4 ανθυγιεινές συνήθειες που μία εργαζόμενη γυναίκα πρέπει να αλλάξει

4 ανθυγιεινές συνήθειες που μία εργαζόμενη γυναίκα πρέπει να αλλάξει

Πόσο συχνά φεύγοντας από το χώρο της  εργασίας σας νοιώθετε να πονάει το σώμα σας ή ο αυχένας σας; Ειδικά αν η δουλειά σας απαιτεί να κάθεστε σε ένα γραφείο, οι μυοσκελετικοί πόνοι είναι ιδιαίτερα συχνοί.

4 ανθυγιεινές συνήθειες που μία εργαζόμενη γυναίκα πρέπει να αλλάξει

Προκειμένου να είστε υγιείς και να νοιώθετε ευχάριστα στον εργασιακό σας χώρο, προσπαθήστε να αλλάξετε ορισμένες συνήθειες, που μπορεί να τις επαναλαμβάνετε ασυνείδητα. Ποιες είναι αυτές;

-Να κάθεστε συνεχώς

Παρότι δεν είναι εύκολο να σηκώνεστε κάθε τρεις και λίγο από το γραφείο, ωστόσο, σύμφωνα με τους ειδικούς θα πρέπει να κάνετε κάποια διαλείμματα μέσα στο ωράριό σας. Το ιδανικό θα ήταν να μπορείτε να σηκώνεστε κάθε 90 λεπτά, αλλά επειδή αυτό δεν φαντάζει και πολύ ρεαλιστικό, επιδιώξτε το δύο με τρεις φορές –για λίγα λεπτά- στο 8ωρο.

1947861 1437681585

-Να τρώτε στο γραφείο

Τρώγοντας στο γραφείο μπορεί να κερδίζετε χρόνο, όμως φορτώνετε τον οργανισμό σας με θερμίδες. Και αυτό γιατί τρώτε βιαστικά, και άρα περισσότερο καθώς δεν μασάτε το φαγητό σας, και από την άλλη πιθανόν να τρώτε πρόχειρα ότι έχετε παραγγείλει.
Εάν δεν υπάρχει η δυνατότητα για διάλλειμα προκειμένου να φάτε, εφοδιαστείτε από το σπίτι σας με  ελαφρά και υγιεινά σνακ ή φρούτα. Με τον τρόπο αυτό, θα τρώτε χωρίς να παίρνετε θερμίδες!

desk lunch

-Να μην πίνετε άφθονο νερό
Εκτός από τον καφέ , η πλειοψηφία των εργαζομένων σπάνια καταναλώνει νερό που είναι τόσο απαραίτητο στον οργανισμό.
Μαζί με τον καφέ σας λοιπόν μην ξεχνάτε να έχετε μαζί σας και ένα μπουκαλάκι νερό το οποίο φροντίστε να το πίνετε και να το γεμίζετε τουλάχιστον δύο με τρεις φορές την ώρα της εργασίας σας.

landscape nrm 1425982774 womanatdeskoffice

-Να μένετε συνεχώς στο σπίτι
Μπορεί να περιμένετε πως και πως την ώρα που θα επιστρέψετε στο σπίτι για να ξεκουραστείτε, όμως μην ενδίδετε πάντα στην κούραση. Προσπαθήστε μερικές ημέρες τις εβδομάδας, ειδικά τώρα που η μέρα είναι πολύ πιο μεγάλη, να πάτε μία βόλτα. Το φυσικό φως και ο αέρας θα σας ωφελήσουν μετά από τόσες ώρες που είστε κλεισμένες σε ένα γραφείο.

WomanBusinessSleepStress

179.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Hape Happy Family Ξύλινο Κουκλόσπιτο Mansion (E3405Α)
17.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΗ ΦΟΡΜΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ STAR WARS
55.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
REEBOK HEXAFFECT RUN 4
89.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Duchess of Nemours
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πώς αντιμετωπίζετε το βήχα στην εγκυμοσύνη; (vid)

Πώς αντιμετωπίζετε το βήχα στην εγκυμοσύνη; (vid)

Βήχας στην εγκυμοσύνη: Κινδυνεύει το μωρό; Πώς μπορώ να τον αντιμετωπίσω;
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Παιδικός διαβήτης: Ποια παιδιά θεωρούνται «υψηλού κινδύνου»; (vid)

Παιδικός διαβήτης: Ποια παιδιά θεωρούνται «υψηλού κινδύνου»; (vid)

Σαν σακχαρώδη διαβήτη ορίζουμε τη μεταβολική διαταραχή που χαρακτηρίζεται από υπεργλυκαιμία.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Το πιστεύετε; Αυτές οι φωτογραφίες άγριων ζώων ανήκουν σε έναν 14χρονο φωτογράφο (pics)

Το πιστεύετε; Αυτές οι φωτογραφίες άγριων ζώων ανήκουν σε έναν 14χρονο φωτογράφο (pics)

Από πολύ μικρή ηλικία ο Robert Irwin, είχε γοητευτεί από τον κόσμο…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Δέκα celebrities που απέκτησαν παιδιά σε πολύ μικρή ηλικία (vid)

Δέκα celebrities που απέκτησαν παιδιά σε πολύ μικρή ηλικία (vid)

Έγιναν γονείς όταν ακόμα ήταν παιδιά.
Διάβασε τη συνέχεια

Best of DPG network

MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies