Γυμναστική και εγκυμοσύνη: Συμβουλές για τη μέλλουσα μαμά

Γυμναστική και εγκυμοσύνη: Συμβουλές για τη μέλλουσα μαμά

Οπως σε όλες τις φάσεις της ζωής του ανθρώπου, έτσι και στην εγκυμοσύνη, η γυμναστική έχει πολλές ευεργετικές ιδιότητες στον οργανισμό.

Γυμναστική και εγκυμοσύνη: Συμβουλές για τη μέλλουσα μαμά

Η γυμναστική στην εγκυμοσύνη ενισχύει τη δύναμη, την αντοχή και την ευελιξία σας, ενώ ταυτόχρονα ενδυναμώνει τους μυς, κάτι που θα σας βοηθήσει κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και θα σας προετοιμάσει για τη φυσική δοκιμασία του τοκετού. Επίσης μειώνει τον κίνδυνο για διαβήτη της κύησης, ανακουφίζει από το άγχος και το στρες. Βοηθάει ακόμη να αντιμετωπίσετε ενοχλήσεις όπως η κούραση, η δυσκοιλιότητα, ο πόνος στην πλάτη και τα πρηξίματα.

Η συστηματική άσκηση αυξάνει τις αντοχές και σας βοηθάει να ελέγχετε περισσότερο τις αναπνοές σας, κάτι θα σας φανεί πολύ χρήσιμο την ώρα της γέννας.

Το κολύμπι είναι μίας μορφής εξαιρετική άσκηση γιατί γυμνάζει ταυτόχρονα μυικές ομάδες όλου του σώματος, τόσο του άνω όσο και του κάτω κορμού. Βοηθά το καρδιαγγειακό σύστημα, τονώνει τους μυς και αυξάνει τη δύναμη. Είναι η πιο αντικραδασμική άσκηση χάρη στο νερό, σε βοηθάει να μην αισθάνεσαι το βάρος της κύησης, ενώ η πιθανότητα τραυματισμού είναι μηδαμινή.

Θα πρέπει να αποφύγετε σπορ που έχουν υψηλό κίνδυνο τραυματισμού, όπως σκι, μπάσκετ, βόλεϊ και δραστηριότητες που απαιτούν στροφική κίνηση της μέσης ή βαθειές κάμψεις των γονάτων.

Συμβουλευτείτε το γυναικολόγο σας πριν ξεκινήσετε ένα πρόγραμμα άσκησης, ο οποίος μπορεί να σας δώσει εξατομικευμένες οδηγίες με βάση το ιατρικό σας ιστορικό.

Να θυμάστε σε κάθε περίπτωση:
Μη γυμνάζεστε σε υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος και πίνετε άφθονα υγρά πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την άσκηση.
Φοράτε άνετα ρούχα και κατάληλα αθλητικά παπούτσια που να απορροφούν τους κραδασμούς.
Σταματήστε αμέσως αν αισθανθείτε αδιαθεσία, ζαλάδα ή δείτε αιμορραγία και ενημερώστε το γιατρό σας.
Όταν τελειώσετε την άσκηση, καλό είναι να μη σηκωθείτε αμέσως αλλά να παραμείνετε ξαπλωμένη στο πλάι, στο αριστερό σας πλευρό για περίπου 15 λεπτά.

179.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Hape Happy Family Ξύλινο Κουκλόσπιτο Mansion (E3405Α)
16.95 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Παιδική φόρμα
89.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Duchess of Nemours
19.50 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Αμάνικο μπουφάν πράσινο DMN για αγόρι
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
'Εξι λόγοι που τα παιδιά τα οποία γεννιούνται το Δεκέμβρη είναι ξεχωριστά (vid)

'Εξι λόγοι που τα παιδιά τα οποία γεννιούνται το Δεκέμβρη είναι ξεχωριστά (vid)

Είναι πιο τυχερά τα παιδιά του Δεκέμβρη;
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Κοτόπουλο για μωρά: Τα οφέλη από την κατανάλωση και δυο εύκολες και νόστιμες συνταγές

Κοτόπουλο για μωρά: Τα οφέλη από την κατανάλωση και δυο εύκολες και νόστιμες συνταγές

Το κοτόπουλο έχει πολλά θρεπτικά οφέλη, αφού έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Υπέροχα χριστουγεννιάτικα χτενίσματα για κορίτσια (pics)

Υπέροχα χριστουγεννιάτικα χτενίσματα για κορίτσια (pics)

Οι μικρές σας θα ενθουσιαστούν με αυτά τα γιορτινά χτενίσματα!
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Οι Super Spread γεύσεις που θα ξετρελάνουν το μικρό σου!

Οι Super Spread γεύσεις που θα ξετρελάνουν το μικρό σου!

Το αγγελούδι σου κλείνει μόλις τέσσερεις μήνες στα θρανία και εσύ έχεις…
Διάβασε τη συνέχεια

Best of DPG network

MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies