Άνοια: Τι ώρα πρέπει να κοιμάστε και να ξυπνάτε και πόσες ώρες για να μειώσετε τον κίνδυνο

Οι ηλικιωμένοι που πηγαίνουν για ύπνο νωρίς και κοιμούνται πολλές ώρες, κινδυνεύουν περισσότερο από άνοια, σύμφωνα με νέα μελέτη.

Άνοια: Τι ώρα πρέπει να κοιμάστε και να ξυπνάτε και πόσες ώρες για να μειώσετε τον κίνδυνο

Κινέζοι ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Shandong, διαπίστωσαν ότι οι άνω των 60 ετών που πήγαιναν για ύπνο πριν από τις 9 μ.μ. κάθε βράδυ και κοιμόντουσαν περισσότερες από οκτώ ώρες κατά μέσο όρο, είχαν αυξημένο κίνδυνο να αναπτύξουν άνοια σε σχέση με τους συνομηλίκους τους που κοιμόντουσαν λιγότερο και έμεναν ξύπνιοι μέχρι αργά το βράδυ.

Ενώ ο ποιοτικός ύπνος συνήθως συνδέεται με την καλή υγεία του εγκεφάλου, αυτή η μελέτη δείχνει ότι υπάρχει ο κίνδυνος κάποιος να κοιμάται υπερβολικά. Οι ειδικοί προειδοποιούν επίσης ότι οι ηλικιωμένοι που αρχίζουν να κοιμούνται περισσότερο από το συνηθισμένο, μπορεί να δείχνουν πρώιμα σημάδια ότι θα εμφανίσουν άνοια.

Διαβάστε περισσότερα στο Onmed.gr

DPG Network
Δείτε επίσης
© 2012-2022 Mothersblog.gr - All rights reserved