Τρόποι για να αυξήσετε την πρόσληψη φυτικών ινών

Τρόποι για να αυξήσετε την πρόσληψη φυτικών ινών

Οι φυτικές ίνες διαδραματίζουν πολύ σπουδαίο ρόλο στη σωστή διατροφή.

Τρόποι για να αυξήσετε την πρόσληψη φυτικών ινών

Βοηθάνε στην εύρυθμη λειτουργία του πεπτικού συστήματος, στην καταπολέμηση της δυσκοιλιότητας, στη ρύθμιση των επιπέδων της χοληστερόλης και συμβάλλουν στην πρόληψη καρδιαγγειακών νοσημάτων, σακχαρώδη διαβήτη καθώς και ορισμένων μορφών καρκίνου.
Καθημερινά πρέπει να καταναλώνουμε περίπου 30-35 γραμμάρια φυτικών ινών. Πολλοί άνθρωποι δεν καταφέρνουν να καλύπτουν τις καθημερινές τους ανάγκες σε φυτικές ίνες.

Σύμφωνα με τον ιστότοπο του Οργανισμού Κεντρικών Αγορών και Αλιείας (ΟΚΑΑ) και τη διαιτολόγο-διατροφολόγο κυρία Σταματάκη Αστερία, Διευθύντρια του Ελληνικού Ινστιτούτου Διατροφής, μπορείτε να αυξήσετε την κατανάλωση φυτικών ινών με τους εξής τρόπους:
- Προσπαθήστε να προσθέτετε λαχανικά σε όλα σας τα γεύματα. Βάλτε λαχανικά στα σάντουιτς, στην πίτσα, στα ζυμαρικά σας. Συνοδεύστε κάθε κυρίως γεύμα σας με σαλάτα.
- Επιλέξτε προϊόντα ολικής άλεσης. Όταν επιλέγετε δημητριακά ολικής άλεσης, αλεύρι ολικής άλεσης, αναποφλοίωτο ρύζι κ.α. αυξάνετε κατά πολύ την πρόσληψη σας σε φυτικές ίνες.
- Προτιμήστε τα φρούτα από τους χυμούς. Οι χυμοί των φρούτων περιέχουν λιγότερες φυτικές ίνες απ’ ότι τα φρούτα. Προσπαθήστε να καταναλώνετε τουλάχιστον 2-3 φρούτα την ημέρα.
- Καταναλώστε όσπρια 1-2 φορές την εβδομάδα. Για να αυξήσετε την πρόσληψη σας σε φυτικές ίνες, βασιζόμενοι στα πρότυπα της μεσογειακής διατροφής, καταναλώστε όσπρια. Τα όσπρια είναι πλούσια σε φυτικές ίνες. Μην τα καταναλώνετε μόνο σε σούπες, πειραματιστείτε και προσθέστε τα σε σαλάτες ή όπως αλλιώς σας αρέσουν.
-Όταν πεινάτε επιλέξτε σνακ πλούσια σε φυτικές ίνες. Ως γνωστόν, οι φυτικές ίνες «κόβουν» την πείνα. Επίσης, τα συγκεκριμένα σνακ αποδίδουν λίγες θερμίδες. Έτσι, την ώρα που παρακολουθείτε τηλεόραση καταναλώστε καρότα, αγγουράκια, αποξηραμένα φρούτα, σπιτικό ποπ κορν.

Αν δεν έχετε συνηθίσει τον οργανισμό σας να λαμβάνει αρκετές φυτικές ίνες, θα ήταν καλό να αυξήσετε την πρόσληψη των φυτικών ινών σταδιακά καθώς η απότομη αύξηση τους μπορεί να σας δημιουργήσει δυσφορία και κοιλιακό πρήξιμο.

 

18.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Playhouse Επιτραπέζιο Guess What (141268)
14.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Kaissa Επιτραπέζιο Jolly Roger (KA111915)
10.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Επιτραπέζιο Κρεμάλα (03-204)
20.55 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Haba Επιτραπέζιο Μυστικός κωδικός
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Το "ευ ζην" της μέλλουσας μαμάς - Γιατί είναι σημαντικό;

Το "ευ ζην" της μέλλουσας μαμάς - Γιατί είναι σημαντικό;

Βιολογικό well-being Συναισθηματικό well-being Κοινωνικό well-being
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πώς να γίνω μια καλύτερη μαμά μέσα από τα μικρά κι ασήμαντα

Πώς να γίνω μια καλύτερη μαμά μέσα από τα μικρά κι ασήμαντα

Καμιά φορά σα μαμά, γεμίζω με τύψεις την ψυχή μου αν τους…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Η πανδημία άλλαξε τις διατροφικές συνήθειες των παιδιών - Τι έδειξε νέα έρευνα

Η πανδημία άλλαξε τις διατροφικές συνήθειες των παιδιών - Τι έδειξε νέα έρευνα

Παιδική διατροφή: Πόσο άλλαξε μέσα στην πανδημία Τι εδειξε νέα έρευνα
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Αυξημένη χοληστερόλη στα παιδιά: Αίτια, διάγνωση και αντιμετώπιση (εικόνες)

Αυξημένη χοληστερόλη στα παιδιά: Αίτια, διάγνωση και αντιμετώπιση (εικόνες)

Τι προκαλεί την παιδική χοληστερίνη; Πώς γίνεται η διάγνωση;  Τρόποι αντιμετώπισης
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2021 Mothersblog.gr - All rights reserved
Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση κουζίνας: Ιδέες για όλα τα γούστα (εικόνες)