά από σουηδική μελέτη, 40 λεπτά άσκησης τρεις φορές την εβδομάδα αποδείχθηκαν τόσο αποτελεσματικά όσο τα συνταγογραφούμενα φάρμακα για την μείωση της συχνότητας της ημικρανίας. Επιπλέον, αναλύσεις διαπίστωσαν ότι οι άνθρωποι που επιδίδονταν σε τεχνικές χαλάρωσης, όπως ο διαλογισμός και η βαθιά αναπνοή, είχαν παρόμοια βελτίωση με αυτή που τους προσέφερε ένα προληπτικό φάρμακο. Καμιά επιπλέον ώρα ύπνου δε θα ήταν άσχημη, λοιπόν.

Βρες την κατάλληλη φαρμακευτική αγωγή

Πάνω στον πανικό του ανυπόφορου πόνου καταλήγουμε να κάνουμε χημικούς συνδυασμούς από φάρμακα που εν τέλει δεν λειτουργούν κι αν λειτουργήσουν δεν ξέρουμε ποιο ήταν αυτό που τελικά «έκανε την δουλειά». Δεδομένου ότι κάθε οργανισμός είναι διαφορετικός και κάθε άνθρωπος έχει άλλες ανάγκες, η αγωγή που ακολουθούμε θα πρέπει να είναι δοκιμασμένη και σίγουρη. Εν ολίγοις, το μαγικό χάπι που έχει βρει η συνάδελφος σου (όσο κι αν το ζηλεύεις) μάλλον δε θα λειτουργεί σε εσένα.

Εξήγησε στα παιδιά σου τι ακριβώς συμβαίνει

.. κάτι που, φυσικά, δε χρειάζεται να γίνει την ώρα αιχμής. Από τη στιγμή που διαπιστωμένα υποφέρεις συχνά από ημικρανίες, καλό θα ήταν να εξηγήσεις στα παιδιά σου τι ακριβώς σου συμβαίνει την ώρα του πόνου. Κατά πάσα πιθανότητα, η αδυναμία σου να ανταποκριθείς στις ανάγκες και τα «θέλω» τους εκείνη την ώρα θα τα φέρει αντιμέτωπα με το συναίσθημα της απογοήτευσης, ενώ αν ξέρουν ότι η μαμά θα χρειαστεί να ξαπλώσει για λίγο και μετά θα επιστρέψει κοντά τους, και τον απαραίτητο χρόνο θα σου δίνουν και θα γνωρίζουν ότι δεν αγνοούνται. Κάτι που πρέπει να ξέρουν.

Δείτε ακόμα:

Οι γυναίκες είναι πιο επιρρεπείς στον πονοκέφαλο - Πώς πρέπει να αντιδράσουν

Ημικρανία στα παιδιά: Συμπτώματα και αντιμετώπιση

Εθισμός στη ζάχαρη: 17 tips για να τη βγάλεις από τη διατροφή σου (εικόνες)

Μαγνήσιο: 6 σωτήρια οφέλη του & πού θα το βρείτε

 

24.49 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ADIDAS ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ - ΓΚΡΙ
41.29 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ASICS ΓΙΑ ΑΓΟΡΙΑ - ΜΑΥΡΟ
42.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Βusquets Σχολική Τσάντα Route 66'
38.40 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Βusquets Σχολική Τσάντα οβαλ 'Μαργαρίτα'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πέντε σημάδια που μαρτυρούν ότι το παιδί σας έχει άγχος για το σχολείο

Πέντε σημάδια που μαρτυρούν ότι το παιδί σας έχει άγχος για το σχολείο

Πώς να βοηθήσετε το παιδί σας να αντιμετωπίσει το σχολικό άγχος.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Θηλασμός στην εγκυμοσύνη: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Θηλασμός στην εγκυμοσύνη: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Περιμένετε το δεύτερο μωράκι σας, αλλά ακόμα θηλάζετε το πρώτο; Τι πρέπει…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
«Μαμά, είσαι αστεία!» - Πώς είδαν τη Φαίη Σκορδά οι γιοί της & ξεκαρδίστηκαν

«Μαμά, είσαι αστεία!» - Πώς είδαν τη Φαίη Σκορδά οι γιοί της & ξεκαρδίστηκαν

Φαίη Σκορδά: Το ξεκαρδιστικό ποστ για τα παιδιά της και τη μητρότητα
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Μεσημεριανό για το ολοήμερο που δεν χρειάζεται ζέσταμα

Μεσημεριανό για το ολοήμερο που δεν χρειάζεται ζέσταμα

Εσείς; Έχετε βρει λύσεις και ιδέες για φαγητό στο ολοήμερο ή όχι…
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2020 Mothersblog.gr - All rights reserved
Μαριάννα Τουμασάτου: Η σπάνια φωτογραφία με την κόρη της (pics)