Θυρεοειδής αδένας και Yoga

Θυρεοειδής αδένας και Yoga

Ο Θυρεοειδής είναι ένας ενδοκρινής αδένας σε σχήμα πεταλούδας που βρίσκεται στην βάση του λαιμού. Βοηθά στην σταθερή θερμοκρασία του σώματος και την φυσιολογική λειτουργία του μεταβολισμού.

Θυρεοειδής αδένας και Yoga

Οι διαταραχές στον θυρεοειδή αδένα είναι πολύ συχνές στις γυναίκες, είτε παρουσιάζοντας υπερθυρεοειδισμό (όπου ο αδένας υπερλειτουργεί) ή υποθυρεοειδισμό (όταν υπολειτουργεί). Και στις δύο περιπτώσεις τα συμπτώματα όπως αύξηση ή απώλεια βάρους, νευρικότητα, κόπωση, υπνηλία, μυϊκή αδυναμία, διαταραχές στον κύκλο, εφίδρωση κ.ά. είναι αρκετά ενοχλητικά στην καθημερινότητά μας. Πάντα χρειαζόμαστε την καθοδήγηση του γιατρού προκειμένου να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα.

Αν όμως ψάχνουμε και έναν συμπληρωματικό φυσικό τρόπο η πρακτική της Yoga βοηθά πολύ και στην αντιμετώπιση των συμπτωμάτων αλλά και στην εξισορρόπηση του αφού μέσα από τις αναπνοές και τις θέσεις μπορούμε να ηρεμήσουμε το νευρικό μας σύστημα αλλά και να κάνουμε απαλό μασάζ στον αδένα.

Η Καλλιόπη Πετροπούλου (Πιστοποιημένη Δασκάλα Yoga και Ιδιοκτήτρια του SANMELI YOGA CENTER) μας προτείνει 3 από τις πιο ευεργετικές θέσεις.

SARVANGASANA - KEΡΙ: η πιο σημαντική θέση για την ενεργοποίηση του θυρεοειδή καθώς αυξάνεται η κυκλοφορία του αίματος στον θυρεοειδή και τους παραθυρεοειδείς αδένες.
Ξαπλώνουμε σε ύπτια θέση με το πάνω μέρος της πλάτης, τους ώμους και τους αγκώνες πάνω σε μια διπλωμένη κουβέρτα. Φέρνουμε τα γόνατα στο στήθος, τις παλάμες στο έδαφος και ωθούμε την λεκάνη ψηλά εκτείνοντας τα πόδια. Υποστηρίζουμε την μέση με τις παλάμες μας. Κρατάμε το κεφάλι στην ευθεία της σπονδυλικής μας στήλης. Μένουμε στην θέση για 5-10 ήρεμες, θωρακικές αναπνοές. Χρειάζεται προσοχή γιατί είναι αρκετά έντονη για τους ώμους και τον αυχένα.

* (Δεν πρέπει να εκτελείται αν : υπάρχει τραυματισμός στους ώμους, στον αυχένα ή στην μέση, ή αν έχουμε σοβαρό πρόβλημα στα μάτια όπως υψηλή πίεση ή γλαύκωμα ή αν είμαστε σε έμμηνο ρύση).

ORTHIA

HALASANA - ΑΡΟΤΡΟ: Από την θέση του κεριού αφήνουμε τα πόδια να κυλήσουν σε έκταση πίσω από το κεφάλι και να ακουμπήσουν στο έδαφος. Πλέκουμε τα δάχτυλα και πιέζουμε με τους βραχίονες το έδαφος φέρνοντας όσο πιο κοντά μπορούμε τις ωμοπλάτες. Παραμένουμε στην θέση για 5-10 αναπνοές.
* (Δεν πρέπει να εκτελείται αν : υπάρχει τραυματισμός στους ώμους, στον αυχένα ή στην μέση, αν έχουμε σοβαρό πρόβλημα στα μάτια όπως υψηλή πίεση ή γλαύκωμα ή αν είμαστε σε έμμηνο ρύση).

KATHISMA

MATSYASANA – ΨΑΡΙ: Από ύπτια θέση τοποθετούμε τα χέρια κάτω από τους γλουτούς με τις παλάμες προς το έδαφος, πιέζουμε τους αγκώνες και δημιουργούμε ένα τόξο στην θωρακική μοίρα αφήνοντας το κεφάλι να γύρει πίσω και να ακουμπήσει στην κορυφή του. Ενεργοποιούμε την κοιλιά και μένουμε στην θέση αφήνοντας τον λαιμό και το στήθος να "ανοίξουν".

XAPLOTI

*Πάντα να εκτελείτε ασκήσεις υπό την καθοδήγηση ενός πιστοποιημένου δασκάλου Yoga προκειμένου να αποφύγετε τραυματισμούς.
SANMELI YOGA CENTER
Σοφοκλέους 9Α, Χαλάνδρι / 210-6849760
www.sanmeliyoga.com 

179.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Hape Happy Family Ξύλινο Κουκλόσπιτο Mansion (E3405Α)
16.95 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Παιδική φόρμα
89.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Duchess of Nemours
19.50 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Αμάνικο μπουφάν πράσινο DMN για αγόρι
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Τα 20 καλύτερα φωτογραφικά αποφθέγματα που ταυτίζονται οι μαμάδες είναι αυτά (pics)

Τα 20 καλύτερα φωτογραφικά αποφθέγματα που ταυτίζονται οι μαμάδες είναι αυτά (pics)

Οι αναγνώστριες του Mothersblog στο Instagram τα λάτρεψαν, ταυτίστηκαν, τα σχολίασαν και…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Αυτές οι φωτογραφίες θα σας ξυπνήσουν χριστουγεννιάτικες αναμνήσεις από το παρελθόν (pics)

Αυτές οι φωτογραφίες θα σας ξυπνήσουν χριστουγεννιάτικες αναμνήσεις από το παρελθόν (pics)

Τις ημέρες των γιορτών πιθανόν να νιώσετε μια νοσταλγία.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Ήρθε η ώρα για τα Χριστουγεννιάτικα δώρα της οικογένειας!

Ήρθε η ώρα για τα Χριστουγεννιάτικα δώρα της οικογένειας!

Και να που ήρθε η αγαπημένη μου εποχή του χρόνου! Τα Χριστούγεννα!
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Για την πιο minimal και σύγχρονη κουζίνα που έχεις ονειρευτεί!

Για την πιο minimal και σύγχρονη κουζίνα που έχεις ονειρευτεί!

Αν υπάρχει ένα σημείο στο σπίτι μου που με χαλαρώνει και με…
Διάβασε τη συνέχεια

Best of DPG network

MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies