Κακές συνήθειες που επηρεάζουν τον ύπνο σας

Κακές συνήθειες που επηρεάζουν τον ύπνο σας

Πολλοί άνθρωποι αντιμετωπίζουν δυσκολίες στον ύπνο. Ορισμένοι υποφέρουν από αϋπνία ενώ άλλοι κοιμούνται λίγο με αποτέλεσμα να νοιώθουν κόπωση, ατονία, ενώ έχουν και περισσότερα νεύρα.

Κακές συνήθειες που επηρεάζουν τον ύπνο σας

Η Αμερικανική Ακαδημία Ύπνου συστήνει 7 με 9 ώρες καλού, ποιοτικού ύπνου κάθε νύχτα για καλή υγεία και παραγωγικότητα. Αν λοιπόν ξυπνάτε κουρασμένοι ή αν νυστάζετε κατά τη διάρκεια της ημέρας, αυτό σημαίνει ότι δεν κοιμάστε αρκετές ώρες. Όπως μάλιστα προκύπτει από μελέτες που έχει εκπονήσει η Ακαδημία ορισμένες συνήθειες που έχουμε όταν κοιμόμαστε, ενδέχεται να επηρεάζουν αρνητικά την ποιότητα του ύπνου μας. Για παράδειγμα:

  • Σωστή θέση του μαξιλαριού: Αν κοιμάστε ανάσκελα, βάλτε ένα μαξιλάρι κάτω από τα γόνατα. Αν κοιμάστε στο πλάι, βάλτε ένα ανάμεσα στα γόνατα για να ευθυγραμμιστεί η σπονδυλική σας στήλη.
  • Κοιμάστε μπρούμυτα:Αυτή η στάση προκαλεί μερικά προφανή προβλήματα όπως στην αναπνοή.Επειδή χρειάζεται να στρέψετε το κεφάλι σας στο πλάι, επιβαρύνεται η σπονδυλική στήλη. Αυτό μπορεί να προκαλέσει πόνους στο λαιμό και στην πλάτη.
  • Πίνετε αλκοόλ πριν τον ύπνο: Το αλκοόλ αρχικά βοηθάει, αλλά μπορεί να σας ξυπνήσει στη μέση της νύχτας και τελικά θα επηρεάσει την ποιότητα του ύπνου. Όσο περισσότερο πίνετε, τόσο χειρότερο ύπνο θα κάνετε.
  • Δεν έχετε σταθερό ωράριο: Αν κοιμάστε διαφορετικές ώρες κάθε μέρα, το σώμα σας «δεν ξέρει» πότε είναι η ώρα να ξεκουραστεί. Ένα συνεπές πρόγραμμα βοηθάει και στο πρωινό ξύπνημα.
  • Πηγαίνετε για ύπνο με γεμάτο στομάχι: Για να αποφύγετε δυσπεψία πρέπει να πηγαίνετε για ύπνο μετά από τρεις ώρες μετά το τελευταίο γεύμα της ημέρας.
  • Κοιμάστε σε εμβρυακή στάση: Ο ύπνος στο πλάι μπορεί να εμποδίζει την αναπνοή. Αγκαλιάστε ένα μαξιλάρι και βάλτε ένα ανάμεσα στα πόδια σας για να υποστηρίξετε την σπονδυλική στήλη.
  • Κοιμάστε σε ένα πολύ παλιό στρώμα: Τα περισσότερα στρώματα με ελατήρια αντέχουν πέντε με δέκα χρόνια το πολύ, ανάλογα με την ποιότητα και το βάρος σας. Αν το στρώμα σας κάνει λακκούβα στη μέση είναι η ώρα να το αλλάξετε.
51.10 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΜΠΟΤΕΣ ΔΕΡΜΑ BROWN
11.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΠΑΝΤΟΦΛΕΣ ΜΠΟΤΕΣ ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ - ΕΚΡΟΥ
23.70 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Μπουφάν Renegades
29.70 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Μπουφάν Mini Raxevsky
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Despina’s little stories: «Μαμά συγγνώμη που σε κατηγορώ άδικα!»

Despina’s little stories: «Μαμά συγγνώμη που σε κατηγορώ άδικα!»

Χθες έζησα ένα déjà vu. Είδα την μεγάλη μου κόρη να μου…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πώς να αντιμετωπίσετε τις ιδιοτροπίες του παιδιού στο φαγητό

Πώς να αντιμετωπίσετε τις ιδιοτροπίες του παιδιού στο φαγητό

Οι ιδιοτροπίες των παιδιών όσον αφορά το φαγητό είναι πολύ συνηθισμένες.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Αυτή η μαμά βρήκε τον τέλειο τρόπο για να οργανώσει την παιδική ντουλάπα! (pics)

Αυτή η μαμά βρήκε τον τέλειο τρόπο για να οργανώσει την παιδική ντουλάπα! (pics)

Ένας μεγάλος πονοκέφαλος για όλες τις μαμάδες είναι η οργάνωση της ντουλάπας…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Η πραγματικά τρομακτική ιστορία πίσω από το «Μην παίρνεις γλυκά από ξένους»!

Η πραγματικά τρομακτική ιστορία πίσω από το «Μην παίρνεις γλυκά από ξένους»!

Ούτε που φαντάζεστε πώς ξεκίνησε...
Διάβασε τη συνέχεια

Best of DPG network

MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies