Ποιες τροφές δεν πρέπει να τρώτε ποτέ μετά τη γυμναστική

Ποιες τροφές δεν πρέπει να τρώτε ποτέ μετά τη γυμναστική

Το τι θα πρέπει να φάει κανείς πριν και μετά την προπόνηση χρειάζεται σκέψη και προγραμματισμό, αν θέλει να καταναλώσει τα σωστά τρόφιμα που θα τον βοηθήσουν στην ανάπλαση των μυών και την ξεκούραση του οργανισμού.

Ποιες τροφές δεν πρέπει να τρώτε ποτέ μετά τη γυμναστική

Υπάρχουν ορισμένες τροφές που, σύμφωνα με το ιστολόγιο allwomenstalk, δεν πρέπει ποτέ να καταναλώνονται αμέσως μετά την προπόνηση για πολλούς λόγους.

Αποφύγετε, λοιπόν τις παρακάτω τροφές μετά την προπόνηση, έτσι ώστε να έχετε μία καλή αποκατάσταση του οργανισμού σας αμέσως μετά την προπόνηση.

Κόκκινο κρέας
Το κόκκινο κρέας είναι ένα από τα δυσκολότερα φαγητά στη χώνεψη, γεγονός που το βάζει δικαίως στην κορυφή της λίστας των τροφίμων που δεν πρέπει να καταναλώνετε μετά την προπόνηση. Η υψηλή περιεκτικότητα σε ζωικά λίπη φράζει τις αρτηρίες σας, οπότε προσπεράστε το και προτιμήστε κοτόπουλο.

Αβγά
Τα αβγά είναι μια υγιεινή επιλογή, αν όμως τα καταναλώνετε ολόκληρα τότε καλύτερα μείνετε στο ένα, το οποίο από μόνο του έχει 6 γραμμάρια λίπους. Ένα αβγό και δύο ασπράδια είναι μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης και υγιεινών λιπών μετά από ένα γεύμα, χρησιμοποιώντας όμως περισσότερα από ένα ολόκληρο αβγό μετά την προπόνηση δεν είναι και η καλύτερη ιδέα.

Πλήρες γιαούρτι
Το γιαούρτι είναι καλή επιλογή αλλά θα πρέπει να είναι με 2% λιπαρά, ή ακόμα καλύτερα, άπαχο και χωρίς ζάχαρη.

Βούτυρο με παξιμάδι
Αμέσως μετά από μια προπόνηση το σώμα σας θα χρειαστεί πολύ περισσότερη δουλειά για να χωνέψει βαριά λίπη όπως το βούτυρο. Οπότε αποφύγετε να φάτε βούτυρο ή φυστικοβούτυρο.

Λευκό ψωμί
Περιέχει μεγάλη ποσότητα γλουτένης και ζάχαρη γι΄αυτό προτιμήστε ψωμί ολικής άλεσης αν θέλετε να φάτε οπωσδήποτε ζωμί.

Μπάρα σοκολάτας
Αν δεν μπορείτε να στερηθείτε τη μαύρη σοκολάτα καταναλώστε τη λίγη ώρα πριν από τη γυμναστική. Επίσης μπορείτε να πιείτε ρόφημα κακάο μετά την προπόνηση που είναι εύκολο στη χώνεψη.

Πίτσα
Αποφύγετε να ενδώσετε σε ένα γευστικό κομμάτι πίτσας μετά τη γυμναστική. Φροντίστε να έχετε μαζί σας μία μπάρα δημητριακών για να «ξεγελάσετε» την πείνα σας .

9.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Adriatic Magic Unicorn Κουβαδάκι-Αξεσουάρ-Τσάντα (913)
34.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Kaissa Επιτραπέζιο Βίκινγκς-Οι Επιδρομείς Της Βόρειας Θάλασσας (KA112547)
19.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Quut Φτυάρι άμμου με σίτα
25.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Zoggs Εκπαιδευτικό Σωσίβιο 12-18 Μηνών πορτοκαλί
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
«Το μικρό μου "μαύρο πρόβατο"»: Όταν το παιδί σας είναι ανεπιθύμητο

«Το μικρό μου "μαύρο πρόβατο"»: Όταν το παιδί σας είναι ανεπιθύμητο

Στέκεσαι σε μικρή απόσταση από το βλαστάρι σου! Το κοιτάζεις και αναρωτιέσαι…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Από ποια ηλικία τα παιδιά μπορούν να διασχίσουν με ασφάλεια το δρόμο;

Από ποια ηλικία τα παιδιά μπορούν να διασχίσουν με ασφάλεια το δρόμο;

Τι δείχνει έρευνα.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Η «διαστημική» τεχνολογία που εκτόξευσε τη φαντασία της μικρής μου στα αστέρια

Η «διαστημική» τεχνολογία που εκτόξευσε τη φαντασία της μικρής μου στα αστέρια

Πλανήτες, αστέρια και πολλά ακόμη πολύχρωμα ουράνια σώματα δημιουργούν εικόνες μοναδικής ομορφιάς. 
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πράσινο τσάι: 11 ιδιότητες που έχει και που δεν γνωρίζετε

Πράσινο τσάι: 11 ιδιότητες που έχει και που δεν γνωρίζετε

Αν σας αρέσει το πράσινο τσάι σίγουρα θα βρείτε τις παρακάτω πληροφορίες…
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies