5 έξυπνα tips για να παραμείνετε σε φόρμα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης!

5 έξυπνα tips για να παραμείνετε σε φόρμα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης!

Όπως γενικότερα στη ζωή, έτσι και στην εγκυμοσύνη, δεν θέλει κόπο για να παραμείνετε σε φόρμα, αλλά τρόπο!

5 έξυπνα tips για να παραμείνετε σε φόρμα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης!

Αναμφισβήτητα, οφείλετε στον εαυτό σας, την πιο όμορφη περίοδο της ζωής σας να την βιώσετε όσο καλύτερα μπορείτε και σε συνεργασία πάντα με το κορμί σας.

Ακολουθήστε το παράδειγμα των celebrities, των οποίων τα μυστικά «πρόδωσαν» οι διατροφολόγοι τους και πείτε ναι σε tips που θα βελτιώσουν τη σχέση με το σώμα σας.

Γιόγκα εγκυμοσύνης: Η εγκυμονούσα Mila Kunis έχει ήδη εντοπιστεί να συμμετέχει σε προγεννητικά μαθήματα γιόγκα στο Los Angeles. Η celebrity διατροφολόγος, Kimberly Snyder, υποστηρίζει αυτή τη μέθοδο διότι «χαλαρώνει» τα νεύρα, μειώνει την πιθανότητα της κατάθλιψης και βελτιώνει την κινητικότητα. Επιπλέον, η ίδια εξηγεί στην ιστοσελίδα της, ότι η γιόγκα τονώνει την αυτοπεποίθηση και είναι αποτελεσματική για την πρόληψη της υπερβολικής αύξησης βάρους, δεδομένου ότι μειώνει το άγχος εξαλείφοντας έτσι την ανάγκη για μεγάλη κατανάλωση φαγητού.

Ενυδάτωση: Η Michelle Lovitt η οποία έχει εκπαιδεύσει A-list μανούλες -όπως την Courteney Cox και την Julianne Moore- όλα αυτά τα χρόνια, υποστηρίζει ότι το άφθονο νερό είναι άκρως απαραίτητο για τις έγκυες γυναίκες και τάσσεται υπέρ των ασκήσεων εφίδρωσης για τουλάχιστον 20 έως 60 λεπτά την ημέρα.

Χαλαρό ξεκίνημα: Η Sophie Jaffe, η μαμά και η διατροφολόγος του Philosophie, συμβουλεύει χαλαρά ξεκινήματα στις ασκήσεις ρουτίνας: «Αν δεν γυμναζόσασταν προ εγκυμοσύνης, ξεκινήστε αργά με ένα νέο πρόγραμμα γυμναστικής. Προτείνω το περπάτημα για 30 έως 60 λεπτά την ημέρα κατά την έναρξη. Η κολύμβηση είναι επίσης μια εξαιρετική μορφή άσκησης που τονώνει την πλάτη και τους γλουτούς της μέλλουσας μαμάς».

Mix it Up: Η άσκηση «Cross Training» ή αλλιώς η διασταυρωμένη προπόνηση, περιλαμβάνει πολλές αερόβιες και αναερόβιες δραστηριότητες γυμνάζοντας ολόκληρο το σώμα και ενισχύοντας το μυϊκό σύστημα. Κάνοντας αυτού του είδους τις ασκήσεις σε τακτά χρονικά διαστήματα, είναι σίγουρα ο πιο αποτελεσματικός τρόπος προπόνησης, αλλά όμως με μέτρο, καθώς δεν επιτρέπεται να ξεπεραστεί ο καρδιακός ρυθμός που έχει οριστεί από τον γιατρό. Οι ειδικοί τονίζουν πως αυτού του είδους η άσκηση απευθύνεται σε άτομα που έχουν ήδη ψηλά επίπεδα φυσικής κατάστασης και δεν θέλουν να αλλάξουν τον τρόπο ζωής τους ραγδαία λόγω εγκυμοσύνης.

«Καύσιμα» στο σώμα: Οι διατροφολόγοι των μεγαλύτερων σταρ συμφωνούν αλλά και συνιστούν πως τα πολλά γεύματα κάνουν καλό καθώς διατηρούν την ενέργεια σε υψηλά επίπεδα. Υποστηρίζουν πως θα πρέπει να καταναλώνονται πέντε έως οκτώ γεύματα με περίπου 300 θερμίδες το καθένα. Αυτό ενισχύει τον μεταβολισμό, απομακρύνει την επίφοβη υπογλυκαιμία και κρατάει μακριά από βουλιμικές τάσεις.

22.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΣΑΓΙΟΝΑΡΕΣ HAVAIANAS
49.95 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Δερμάτινα Πέδιλα Seawee Navy
23.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Μαγιό Μπικίνι Friendship Sunuva
7.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Μαγιό Μαΐμουδάκια Vegotex για αγόρι
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Όχι, δεν μπορείς να πάρεις στην αγκαλιά σου το μωρό μου

Όχι, δεν μπορείς να πάρεις στην αγκαλιά σου το μωρό μου

«Πριν μείνω έγκυος ήθελα η κόρη μου να είναι κοινωνική και χαρούμενη.…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πέντε λόγοι που τα μεγαλύτερα αδέρφια είναι καλύτερα από τα μικρότερα

Πέντε λόγοι που τα μεγαλύτερα αδέρφια είναι καλύτερα από τα μικρότερα

Η επιστήμη …μίλησε.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Διαζύγιο και παιδιά: Μια προσωπική εμπειρία από την πλευρά του θύματος

Διαζύγιο και παιδιά: Μια προσωπική εμπειρία από την πλευρά του θύματος

«Έχε το νου σου στο παιδί..»
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Κρίσεις πανικού στις πανελλήνιες εξετάσεις - Πώς μπορεί να τις διαχειριστεί ο μαθητής;

Κρίσεις πανικού στις πανελλήνιες εξετάσεις - Πώς μπορεί να τις διαχειριστεί ο μαθητής;

Συνήθως, η κρίση πανικού θα εμφανιστεί σε εφήβους που έχουν έντονο άγχος,…
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης