Σημάδια ότι δεν τρώτε αρκετές φυτικές ίνες (εικόνες)

Οι φυτικές ίνες είναι υδατάνθρακες φυτικής προέλευσης που δεν μπορούν να διασπαστούν στον οργανισμό γι' αυτό και δεν αφομοιώνονται.

Σημάδια ότι δεν τρώτε αρκετές φυτικές ίνες (εικόνες)

Διακρίνονται σε αδιάλυτες και διαλυτές. Οι αδιάλυτες βρίσκονται στις περισσότερες τροφές που περιέχουν σύνθετους υδατάνθρακες και η σύστασή τους δεν αλλάζει όταν εκτίθενται στο νερό. Τέτοιες ίνες περιέχουν τα δημητριακά, τα λαχανικά, το ψωμί με αλεύρι ολικής αλέσεως, το πίτουρο σιταριού, οι φακές και τα φρούτα, ειδικά όσα τρώγονται με τη φλούδα.

Οι διαλυτές ίνες βρίσκονται σε ορισμένα φρούτα όπως μήλα, εσπεριδοειδή (πορτοκάλια, γκρέιπ φρουτ, μανταρίνια), φράουλες, στο κριθάρι, στα ξερά φασόλια, στα μπιζέλια, στα προϊόντα βρόμης (φρυγανιές, ψωμί ) κ.α.

Η συνηθέστερη «επιπλοκή» από τη χαμηλή πρόσληψη φυτικών ινών μέσω της διατροφής είναι η επίμονη δυσκοιλιότητα.

Ακόμη όμως κι αν έχετε αποφύγει αυτό το σύμπτωμα, ίσως οι φυτικές ίνες που καταναλώνετε να μην επαρκούν για να καλύψετε τις ημερήσιες ανάγκες του οργανισμού σας.

Διαβάστε περισσότερα στο Onmed.gr

DPG Network
Δείτε επίσης
© 2012-2022 Mothersblog.gr - All rights reserved