Αν κάνετε δίαιτα για την περιοχή της κοιλιάς, ακολουθείστε αυτούς τους κανόνες

Αν κάνετε δίαιτα για την περιοχή της κοιλιάς, ακολουθείστε αυτούς τους κανόνες

Μήπως η εγκυμοσύνη σας άφησε κοιλίτσα; Υπάρχουν συγκεκριμένοι κανόνες που πρέπει να ακοουθήσετε

Αν κάνετε δίαιτα για την περιοχή της κοιλιάς, ακολουθείστε αυτούς τους κανόνες

Στην πραγματικότητα δεν υπάρχει δίαιτα για τοπικό αδυνάτισμα. Αν όμως προσέξετε μερικά πράγματα και βάλετε στη ζωή σας λίγη άσκηση, τα αποτελεσματα θα είναι ορατά.

Πρώτα από όλα πίνετε πολύ νερό, για καλή ενυδάτωση του οργανισμού.Είναι απαραίτητη η κατανάλωση τουλάχιστον 8 - 10 ποτηριών νερού ημερησίως, καθώς επίσης και χυμών από φρέσκα φρούτα και λαχανικά.

Υπάρχουν κάποια βότανα που μπορούν να γίνουν σύμμαχοί μας στο αδυνάτισμα, στο ξεφούσκωμα και στην απώλεια του λίπους από την κοιλιά. Μπορούμε, λοιπόν, καθημερινά να παρασκευάζουμε και να πίνουμε πριν από το γεύμα 1 φλιτζάνι έγχυμα (αφού βράσει το νερό, το κατεβάζουμε από τη φωτιά, προσθέτουμε 1 κουταλάκι από το βότανο, το αφήνουμε για 5΄, σουρώνουμε και το πίνουμε) από ένα από τα παρακάτω βότανα:, λουίζα, τσουκνίδα, ιβίσκος, σημύδα.

Ειναι απαραίτητος ο περιορισμός του προσλαμβανόμενου λίπους. Προτιμάμε τα φρούτα και τα λαχανικά, όπως και τα δημητριακά, τα όσπρια, που αποτελούν πηγές φυτικών ινών, οι οποίες αφενός είναι απαραίτητες για την καλή λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος, αφετέρου είναι εκείνες που δημιουργούν το αίσθημα του κορεσμού στον οργανισμό.

Αποφεύγουμε τροφές που έχουμε παρατηρήσει ότι μας φουσκώνουν. Υπάρχουν κάποιοι συνήθεις ύποπτοι, όπως για παράδειγμα η ντομάτα, τα όσπρια, το λάχανο, το μπρόκολο, το κουνουπίδι, τα κρεμμύδια, τα χόρτα, τα άγουρα φρούτα, τα γαλακτοκομικά και όλα τα φρούτα και τα λαχανικά που έχουν σποράκια. Επίσης, πρέπει να αποφεύγουμε τα έτοιμα και συσκευασμένα τρόφιμα, που είναι πολύ πλούσια σε αλάτι, όπως οι κονσέρβες, κάθε είδος έτοιμου φαγητού και τα αρτοποιήματα (συμπεριλαμβανομένου και του ψωμιού).

Σαλάτα επιτρέπεται άφθονη με 1 κ.σ. ελαιόλαδο. Προσοχή σε αλάτι και μπαλσάμικο: προκαλούν κατακράτηση και επομένως πρήξιμο, κυρίως στην κοιλιά και στα πόδια.

Αποφύγετε ένα πλούσιο δείπνο με πολλούς υδατάνθρακες (ψωμί, μακαρόνια, πατάτες) ή λιπαρά για βραδινό! Προτιμήστε κάτι ελαφρύ και φροντίστε να είναι τουλάχιστον 3 ώρες πριν κοιμηθείτε. 

Το περπάτημα, το τρέξιμο και άλλες μορφές άσκησης μας βοηθούν να αδυνατίσουμε, αλλά και να χάσουμε το τοπικό κοιλιακό πάχος. Περπατήστε τουλάχιστον 30 λεπτά κάθε μέρα

Τα πιο αποτελεσματικά τρόφιμα για επίπεδη κοιλιά είναι: 
Η αγκινάρα, τα φασολάκια, το αγγούρι, τα παντζάρια, το μήλο (χωρίς τη φλούδα), ο ανανάς, η παπάγια, το γκρέιπφρουτ, το πορτοκάλι, τα δαμάσκηνα.

Και τέλος, το χρόνιο στρες προκαλεί την συρρίκνωση του εγκεφάλου σας και την αύξηση της κοιλιάς σας! Χρονίως αυξημένα επίπεδα της ορμόνης του στρες, της κορτιζόλης προκαλούν αύξηση του σακχάρου στο αίμα και της χοληστερόλης, της κατάθλιψης, της άνοιας, και προωθούν τη συσσώρευση του λίπους στην κοιλιά, που τόσο συχνά συναντάμε σε ασθενείς με αντίσταση στην ινσουλίνη ή διαβήτη. Επομένως..., ηρεμήστε και χαλαρώστε για να βοηθήσετε τον οργανισμό σας!

20.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΣΑΓΙΟΝΑΡΕΣ HAVAIANAS YELLOW
11.49 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΟ ΜΑΓΙΟ ΓΙΑ ΑΓΟΡΙΑ - ΜΠΛΕ
12.49 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΟ ΜΑΓΙΟ ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ - ΡΟΖ ΦΛΟΥΟ
20.32 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Κοσμήματα κήπος του καλοκαιριού
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Οι τροφές με τον περισσότερο σίδηρο (pics)

Οι τροφές με τον περισσότερο σίδηρο (pics)

Οι πλουσιότερες τροφές σε σίδηρο για παιδιά!
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Τι προκαλεί την χαμηλή αυτοεκτίμηση ή την έλλειψη αυτοπεποίθησης στα παιδιά;

Τι προκαλεί την χαμηλή αυτοεκτίμηση ή την έλλειψη αυτοπεποίθησης στα παιδιά;

Ποιοι είναι οι λόγοι που ένα παιδί έχει χαμηλή αυτοεκτίμηση ή έλλειψη…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Σήμερα η πιο λαμπερή βάφτιση στην ελληνική showbiz! (Pics)

Σήμερα η πιο λαμπερή βάφτιση στην ελληνική showbiz! (Pics)

Και μπορεί το ζευγάρι να μην έχει παντρευτεί, όμως σήμερα 19 Μαΐου…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Χρωμοσελίδες για παιδιά: Ζωγραφίστε τους δράκους (pics)

Χρωμοσελίδες για παιδιά: Ζωγραφίστε τους δράκους (pics)

Χρωμοσελίδες με δράκους: Τα παιδιά σας θα ενθουσιαστούν!
Διάβασε τη συνέχεια
PlusQueen

Best of DPG network

MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies