Περπάτημα: Γιατί είναι ιδιαίτερα ωφέλιμο για την υγεία μας;

Περπάτημα: Γιατί είναι ιδιαίτερα ωφέλιμο για την υγεία μας;

Περπάτημα ή τρέξιμο; Ένα δίλλημα, που είναι αλήθεια, πως προβληματίζει πολύ κόσμο; Ποιο από τα δύο κάνει περισσότερο καλό στην υγεία μας; Και ποιο να προτιμήσει κάποιος ως μορφή άσκησης; Ιδού η απορία.

Περπάτημα: Γιατί είναι ιδιαίτερα ωφέλιμο για την υγεία μας;
Το σίγουρο είναι ότι και τα δυο είναι ωφέλιμα και από τις καλύτερες μορφές άσκησης. Ωστόσο, σύμφωνα με ειδικούς, το βάδισμα κάνει εξίσου καλό με το τρέξιμο, ενδεχομένως και περισσότερο. Εξάλλου, τα πλεονεκτήματα του στην υγεία μας είναι πολλά:
 
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του βαδίσματος:
 
Περπατούν όλοι, οπουδήποτε, οποτεδήποτε
Το βάδισμα μπορεί να γίνει σε οποιαδήποτε ηλικία και φυσική κατάσταση και όπου και αν βρίσκετε. Ακόμη και το καθημερινό περπάτημα, είναι ωφέλιμο 
 
Βελτιώνει τη διανοητική υγεία
Σύμφωνα με τους ειδικούς, το βάδισμα έχει οφέλη ανάλογα με αυτά του διαλογισμού, ειδικά αν περπατάτε στη φύση. Μάλιστα, έχει διαπιστωθεί πως μετά από μία ώρα βάδισμα, υπάρχει 16% βελτίωση συγκέντρωσης και μνήμης.
 
Σας κρατά υγιείς
Το βάδισμα καθυστερεί την εμφάνιση της οστεοπόρωσης, καθώς δυναμώνει τα πόδια, τα οστά και τους μύες. Επίσης μειώνει την αρτηριακή πίεση, τη χοληστερόλη, αλλά και τον κίνδυνο για διαβήτη, περισσότερο απ' ό, τι το τρέξιμο.
 
Benefits of walking
Ωφελεί την καρδιά
Σύμφωνα με τα ευρήματα μελέτης, που αφορούσε ανθρώπους ηλικίας 18 έως 80 ετών, το περπάτημα με ταχύ ρυθμό είναι αποτελεσματικότερο στη μείωση του καρδιολογικού κινδύνου σε σχέση με το τρέξιμο, όταν και στις δύο περιπτώσεις ο άνθρωπος καταβάλλει την ίδια ποσότητα ενέργειας με βάση τις θερμίδες που καίει.
 
Βοηθάει στην πρόληψη εγκεφαλικού
Σύμφωνα με μελέτες, το περπάτημα μειώνει σημαντικά τις πιθανότητες εγκεφαλικού. Όπως διαπίστωσαν οι ειδικοί, όσοι περπατούσαν για 8 ώρες την εβδομάδα, είχαν πολύ λιγότερες πιθανότητες να πάθουν εγκεφαλικό επεισόδιο, σε σχέση με εκείνους που περπατούσαν λιγότερο.
 
Δεν ανοίγει την όρεξη
Η αλήθεια είναι ότι με το τρέξιμο καίτε περισσότερες θερμίδες, ωστόσο, μετά από αυτό ανοίγει η όρεξη. Με το βάδισμα, πάλι, δεν ισχύει αυτό, καθώς ο οργανισμός δεν εξαντλείται και δεν προκαλείται έτσι, η επιθυμία για φαγητό.
 
Ασφαλής άσκηση
Το βάδισμα είναι πιο ασφαλής άσκηση, ειδικά για τα πόδια, καθώς δεν καταπονούνται ούτε υποφέρουν από τραυματισμούς. Πάντως και στο βάδισμα και στο τρέξιμο, θα πρέπει να φοράτε τα κατάλληλα παπούτσια. 
 
9.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Adriatic Magic Unicorn Κουβαδάκι-Αξεσουάρ-Τσάντα (913)
34.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Kaissa Επιτραπέζιο Βίκινγκς-Οι Επιδρομείς Της Βόρειας Θάλασσας (KA112547)
19.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Quut Φτυάρι άμμου με σίτα
25.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Zoggs Εκπαιδευτικό Σωσίβιο 12-18 Μηνών πορτοκαλί
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Άγχος αποχωρισμού και παιδί: Πώς μπορούμε να το μειώσουμε

Άγχος αποχωρισμού και παιδί: Πώς μπορούμε να το μειώσουμε

Το άγχος αποχωρισμού που εμφανίζεται στα παιδιά μόλις απομακρύνονται από τους γονείς…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Ο λόγος που αυτή η φωτογραφία έγινε viral θα σας συγκινήσει (pics)

Ο λόγος που αυτή η φωτογραφία έγινε viral θα σας συγκινήσει (pics)

Κλαίει από ευτυχία!
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πέντε μύθοι για το γάλα που κάθε μαμά πρέπει να γνωρίζει

Πέντε μύθοι για το γάλα που κάθε μαμά πρέπει να γνωρίζει

Τα τελευταία χρόνια γίνονται πολλές συζητήσεις αναφορικά με το γάλα και τον…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Η μαμά μου κάνει μαγικά…

Η μαμά μου κάνει μαγικά…

Οι μαμάδες τρέχουν από το πρωί μέχρι το βράδυ για να τα…
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies