Κακές συνήθειες που επηρεάζουν τον ύπνο σας

Κακές συνήθειες που επηρεάζουν τον ύπνο σας

Πολλοί άνθρωποι αντιμετωπίζουν δυσκολίες στον ύπνο. Ορισμένοι υποφέρουν από αϋπνία ενώ άλλοι κοιμούνται λίγο με αποτέλεσμα να νοιώθουν κόπωση, ατονία, ενώ έχουν και περισσότερα νεύρα.

Κακές συνήθειες που επηρεάζουν τον ύπνο σας

Η Αμερικανική Ακαδημία Ύπνου συστήνει 7 με 9 ώρες καλού, ποιοτικού ύπνου κάθε νύχτα για καλή υγεία και παραγωγικότητα. Αν λοιπόν ξυπνάτε κουρασμένοι ή αν νυστάζετε κατά τη διάρκεια της ημέρας, αυτό σημαίνει ότι δεν κοιμάστε αρκετές ώρες. Όπως μάλιστα προκύπτει από μελέτες που έχει εκπονήσει η Ακαδημία ορισμένες συνήθειες που έχουμε όταν κοιμόμαστε, ενδέχεται να επηρεάζουν αρνητικά την ποιότητα του ύπνου μας. Για παράδειγμα:

  • Σωστή θέση του μαξιλαριού: Αν κοιμάστε ανάσκελα, βάλτε ένα μαξιλάρι κάτω από τα γόνατα. Αν κοιμάστε στο πλάι, βάλτε ένα ανάμεσα στα γόνατα για να ευθυγραμμιστεί η σπονδυλική σας στήλη.
  • Κοιμάστε μπρούμυτα:Αυτή η στάση προκαλεί μερικά προφανή προβλήματα όπως στην αναπνοή.Επειδή χρειάζεται να στρέψετε το κεφάλι σας στο πλάι, επιβαρύνεται η σπονδυλική στήλη. Αυτό μπορεί να προκαλέσει πόνους στο λαιμό και στην πλάτη.
  • Πίνετε αλκοόλ πριν τον ύπνο: Το αλκοόλ αρχικά βοηθάει, αλλά μπορεί να σας ξυπνήσει στη μέση της νύχτας και τελικά θα επηρεάσει την ποιότητα του ύπνου. Όσο περισσότερο πίνετε, τόσο χειρότερο ύπνο θα κάνετε.
  • Δεν έχετε σταθερό ωράριο: Αν κοιμάστε διαφορετικές ώρες κάθε μέρα, το σώμα σας «δεν ξέρει» πότε είναι η ώρα να ξεκουραστεί. Ένα συνεπές πρόγραμμα βοηθάει και στο πρωινό ξύπνημα.
  • Πηγαίνετε για ύπνο με γεμάτο στομάχι: Για να αποφύγετε δυσπεψία πρέπει να πηγαίνετε για ύπνο μετά από τρεις ώρες μετά το τελευταίο γεύμα της ημέρας.
  • Κοιμάστε σε εμβρυακή στάση: Ο ύπνος στο πλάι μπορεί να εμποδίζει την αναπνοή. Αγκαλιάστε ένα μαξιλάρι και βάλτε ένα ανάμεσα στα πόδια σας για να υποστηρίξετε την σπονδυλική στήλη.
  • Κοιμάστε σε ένα πολύ παλιό στρώμα: Τα περισσότερα στρώματα με ελατήρια αντέχουν πέντε με δέκα χρόνια το πολύ, ανάλογα με την ποιότητα και το βάρος σας. Αν το στρώμα σας κάνει λακκούβα στη μέση είναι η ώρα να το αλλάξετε.
30.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Επιτραπέζιο 'Polyssimo challenge'
6.50 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Μίνι Παιχνίδι Ταξιδίου 'Stori'
6.50 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Μίνι Παιχνίδι Ταξιδίου 'Katupri'
22.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Haba Επιτραπέζιο 'Xώρες της Ευρώπης'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Υπερκινητικότητα: Χρήσιμες συμβουλές και παιχνίδια για να μείνει το παιδί συγκεντρωμένο

Υπερκινητικότητα: Χρήσιμες συμβουλές και παιχνίδια για να μείνει το παιδί συγκεντρωμένο

Για ορισμένα παιδιά το να παραμείνουν στη θέση τους για πάνω από…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Pica - Η πιο παράξενη λιγούρα που έχει μια έγκυος

Pica - Η πιο παράξενη λιγούρα που έχει μια έγκυος

Κι όμως κατά τη διάρκεια μιας εγκυμοσύνης, υπάρχουν και περίεργες λιγούρες!
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Υπάρχει ένα προϊόν που θα λατρέψεις εσύ και το μωράκι σου και σου είναι απαραίτητο αυτή την εποχή!

Υπάρχει ένα προϊόν που θα λατρέψεις εσύ και το μωράκι σου και σου είναι απαραίτητο αυτή την εποχή!

Η πιο αποτελεσματική και απολαυστική περιποίηση για τον πρωταγωνιστή της ζωής σου...
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Σταματίνα Τσιμτσιλή: Η καλοκαιρινή φωτογραφία και το αισιόδοξο μήνυμά της (pics)

Σταματίνα Τσιμτσιλή: Η καλοκαιρινή φωτογραφία και το αισιόδοξο μήνυμά της (pics)

Τι συνέβη; 
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2020 Mothersblog.gr - All rights reserved
Αναστασία Ρουβά: 10 φωτογραφίες που δείχνουν πόσο έχει αλλάξει χρόνο με τον χρόνο