Χρήσιμες διατροφικές συμβουλές για να καταπολεμήσετε την κυτταρίτιδα

Χρήσιμες διατροφικές συμβουλές για να καταπολεμήσετε την κυτταρίτιδα

Οι παράγοντες που ευθύνονται για τη δημιουργία και την εμφάνιση της κυτταρίτιδας είναι πολλοί όπως είναι η κληρονομικότητα, η ηλικία, οι ορμονικές διαταραχές.

Χρήσιμες διατροφικές συμβουλές για να καταπολεμήσετε την κυτταρίτιδα

Γι’ αυτό το λόγο, η αντιμετώπισή της απαιτεί την τροποποίηση πολλών παραγόντων όπως είναι η περιποίηση του δέρματος, η διατροφή, η άσκηση. Εσείς αυτό που μπορείτε να κάνετε από πλευράς διατροφής είναι να ακολουθήσετε τις παρακάτω συμβουλές.

-Καταναλώστε κατά τη διάρκεια της ημέρας, 1-2 σαλάτες και 2-3 φρούτα
Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι πλούσια σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά, τα οποία προστατεύουν τα κύτταρα του δέρματος από την επιβλαβή δράση των ελευθέρων ριζών. Προσπαθήστε να καταναλώνετε διαφορετικά φρούτα και λαχανικά για να υπάρχει ποικιλία και διαλέξτε φρούτα και λαχανικά με έντονα χρώματα όπως φράουλες, μούρα, ρόδι, παντζάρια.
- Επιλέξτε τροφές πλούσιες σε ω-3 λιπαρά οξέα
Τα απαραίτητα ω-3 λιπαρά οξέα διαθέτουν αντιφλεγμονώδη δράση, βοηθούν στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος, άρα και στην καλύτερη μεταφορά θρεπτικών συστατικών στα κύτταρα του δέρματος, και συμβάλουν στην ενυδάτωση των κυττάρων. Τροφές πλούσιες σε ω-3 λιπαρά οξέα: παχιά ψάρια (π.χ. σολομός, σαρδέλα) , θαλασσινά, καρύδια, λιναρόσπορος , ιχθυέλαια.
-Προτιμήστε προϊόντα σιτηρών ολικής άλεσης
Οι φυτικές ίνες που βοηθούν στην πρόληψη της δυσκοιλιότητας σε συνδυασμό με τις βιταμίνες του συμπλέγματος B που υπάρχουν στα προϊόντα ολικής άλεσης μπορούν να βοηθήσουν στο πρόβλημα της κυτταρίτιδας.
-Καταναλώστε πράσινο τσάι
Μελέτες δείχνουν ότι η κατανάλωση πράσινου τσαγιού συμβάλλει στον καλύτερο μεταβολισμό του λίπους και βελτιώνει την μικροκυκλοφορία. Επίσης, είναι πλούσιο σε ουσίες με ισχυρή αντιοξειδωτική δράση . Καταναλώστε τουλάχιστον 3 φλιτζάνια ημερησίως για να παρατηρήσετε διαφορά.
-Ενυδατωθείτε επαρκώς
Η επαρκής κατανάλωση υγρών συμβάλει σημαντικά στην καλή εμφάνιση του δέρματος. Το δέρμα είναι το τελευταίο όργανο του σώματος μας στο φτάνει το νερό και το πρώτο το οποίο θα υποστεί τις συνέπειες μια ανεπαρκούς πρόσληψης. Καταναλώστε αρκετό νερό μέσα στην ημέρα, ένας γενικός κανόνας είναι περίπου 8 ποτήρια νερό αλλά δεν ισχύει για όλες τις περιπτώσεις ανθρώπων.

Αν δε βρίσκετε ενδιαφέρον το νερό, νοστιμίστε το με βιολογικά φρούτα και λαχανικά, με μυρωδικά και μπαχαρικά. Για παράδειγμα προσθέστε φλούδες πορτοκαλιού και ξυλάκια κανέλας ή αγγούρι και βασιλικό ή φράουλες με μέντα.

Τι να αποφύγετε
-Περιορίστε την κατανάλωση της ζάχαρης και άλλων απλών σακχάρων. Η μεγάλη κατανάλωση ζάχαρης δημιουργεί φλεγμονή στο δέρμα.
-Μειώστε τη ζάχαρη που καταναλώνετε καθημερινά, προτιμήστε φρούτα αντί για χυμούς, αποφύγετε ροφήματα με ζάχαρη.
-Περιορίστε την κατανάλωση των κορεσμένων λιπαρών οξέων. Κορεσμένα λιπαρά οξέα βρίσκονται στο κόκκινο κρέας, στην πέτσα από τα πουλερικά, στα παχιά τυριά, στα πλήρη γαλακτοκομικά, στα γλυκά.
- Μειώστε την κατανάλωση του αλατιού που καταναλώνετε. Η αυξημένη κατανάλωση αλατιού μπορεί να οδηγήσει στην κατακράτηση υγρών και «παρεμποδίζει» την καλή αιμάτωση των λιποκυττάρων. Ελαττώστε το αλάτι στις μαγειρικές σας. Τρόφιμα με μεγάλη περιεκτικότητα σε αλάτι: αλλαντικά, τουρσί, παστά, αλμυρά τυριά, διάφορες έτοιμες σούπες, αλατισμένοι ξηροί καρποί, ποπ κορν, πατατάκια, γαριδάκια.

Σταματάκη Αστερία, Msc Μsc στην Κλινική διατροφή διαιτολόγος – διατροφολόγος

Πηγή: http://www.okaa.gr/

9.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Adriatic Magic Unicorn Κουβαδάκι-Αξεσουάρ-Τσάντα (913)
34.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Kaissa Επιτραπέζιο Βίκινγκς-Οι Επιδρομείς Της Βόρειας Θάλασσας (KA112547)
19.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Quut Φτυάρι άμμου με σίτα
25.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Zoggs Εκπαιδευτικό Σωσίβιο 12-18 Μηνών πορτοκαλί
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πώς να φωνάζουμε λιγότερο στα παιδιά μας

Πώς να φωνάζουμε λιγότερο στα παιδιά μας

Οι φωνές πολλές φορές δε λείπουν από την καθημερινότητα μιας οικογένειας.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Έτσι είναι τα νήπια (pics)

Έτσι είναι τα νήπια (pics)

Τι να ξεχωρίσει κανείς στα νήπια...
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Ποιος είπε ότι η μπάλα είναι μόνο για τ’ αγόρια;

Ποιος είπε ότι η μπάλα είναι μόνο για τ’ αγόρια;

Ναι ναι ξέρω... Οι περισσότεροι πιστεύουν ότι το ποδόσφαιρο είναι αποκλειστικό προνόμιο…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Αντιμυλλέριος ορμόνη (Anti – Mullerian Hormone/ AMH): η ορμόνη της γονιμότητας

Αντιμυλλέριος ορμόνη (Anti – Mullerian Hormone/ AMH): η ορμόνη της γονιμότητας

Τι είναι η αντιμυλλέριος ορμόνη;
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies