Είμαι έγκυος. Μπορώ να γυμνάζομαι;

Είμαι έγκυος. Μπορώ να γυμνάζομαι;

Ένα από τα πιο συχνά ερωτήματα που έχουμε, όταν βρισκόμαστε στην περίοδο της εγκυμοσύνης, είναι αν μπορούμε και αν πρέπει να γυμναζόμαστε. Κάποτε υπήρχε ο μύθος, ότι η γυμναστική δεν επιτρέπεται. Λάθος!

Είμαι έγκυος. Μπορώ να γυμνάζομαι;

Σύμφωνα με τους ειδικούς επιτρέπεται και μάλιστα βοηθάει στο να έχουμε έναν καλό τοκετό, αφού βελτιώνει την φυσική μας κατάσταση, αλλά και την κυκλοφορία του αίματος.

Όσο για το ποιο είδος γυμναστικής είναι το πιο κατάλληλο; Αφού έρθετε πρώτα σε επικοινωνία με το γιατρό σας, και εφόσον έχετε καλή εγκυμοσύνη, σχεδόν όλα τα είδη επιτρέπονται, αλλά με μέτρο.

Η γυμναστική με βάρη μπορεί να θεωρείται επικίνδυνη, δεν είναι όμως. Και όταν λέμε βέβαια βάρη, δεν εννοούμε σε καμία περίπτωση πολλών κιλών. Αν σηκώνετε ελαφριά βάρη κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, θα βελτιώσετε την αντοχή και τη δύναμή σας. Αυτό όμως που θα πρέπει να προσέξετε είναι να δουλεύετε σε χαμηλότερες εντάσεις. Αν νιώθετε μεγάλη επιβάρυνση στη μέση σας, καλό θα ήταν να κάθεστε κατά τη διάρκεια των ασκήσεων.

Όσο απίστευτο και αν σας φαίνεται, οι κοιλιακοί θα σας φανούν χρήσιμοι κατά τη διάρκεια του τοκετού. Μπορείτε να κάνετε ελεύθερα και άφοβα κοιλιακούς, σύμφωνα με τους ειδικούς, αρκεί να μην ξαπλώνετε ανάσκελα, καθώς ενδέχεται να πιεστεί η κάτω κοίλη φλέβα.

Το pilates, είναι ένα είδος γυμναστικής που θα σας βοηθήσει στην εκμάθηση αναπνοών, αρκεί ο γυμναστής που σας προπονεί να έχει ειδικευτεί πάνω σε αυτό.

Οι αερόβιες ασκήσεις δεν προτιμώνται κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Σε περίπτωση όμως που η μέλλουσα μανούλα επιθυμεί να τις κάνει, αφού συμβουλευτεί πρώτα τον γιατρό της, θα πρέπει να έχει στο νου της να μην ξεπερνά τους 140 σφυγμούς ενώ τις κάνει.

Το περπάτημα είναι ιδανικό περίπου 15 λεπτά την ημέρα για όλους τους μήνες της εγκυμοσύνης.

Σε κάθε περίπτωση επειδή εγκυμοσύνη από εγκυμοσύνη διαφέρει, θα πρέπει να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας ο οποίος είναι και ο πιο κατάλληλος για να σας πει ποιες ασκήσεις μπορείτε να κάνετε και ποιες θα πρέπει να αποφύγετε.

48.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΜΠΟΤΕΣ ΔΕΡΜΑ BROWN
11.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΠΑΝΤΟΦΛΕΣ ΜΠΟΤΕΣ ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ - ΕΚΡΟΥ
23.70 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Μπουφάν Renegades
29.70 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Μπουφάν Mini Raxevsky
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Despina’s little stories: «Μαμά συγγνώμη που σε κατηγορώ άδικα!»

Despina’s little stories: «Μαμά συγγνώμη που σε κατηγορώ άδικα!»

Χθες έζησα ένα déjà vu. Είδα την μεγάλη μου κόρη να μου…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Αδερφικές σχέσεις: Tι πρέπει να κάνουν οι γονείς όταν έρθει νέο παιδί στην οικογένεια

Αδερφικές σχέσεις: Tι πρέπει να κάνουν οι γονείς όταν έρθει νέο παιδί στην οικογένεια

Ο ερχομός ενός νέου μωρού φέρνει χαρά αλλά και αλλαγές στις σχέσεις.…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Μπορώ να αυξήσω τη γονιμότητά μου φυσικά; (vid)

Μπορώ να αυξήσω τη γονιμότητά μου φυσικά; (vid)

Υπάρχουν φυσικοί τρόποι που αυξάνουν τη γονιμότητα;
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Το παιδί μου χτυπάει το κεφάλι του. Τι να κάνω;

Το παιδί μου χτυπάει το κεφάλι του. Τι να κάνω;

Τα παιδιά που χτυπάνε μόνα τους το κεφάλι τους ως μια μορφή…
Διάβασε τη συνέχεια

Best of DPG network

MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies