Διατροφή και εγκυμοσύνη: Tips για τις μέλλουσες μαμάδες

Διατροφή και εγκυμοσύνη: Tips για τις μέλλουσες μαμάδες

Η σωστή διατροφή κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης είναι ιδιαίτερα σημαντική τόσο για το έμβρυο όσο και για τη μέλλουσα μητέρα.

Διατροφή και εγκυμοσύνη: Tips για τις μέλλουσες μαμάδες

Σε όλο το διάστημα της εγκυμοσύνης είναι απαραίτητο να πίνετε πολλά υγρά.

Ας δούμε μερικές γενικές οδηγίες:

* Εάν δυσκολεύεστε να κρατήσετε λογαριασμό τού τι τρώτε και αναρωτιέστε εάν τρέφεστε σωστά, μια καλή ιδέα είναι να κρατήσετε για μερικές μέρες ένα ημερολόγιο, να καταγράφετε δηλαδή τι ακριβώς τρώτε, πότε και σε ποια ποσότητα

* Αποφεύγετε το συκώτι και τα προϊόντα συκωτιού (π.χ. πατέ), τα καπνιστά ωμά κρέατα, τα ωμά ή μη καλά μαγειρεμένα φαγητά.

* Αποφύγετε αλκοόλ, καφεϊνη, αλάτι, ζάχαρη και τηγανιτά σε μεγάλες ποσότητες

* Να πλένετε καλά τα χέρια σας αφού έχετε πιάσει ωμό κρέας και να αποφύγετε την επαφή του ωμού κρέατος με τροφές που είναι έτοιμες προς κατανάλωση

* Να πλένετε τα φρούτα και τα λαχανικά και να ποφεύγετε τα χόρτα και τις ωμές σαλάτες από έξω

* Πίνοντας ένα ποτήρι φρεσκοστυμμένο χυμό πορτοκαλιού κάθε πρωί, εξασφαλίζετε στον οργανισμό το δικό σας και του μωρού σας πολύτιμα θρεπτικά συστατικά, όπως είναι το φυλλικό οξύ, το κάλιο και, βέβαια, η βιταμίνη C

* Καταναλώστε φυτικές ίνες. Οι φυτικές ίνες που περιέχει η βρώμη είναι απαραίτητες για να διατηρείτε την ενεργητικότητά σας όλη μέρα. Ειδικά αν υποφέρετε από πρωινές ναυτίες, η κατανάλωση βρώμης μπορεί να βοηθήσει να νιώσετε καλύτερα.

* Προτιμάτε τις τροφές που είναι πιο κοντά στη μορφή με την οποία παράγονται. Για παράδειγμα, είναι προτιμότερο να φάτε μια ψητή πατάτα αντί για πατατάκια ή ένα βραστό καλαμπόκι αντί για ποπκόρν

* Πριν ακολουθήσετε την οποιαδήποτε διατροφή και ειδικά κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, επιβάλλεται να συμβουλευτείτε το γιατρό σας

* Προσπαθήστε να κινείστε καθημερινά για τουλάχιστον 30 λεπτά, κάνοντας ήπια άσκηση όπως είναι το περπάτημα, η κολύμβηση και ο χορός, κατόπιν συνεννοήσεως με τον ιατρό σας.

* Και φυσικά είναι η περίοδος της ζωής σας που χρειάζεστε καλή  ενυδάτωση. Αυτή θα βοηθήσει γιατί αυξάνει την ελαστικότητα του δέρματος (μειώνοντας τις πιθανότητες να αποκτήσετε ραγάδες) και περιορίζει μερικά από τα πιο ενοχλητικά συμπτώματα της εγκυμοσύνης, όπως η δυσκοιλιότητα και το πρήξιμο. 

179.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Hape Happy Family Ξύλινο Κουκλόσπιτο Mansion (E3405Α)
17.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΗ ΦΟΡΜΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ STAR WARS
55.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
REEBOK HEXAFFECT RUN 4
16.95 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Παιδική φόρμα
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Αυτές οι χριστουγεννιάτικες φωτογραφίες με παιδιά και γονείς θα σας ενθουσιάσουν (pics)

Αυτές οι χριστουγεννιάτικες φωτογραφίες με παιδιά και γονείς θα σας ενθουσιάσουν (pics)

Από τις πιο όμορφες χριστουγεννιάτικες φωτογραφίες που έχετε δει.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Φτιάξτε και εσείς το δικό σας οικογενειακό φωτογραφικό ημερολόγιο (pics)

Φτιάξτε και εσείς το δικό σας οικογενειακό φωτογραφικό ημερολόγιο (pics)

Μαμά μας δίνει μια πολύ καλή ιδέα για τη νέα χρονιά.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πεντανόστιμο σουφλέ με ρόδι και raspberries

Πεντανόστιμο σουφλέ με ρόδι και raspberries

Συνταγή για ένα διαφορετικό σουφλέ με ρόδι και raspberries.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Ταχύτητα επεξεργασίας: Τι είναι και πώς επηρεάζει τη μάθηση;

Ταχύτητα επεξεργασίας: Τι είναι και πώς επηρεάζει τη μάθηση;

Η ταχύτητα επεξεργασίας ή εγρήγορση επεξεργασίας είναι ο ρυθμός με τον οποίο…
Διάβασε τη συνέχεια

Best of DPG network

MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies