Δίαιτα για χάσιμο λίπους: Ετοιμάσου για το καλοκαίρι, προσεκτικά!

Δίαιτα για χάσιμο λίπους: Ετοιμάσου για το καλοκαίρι, προσεκτικά!

Το καλοκαίρι πλησιάζει αργά αλλά σταθερά.... Για να μη τρέχεις με εξπρές δίαιτες τελευταία στιγμή, ετοιμάσου από τώρα!

Δίαιτα για χάσιμο λίπους: Ετοιμάσου για το καλοκαίρι, προσεκτικά!

Πίνεις άφθονο νερό, προσθέτεις μυρωδικά και ροφήματα χωρίς ζάχαρη. Βάζεις2 κουταλάκια ελαιόλαδο και λεμόνι στα λαχανικά σου και γενικά προτιμάς ποιοτικά προϊόντα, λιγότερο επεξεργασμένα και με χαμηλότερα λιπαρά.
 
Να περπατάς καθημερινά και να γυμνάζεσαι. 

Ας δούμε ένα ενδεικτικό αβδομαδιαίο μενού για να χάσεις λίπος:

Δευτέρα

Πρωινό: ½ φλιτζάνι γάλα + 1 φέτα ψωμί + 1 αβγό βραστό + 1 φέτα τυρί του τοστ.

Ενδιάμεσο: 1 πορτοκάλι.

Μεσημεριανό: Σαλάτα με ποικιλόχρωμα λαχανικά, 1 μικρό τόνο από κονσέρβα και ½ φλιτζάνι μουλιασμένο πλιγούρι.

Απογευματινό: 1 γιαούρτι.

Βραδινό: Ατομική σαλάτα λάχανο - καρότο + 1 μαριναρισμένη χοιρινή μπριζόλα με μανιτάρια και πιπεριές.

Τρίτη

Πρωινό: ½ φλιτζάνι δημητριακά πρωινού + 3 ξερά βερίκοκα + ½ φλιτζάνι γάλα.

Ενδιάμεσο: 1 πορτοκάλι.

Μεσημεριανό: Μπρόκολο στον ατμό + 1 μοσχαρίσιο μπιφτέκι + ½ φλιτζάνι ρύζι με 2 κουταλάκια τριμμένο τυρί.

Απογευματινό: 1 μήλο.

Βραδινό: Ποικιλόχρωμη σαλάτα λαχανικών + 1 μερίδα πένες με μπρόκολο.

Τετάρτη

Πρωινό: 2 φρυγανιές + 1 μερίδα τυρί φέτα + 1 φέτα αλλαντικό γαλοπούλας + 1 μήλο.

Ενδιάμεσο: 1 πορτοκάλι.

Μεσημεριανό: Σαλάτα με λάχανο και καρότο + 1 μερίδα φασόλια με πατάτα ή καλαμπόκι.

Απογευματινό: 1 γιαούρτι + 3 ξερά δαμάσκηνα.

Βραδινό: Ποικιλόχρωμη σαλάτα λαχανικών + 1 φιλέτο πέρκας στο γκριλ + ½ μερίδα φασόλια.

Πέμπτη

Πρωινό: ½ φλιτζάνι χυλωμένες νιφάδες βρώμης + 1 κουταλιά σταφίδες + 1 μήλο + 8 αμύγδαλα.

Ενδιάμεσο: 1 γιαούρτι.

Μεσημεριανό: 1 μερίδα σπανακόρυζο ή λαχανόρυζο + 1 φέτα αλλαντικό γαλοπούλας + 1 φέτα ψωμί.

Απογευματινό: 1 μπανάνα.

Βραδινό: Ποικιλόχρωμη σαλάτα λαχανικών + ομελέτα με 2 ασπράδια, 1 κρόκο, 1 κουταλιά τριμμένο τυρί και μυρωδικά + 1 μικρή αραβική πίτα.

Παρασκευή

Πρωινό: ½ φλιτζάνι δημητριακά πρωινού + 1 ακτινίδιο + 1 γιαούρτι.

Ενδιάμεσο: 1 πορτοκάλι.

Μεσημεριανό: Ποικιλόχρωμη σαλάτα λαχανικών + 2 πατάτες βραστές + 1 μερίδα τυρί φέτα.

Απογευματινό: 1 αχλάδι.

Βραδινό: Παντζάρια σαλάτα + 1 λυθρίνι με διάφορα λαχανικά στη λαδόκολλα.

Σάββατο

Πρωινό: ½ ποτήρι χυμός πορτοκαλιού + 1 φέτα ψωμί + 1 φέτα τυρί του τοστ + 1 φέτα αλλαντικό γαλοπούλας.

Ενδιάμεσο: 1 ακτινίδιο + ½ γιαούρτι.

Μεσημεριανό: Λαχανικά στον ατμό + 1 μερίδα κοτόπουλο με τραχανά ή καλαμπόκι.

Απογευματινό: 1 μήλο (π.χ. ψημένο στο φούρνο) + ½ γιαούρτι.

Βραδινό: Ποικιλόχρωμη σαλάτα λαχανικών + 1 ντάκος (κρητικό παξιμάδι, ντομάτα, τυρί, ελιές κ.λπ.).

Κυριακή

Πρωινό: ½ φλιτζάνι δημητριακά πρωινού + 1 κουταλάκι σταφίδες + 3 ξερά δαμάσκηνα + ½ φλιτζάνι γάλα.

Ενδιάμεσο: 1 πορτοκάλι.

Μεσημεριανό: Ποικιλόχρωμη σαλάτα λαχανικών + 1 μερίδα μοσχαράκι γιουβέτσι με κριθαράκι.

Απογευματινό: 1 μερίδα ανθότυρο περιχυμένο με 1 κουταλάκι μέλι.

Βραδινό: Ατομική φρουτοσαλάτα με 2-3 φρούτα εποχής, ½ γιαούρτι και 1 κουταλάκι καρυδόψιχα.

 

22.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΣΑΓΙΟΝΑΡΕΣ HAVAIANAS
49.95 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Δερμάτινα Πέδιλα Seawee Navy
23.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Μαγιό Μπικίνι Friendship Sunuva
7.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Μαγιό Μαΐμουδάκια Vegotex για αγόρι
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Όχι, δεν μπορείς να πάρεις στην αγκαλιά σου το μωρό μου

Όχι, δεν μπορείς να πάρεις στην αγκαλιά σου το μωρό μου

«Πριν μείνω έγκυος ήθελα η κόρη μου να είναι κοινωνική και χαρούμενη.…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πέντε λόγοι που τα μεγαλύτερα αδέρφια είναι καλύτερα από τα μικρότερα

Πέντε λόγοι που τα μεγαλύτερα αδέρφια είναι καλύτερα από τα μικρότερα

Η επιστήμη …μίλησε.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Διαζύγιο και παιδιά: Μια προσωπική εμπειρία από την πλευρά του θύματος

Διαζύγιο και παιδιά: Μια προσωπική εμπειρία από την πλευρά του θύματος

«Έχε το νου σου στο παιδί..»
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Κρίσεις πανικού στις πανελλήνιες εξετάσεις - Πώς μπορεί να τις διαχειριστεί ο μαθητής;

Κρίσεις πανικού στις πανελλήνιες εξετάσεις - Πώς μπορεί να τις διαχειριστεί ο μαθητής;

Συνήθως, η κρίση πανικού θα εμφανιστεί σε εφήβους που έχουν έντονο άγχος,…
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης