Ενισχύστε το ανοσοποιητικό σας κάνοντας Yoga

Ενισχύστε το ανοσοποιητικό σας κάνοντας Yoga

Καθώς διανύουμε το Φθινόπωρο τα πρώτα κρυώματα και οι ιώσεις άρχισαν να εμφανίζονται. Είναι σημαντικό να διατηρήσουμε μία ρουτίνα ασκήσεων για να μας βοηθήσουν να ενισχύσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα.

Ενισχύστε το ανοσοποιητικό σας κάνοντας Yoga

Ο καλύτερος τρόπος για να το πετύχουμε αυτό είναι να φροντίσουμε όλα τα συστήματα του οργανισμού (αναπνευστικό, κυκλοφορικό, λεμφικό, γαστρεντερικό, νευρικό) να λειτουργούν αρμονικά έτσι ώστε ακόμη κι αν αρρωστήσουμε να αναρρώσουμε σύντομα.

Η πρακτική της yoga είναι πολύ αποτελεσματική στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας συστήματος και μας βοηθά να διατηρούμε το σώμα μας υγιές. Οι αναπνευστικές τεχνικές που χρησιμοποιούμε καθώς και οι οπίσθιες κάμψεις του κορμού βοηθούν να καθαρίσουν τα ρινικά περάσματα και οι πνεύμονες και επιτρέπουν την παροχή οξυγόνου σε όλο το σώμα καθώς και την απομάκρυνση των τοξινών.

ustrasana

Μέσω της κυκλοφορίας του αίματος το οξυγόνο μεταφέρεται στα όργανα και στους μυς για τις διάφορες λειτουργίες τους. Τα μικρόβια και οι ιοί εμφανίζονται κυρίως εκεί που υπάρχει λίγο οξυγόνο. Όταν κάνουμε ανεστραμμένες θέσεις λοιπόν πετυχαίνουμε ακριβώς αυτό, την αιμάτωση και οξυγόνωση των περιοχών όπως οι πνεύμονες, ο λαιμός, η μύτη και τα αυτιά που είναι δίοδοι μικροβίων στο σώμα.

shutterstock 82848892613559

Οι θέσεις της yoga βοηθούν το λεμφικό μας σύστημα να απομακρύνει τυχόν μολύνσεις και φλεγμονές και το γαστρεντερικό μας σύστημα να «κάψει» τοξίνες και να καθαρίσει τα όργανα μας.

up-dog

Με την Yoga απελευθερώνονται ενδορφίνες (νευροδιαβιβαστές από την υπόφυση) οι οποίες στέλνουν μήνυμα στο νευρικό σύστημα να μειώσει τον πόνο και το στρες, προκαλούν ευφορία, βελτιώνουν την διάθεση, ρυθμίζουν την όρεξη και ενεργοποιούν το ανοσοποιητικό σύστημα.

viparita karani 23

Συνδυάστε την Yoga με διατροφή που να περιέχει φρούτα και λαχανικά, καθώς και ξεκούραση και καλό ύπνο.

Η Yoga μας κρατά υγιείς μέσα κι έξω!

Γράφει η Καλλιόπη Πετροπούλου - Πιστοποιημένη Δασκάλα Yoga
και Ιδιοκτήτρια του SANMELI YOGA CENTER (Σοφοκλέους 9Α, Χαλάνδρι / 210-6849760)
www.sanmeliyoga.com 

69.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Viga Ξύλινο Ποδήλατο Ισορροπίας
40.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ SNEAKERS ALL STAR
14.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Αμάνικο γιλέκο με χρωματιστό φερμουάρ
22.50 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Παντελόνι Mini Raxevsky
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Αντιμετωπίστε τον πονοκέφαλο με αυτά τα εφτά βότανα (pics)

Αντιμετωπίστε τον πονοκέφαλο με αυτά τα εφτά βότανα (pics)

Δείτε πώς θα αντιμετωπίσετε τον πονοκέφαλο με φυσικούς τρόπους.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Ρομαντικά χτενίσματα για τις μαμάδες στη βάπτιση του παιδιού τους (pics)

Ρομαντικά χτενίσματα για τις μαμάδες στη βάπτιση του παιδιού τους (pics)

Απίθανες ιδέες για να είστε εντυπωσιακές στη βάπτιση του παιδιού σας!
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πώς πρέπει να καθαρίζετε τα αυτάκια του μωρού σας

Πώς πρέπει να καθαρίζετε τα αυτάκια του μωρού σας

Τα αυτάκια των μωρών είναι ευαίσθητα όργανα.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Οι γαμήλιες φωτογραφίες αυτού του ζευγαριού είναι από τις καλύτερες που έχουμε δει

Οι γαμήλιες φωτογραφίες αυτού του ζευγαριού είναι από τις καλύτερες που έχουμε δει

Αν θέλετε να πρωτοτυπήσετε στη γαμήλια φωτογράφηση, πάρτε ιδέες από αυτό το…
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης