Δίαιτα με βρώμη: Χάστε 4 κιλά σε ένα μήνα

Δίαιτα με βρώμη: Χάστε 4 κιλά σε ένα μήνα

Στη βάση της πυραμίδας της Μεσογειακής Διατροφής βρίσκονται τα δημητριακά όπως η βρώμη, τα οποία και πρέπει να καταναλώνονται σε ημερήσια βάση, στο πλαίσιο ενός ισορροπημένου διαιτολογίου.

Δίαιτα με βρώμη: Χάστε 4 κιλά σε ένα μήνα

Μία διατροφή βασισμένη στη βρώμη μπορεί να φέρει θεαματικά αποτελέσματα, κρατώντας σας χορτάτους για πολύ περισσότερο χρόνο σε σχέση με άλλες τροφές.
Η παρακάτωδίαιτα, βασισμένη στη βρώμη, υπόσχεται απώλεια τεσσάρων κιλών σε ένα μήνα.

Δευτέρα
Πρωινό: 1 ποτήρι νερό και 1 φυσικό χυμό πορτοκάλι
Δεκατιανό: 1 ποτήρι γάλα 1,5% λιπαρά με 4-5 κουταλιές δημητριακά (όπως βρώμη, μούσλι, νιφάδες σιταριού ολικής αλέσεως)
Μεσημεριανό: 1 ποτήρι νερό πριν το φαγητό, 1 σαλάτα εποχής με ελαιόλαδο και ψάρι ή κοτόπουλο ψητό ή βραστό με μια μικρή πατάτα
Απογευματινό: 1 γιαούρτι με λίγους ξηρούς καρπούς
Βραδινό: Ψάρι ή κοτόπουλο βραστό ή ψητό με 1 μικρή πατάτα

Τρίτη
Πρωινό: 1 ποτήρι νερό και ένα φρέσκο φρούτο
Δεκατιανό: Ένα κρητικό παξιμάδι με 2 φέτες τυρί
Μεσημεριανό: 1 ποτήρι νερό πριν το φαγητό1 μερίδα φασολάκια με λίγο τυρί και 1 κρητικό παξιμάδι
Απογευματινό: 1 χυμό φρούτων
Βραδινό: 1 γιαούρτι 2% λιπαρά με 1 κουταλάκι μέλι, 5 αμύγδαλα, 2 καρύδια

Τετάρτη
Πρωινό: 1 ποτήρι νερό και 1 φυσικό χυμό πορτοκάλι
Δεκατιανό: 1 γιαούρτι 2% λιπαρά με 4-5 κουταλιές δημητριακά (όπως βρώμη, μούσλι, νιφάδες σιταριού ολικής αλέσεως)
Μεσημεριανό: 1 ποτήρι νερό πριν το φαγητό, ή 1 μερίδα όσπρια με λίγο τυρί και 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως
Απογευματινό: 1 φρούτο
Βραδινό: Κοτόπουλο βραστό ή ψητό με 1 μικρή πατάτα

Πέμπτη
Πρωινό: 1 ποτήρι νερό και ένα φρέσκο φρούτο
Δεκατιανό: ή 1 γιαούρτι 2% λιπαρά με 4-5 κουταλιές δημητριακά (όπως βρώμη, μούσλι, νιφάδες σιταριού ολικής αλέσεως)
Μεσημεριανό: 1 ποτήρι νερό πριν το φαγητό, 1 σαλάτα εποχής με ελαιόλαδο και ψάρι ο ψητό ή βραστό με μια μικρή πατάτα
Απογευματινό: 1 χυμό φρούτων-λαχανικών και λίγα ωμά ανάλατα αμύγδαλα ή καρύδια
Βραδινό: 1 σαλάτα με λίγο τυρί και 1 παξιμάδι

Παρασκευή
Πρωινό: 1 ποτήρι νερό και 1 φυσικό χυμό πορτοκάλι
Δεκατιανό: 1 γιαούρτι 2% λιπαρά με 4-5 κουταλιές δημητριακά (όπως βρώμη, μούσλι, νιφάδες σιταριού ολικής αλέσεως)
Μεσημεριανό: 1 ποτήρι νερό πριν το φαγητό1 μερίδα μπριάμ με λίγο τυρί και 1 κρητικό παξιμάδι
Απογευματινό: 1 γιαούρτι με λίγους ξηρούς καρπούς
Βραδινό: Κοτόπουλο βραστό ή ψητό με 1 μικρή πατάτα

Σάββατο
Πρωινό: 1 ποτήρι νερό και 1 φυσικό χυμό πορτοκάλι
Δεκατιανό: 1 γιαούρτι 2% λιπαρά με 4-5 κουταλιές δημητριακά (όπως βρώμη, μούσλι, νιφάδες σιταριού ολικής αλέσεως)
Μεσημεριανό: 1 ποτήρι νερό πριν το φαγητό, ή 1 μερίδα όσπρια με λίγο τυρί και 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως
Απογευματινό: 1 φρούτο
Βραδινό: 1 σαλάτα με λίγο τυρί και 1 παξιμάδι

Κυριακή
Πρωινό: 1 ποτήρι νερό και 1 φυσικό χυμό πορτοκάλι
Δεκατιανό: 1 ποτήρι γάλα 1,5% λιπαρά με 4-5 κουταλιές δημητριακά (όπως βρώμη, μούσλι, νιφάδες σιταριού ολικής αλέσεως)
Μεσημεριανό: 1 ποτήρι νερό πριν το φαγητό, 1 σαλάτα εποχής με ελαιόλαδο και ψάρι ψητό ή βραστό με μια μικρή πατάτα
Απογευματινό: 1 γιαούρτι με λίγους ξηρούς καρπούς
Βραδινό: κοτόπουλο βραστό ή ψητό με 1 μικρή πατάτα

9.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Adriatic Magic Unicorn Κουβαδάκι-Αξεσουάρ-Τσάντα (913)
34.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Kaissa Επιτραπέζιο Βίκινγκς-Οι Επιδρομείς Της Βόρειας Θάλασσας (KA112547)
19.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Quut Φτυάρι άμμου με σίτα
25.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Zoggs Εκπαιδευτικό Σωσίβιο 12-18 Μηνών πορτοκαλί
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πώς να βελτιώσετε την επικοινωνία με το έφηβο παιδί σας

Πώς να βελτιώσετε την επικοινωνία με το έφηβο παιδί σας

Την σημερινή εποχή η ποιότητα και η ποσότητα της επικοινωνίας έχει αλλάξει.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Οι αστείες αλλά και οι δύσκολες στιγμές της μητρότητας μέσα από τα σκίτσα μιας μαμάς (pics)

Οι αστείες αλλά και οι δύσκολες στιγμές της μητρότητας μέσα από τα σκίτσα μιας μαμάς (pics)

Η μητρότητα όπως πραγματικά είναι.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Τι έχει αλλάξει στη ζωή του Στέλιου Χανταμπάκη;

Τι έχει αλλάξει στη ζωή του Στέλιου Χανταμπάκη;

Ο δημοφιλής μπαμπάς στο πιο γλυκό βίντεο με αφορμή την Ημέρα του…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
«Τι να μαγειρέψω σήμερα;» Εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής από το Mothersblog.gr

«Τι να μαγειρέψω σήμερα;» Εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής από το Mothersblog.gr

«Τι να μαγειρέψω σήμερα;», αναρωτιέστε ξανά; Αν ναι, τότε ακολουθήστε το πρόγραμμα…
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies