Πέντε τροφές για αποτοξίνωση και απώλεια βάρους

Πέντε τροφές για αποτοξίνωση και απώλεια βάρους

Πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε δίαιτα, προσπαθήστε να αποτοξινώσετε τον οργανισμό μας, αλλάζοντας τη διατροφή σας.

Πέντε τροφές για αποτοξίνωση και απώλεια βάρους

Υιοθετήστε πιο υγιεινές συνήθειες και επιλέξτε τροφές που ενεργοποιούν τον μεταβολισμό σας. Τα αποτελέσματα μπορεί να μην τόσο άμεσα όσο θα θέλατε (σε 10 μέρες για παράδειγμα) αλλά θα έχουν διάρκεια.

1.Βρώμη
Η βρώμη αποτελεί μια τροφή πλούσια σε φυτικές ίνες, γι'αυτό και βοηθάει στη μείωση της χοληστερίνης μέσω της μείωσης της LDL (κακής) χοληστερόλης.
Είναι πλούσια τροφή σε φυτικές ίνες, και συνδυάζεται με επαρκή καθημερινή κατανάλωση νερού αλλά και με γάλα, γιαούρτι, μούρα, ξηρούς καρπούς και κανέλα για ένα πλήρες θρεπτικό πρωινό, έτοιμο σε λιγότερο από 5΄ λεπτά.
Επίσης, βοηθάει στην υγεία του πεπτικού συστήματος καθώς οι διαλυτές φυτικές ίνες που απορροφούν το νερό και διογκώνονται, επιβραδύνουν την πέψη και δίνουν στον οργανισμό το χρόνο που χρειάζεται για να απορροφήσει τα θρεπτικά συστατικά.
2. Ανανάς
Ο ωμός ανανάς είναι μια εξαιρετική πηγή μαγγανίου (76% ημερήσια αξία (DV) σε ένα φλιτζάνι μερίδα) και βιταμίνης C (131% DV ανά φλιτζάνι μερίδα). Ένα μεγάλο μέρος του ανανά αποτελείται από νερό κι έχει επίσης μια πολύ σημαντική ποσότητα σε φυτικές ίνες. Έτσι, το γεγονός ότι έχει λίγες θερμίδες, κάνει τον ανανά ιδανικό για κάθε δίαιτα.Κυρίως από το μίσχο του, ο ανανάς περιέχει ένα πρωτεολυτικό ένζυμο, τη βρομελίνη (bromelain), η οποία διασπά πρωτεΐνες. Το ένζυμο αυτό βελτιώνει την πέψη κι έχει την ικανότητα να καταστρέφει τα εντερικά παράσιτα.
3. Λεμόνι
Τα λεμόνια έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ανόργανα άλατα και βιταμίνες, ενώ σας βοηθάει να ανακουφιστείτε από συμπτώματα της δυσπεψίας, όπως καούρα, ρέψιμο και φούσκωμα.
Επιπλέον είναι καλό για το δέρμα. Η βιταμίνη C που έχει το λεμόνι, βελτιώνει το δέρμα μας και αναζωογονεί όλο το σώμα. Ο χυμός του λεμονιού βοηθά επίσης τον οργανισμός να αποβάλλει τις τοξίνες και συμβάλλει στη σωστή λειτουργία του νευρικού συστήματος λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε κάλιο.
4. Αγκινάρα
Η αγκινάρα είναι μία από τις πιο θρεπτικές και υγιεινές τροφές. Κατέχουν την έβδομη θέση σε μια μελέτη των επιπέδων αντιοξειδωτικών σε 1.000 διαφορετικά τρόφιμα. Μερικά από τα ισχυρά αντιοξειδωτικά στις αγκινάρες είναι η ρουτίνη, οι ανθοκυανίνες, η κυναρίνη, η λουτεολίνη κ.ά. Διαθέτει υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες καθώς μια μεγάλη αγκινάρα περιέχει το ένα τέταρτο της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης φυτικών ινών και μια μεσαία αγκινάρα έχει περισσότερες φυτικές ίνες από ό, τι ένα φλιτζάνι αποξηραμένα δαμάσκηνα. Είναι επίσης, ένα φυσικό διουρητικό, που βοηθά την πέψη και τη βελτίωση της λειτουργίας της χοληδόχου κύστης, αλλά και στην ανακούφιση γαστρεντερικών προβλημάτων.
5. Ξηροί καρποί
Οι πρωτεΐνες και οι φυτικές ίνες που περιέχουν σας κάνουν να νιώθετε πλήρεις και μειώνουν σημαντικά την ξαφνική επιθυμία για ένα σνακ μέσα στην ημέρα. Αρκεί να μην το παρακάνετε. Επίσης, οι ξηροί καρποί σε λογικές ποσότητες και στη λιγότερο επεξεργασμένη τους μορφή (π.χ. ανάλατοι, άψητοι) μπορεί να είναι ιδιαιτέρως ευεργετικοί για την υγεία του οργανισμού μας και την πρόληψη ασθενειών, όπως τα καρδιαγγειακά νοσήματα.

179.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Hape Happy Family Ξύλινο Κουκλόσπιτο Mansion (E3405Α)
17.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΗ ΦΟΡΜΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ STAR WARS
55.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
REEBOK HEXAFFECT RUN 4
89.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Duchess of Nemours
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Despoina’s little stories: «Κι όμως είμαι ακόμα εδώ!»

Despoina’s little stories: «Κι όμως είμαι ακόμα εδώ!»

Αυτό το κείμενο ξεκίνησε να γράφεται με έναν βαρύ αναστεναγμό.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πολυάσχολοι γονείς: Οι επιπτώσεις στη ζωή των παιδιών

Πολυάσχολοι γονείς: Οι επιπτώσεις στη ζωή των παιδιών

Όλοι μας συμφωνούμε σήμερα πως δεν μας μένει χρόνος και πως η…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Blue Ivy Carter VS North West: Ποια προτιμάτε; (vid)

Blue Ivy Carter VS North West: Ποια προτιμάτε; (vid)

Ποια ντύνεται πιο ωραία; Ποια κάνει τα ωραιότερα πάρτι;
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Τι θερμοκρασία πρέπει να έχει το δωμάτιο του μωρού το χειμώνα;

Τι θερμοκρασία πρέπει να έχει το δωμάτιο του μωρού το χειμώνα;

Πώς να καταλάβουμε ότι ένα βρέφος κρυώνει ή ζεσταίνεται;
Διάβασε τη συνέχεια

Best of DPG network

MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies