Ποια λαχανικά και φρούτα μας προσθέτουν θερμίδες

Ποια λαχανικά και φρούτα μας προσθέτουν θερμίδες

Μια υγιεινή διατροφή περιλαμβάνει άφθονα φρούτα και λαχανικά. Η υψηλή τους διατροφική αξία είναι πολύτιμη για την υγεία μας γι’ αυτό και δεν πρέπει να παραλείπουμε την κατανάλωσή τους σε καθημερινή βάση.

Ποια λαχανικά και φρούτα μας προσθέτουν θερμίδες

Τι γίνεται όμως όταν θέλουμε να χάσουμε μερικά κιλά ή να διατηρήσουμε το βάρος μας; Μπορούμε άφοβα να καταναλώνουμε όποια φρούτα και λαχανικά επιθυμούμε; Μία μεγάλη μελέτη του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ, καταρρίπτει βαθιά ριζωμένες πεποιθήσεις, όπως το ότι οι μπανάνες είναι παχυντικές ή ότι το σέλερι και το λάχανο είναι τα ιδανικά λαχανικά για αδυνάτισμα. Eιδικότερα:

Φρούτα
Μούρα - Προκαλούν τη μεγαλύτερη απώλεια, 630 γραμμάρια με κάθε πρόσθετη μερίδα την ημέρα, σε τέσσερα χρόνια.
Αποξηραμένα δαμάσκηνα - 585 γρ. σε τέσσερα χρόνια, ανά πρόσθετη μερίδα την ημέρα.
Αχλάδια και μήλα - Μία μερίδα από το κάθε είδος την ημέρα παρέχει μείωση του βάρους κατά 579 γρ. στα τέσσερα χρόνια.
Φράουλες - Μειώνουν το σωματικό βάρος κατά 390 γρ. στα τέσσερα χρόνια.
Σταφύλια και σταφίδες - Κατά 320 γρ.
Λίγο μικρότερη είναι η απώλεια βάρους που επιτυγχάνεται με τα αβοκάντο, τα γκρέιπ φρουτ, τα πεπόνια και τα πορτοκάλια.
Αντιθέτως, τα ροδάκινα και τα βερίκοκα πρακτικά δεν σχετίζονται με μεταβολή του σωματικού βάρους, ενώ οι μπανάνες όχι μόνο δεν είναι παχυντικές όπως πολλοί πιστεύουν αλλά το μειώνουν λίγο (κατά 100 γραμμάρια στην τετραετία με επιπλέον μισή μπανάνα την ημέρα).

Λαχανικά
Κουνουπίδι-Απεδείχθη ότι σχετίζεται με τη μεγαλύτερη απώλεια βάρους (627 γραμμάρια ανά πρόσθετη μερίδα την ημέρα, στα τέσσερα χρόνια).
Φασολάκια - 439 γρ. λιγότερα στα τέσσερα χρόνια.
Πιπεριές - 348 γρ. λιγότερα στην τετραετία.
Μπρόκολο - 338 γρ. λιγότερα στην τετραετία.
Λαχανάκια - 288 γρ. στην τετραετία.
Σπανάκι και μαρούλι - 238 γρ. λιγότερα στην τετραετία το καθένα.
Σέλερι -συνοδεύεται από μείωση του βάρους κατά μόλις 155 γραμμάρια στην τετραετία.
Λάχανο, αύξηση του βάρους κατά 183 γρ. στην τετραετία.
Πατάτες, αυξάνουν το σωματικό βάρος κατά 338 γρ. στην τετραετία
Αρακάς, προσθέτει 517 γρ. την τετραετία
Καλαμπόκι, προσθέτει 934 γρ.επίσης στην τετραετία

69.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Viga Ξύλινο Ποδήλατο Ισορροπίας
40.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ SNEAKERS ALL STAR
14.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Αμάνικο γιλέκο με χρωματιστό φερμουάρ
22.50 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Παντελόνι Mini Raxevsky
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Αντιμετωπίστε τον πονοκέφαλο με αυτά τα εφτά βότανα (pics)

Αντιμετωπίστε τον πονοκέφαλο με αυτά τα εφτά βότανα (pics)

Δείτε πώς θα αντιμετωπίσετε τον πονοκέφαλο με φυσικούς τρόπους.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Ρομαντικά χτενίσματα για τις μαμάδες στη βάπτιση του παιδιού τους (pics)

Ρομαντικά χτενίσματα για τις μαμάδες στη βάπτιση του παιδιού τους (pics)

Απίθανες ιδέες για να είστε εντυπωσιακές στη βάπτιση του παιδιού σας!
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πώς πρέπει να καθαρίζετε τα αυτάκια του μωρού σας

Πώς πρέπει να καθαρίζετε τα αυτάκια του μωρού σας

Τα αυτάκια των μωρών είναι ευαίσθητα όργανα.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Οι γαμήλιες φωτογραφίες αυτού του ζευγαριού είναι από τις καλύτερες που έχουμε δει

Οι γαμήλιες φωτογραφίες αυτού του ζευγαριού είναι από τις καλύτερες που έχουμε δει

Αν θέλετε να πρωτοτυπήσετε στη γαμήλια φωτογράφηση, πάρτε ιδέες από αυτό το…
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης