Διατροφικές συνήθειες που μας κάνουν να γερνάμε: Και όμως υπάρχουν!

Διατροφικές συνήθειες που μας κάνουν να γερνάμε: Και όμως υπάρχουν!

Η διατροφή είναι το Α και το Ω για μικρούς και μεγάλους. Το τι τρώμε παίζει καθοριστικό ρόλο στην υγεία μας και στην εμφάνισή μας. Όπως υπάρχουν διατροφικές συνήθειες που ενισχύουν τη λάμψη στο δέρμα, ενυδατώνουν τον οργανισμό ή κάνουν καλό στα οστά, έτσι υπάρχουν και αυτές που μας κάνουν να γερνάμε πιο γρήγορα.

Διατροφικές συνήθειες που μας κάνουν να γερνάμε: Και όμως υπάρχουν!

Η ηλικία είναι κάτι όμορφο σε έναν άνθρωπο γιατί συνοδεύει τις εμπειρίες του και τις στιγμές μίας ολόκληρης ζωής. Κάτι τέτοιο δε σημαίνει βέβαια ότι πρέπει να «αφηνόμαστε» και καλό είναι μέχρι το βαθμό που μπορούμε, να έχουμε τον έλεγχο! Ακολουθείστε τις παρακάτω συμβουλές και οι ρυτίδες όπως και κάθε σημάδι εξωτερικής και εσωτερικής γήρανσης θα αργήσουν να έρθουν!

1. Μην παραλείπετε να τρώτε κρέας!
Η κατανάλωση κρέατος θέλει ιδιαίτερη προσοχή. Το πολύ κόκκινο κρέας, όπως και το μπέικον, τα λουκάνικα ή τα άλλα αλλαντικά σίγουρα δεν σας βοηθάνε να διατηρήσετε τη φρεσκάδα σας, ούτε κάνουν καλό στην υγεία σας. Η κατανάλωση κρέατος όμως, αποτελεί ένα υγιές κομμάτι μιας υγιεινής αντιγηραντικής διατροφής, αν προτιμάται τα άπαχα, ανεπεξέργαστα ζωικά προϊόντα, που είναι πλούσια σε ω-3.

2. Μην κάνετε πλήρη αποχή από τα λιπαρά, μερικά είναι καλά για την υγεία
Το λίπος συνήθως θεωρείται «κακή» λέξη όταν αναφερόμαστε στη υγεία και το σώμα μας. Στην πραγματικότητα όμως αυτό δεν ισχύει. Ο κάθε οργανισμός χρειάζεται τα λεγόμενα καλά λιπαρά για να λειτουργήσει σωστά και δεν λαμβάνετε επαρκή ποσότητα από αυτά σε καθημερινή βάση, ρισκάρετε να αποκτήσετε αραιά μαλλιά, ξηρή επιδερμίδα,τα νύχια σας θα σπάνε πολύ εύκολα και ο οργανισμός σας θα αφυδατωθεί.

3. Καταναλώνετε με μέτρο τις τροφές με πολλά οξέα
Οι τροφές που είναι πλούσιες σε οξέα κάνουν καλό στον οργανισμό μας, πάντα όμως με μέτρο. Αν κάνετε μεγάλη κατανάλωση τέτοιων τροφών μπορεί να αποδυναμώσετε τα οστά και τα δόντια σας και όχι πολύ αργότερα να αποκτήσετε οστεοπόρωση και οδοντικά προβλήματα.

4. Μην πίνετε πολλούς καφέδες, προτιμήστε τσάι
Οι ρυθμοί της καθημερινότητας είναι τέτοιοι, που πολλές φορές καταφεύγουμε σε δύο, τρεις ακόμα και τέσσερις καφέδες την ημέρα. Μπορεί να σας δίνει ενέργεια, ταυτόχρονα όμως «χαρίζει» πολύ πιο εύκολα ρυτίδες και αφυδατωμένη επιδερμίδα. Αντίθετα, το τσάι σας δίνει και ενέργεια και υψηλής ποιότητας αντιξειδωτικά! Χωρίς τις κατεχίνες, τα φλοβονοειδή και τις πολυφαινόλες που περιέχονται στο τσάι, έχετε περισσότερες πιθανότητες να εμφανίσετε από ρυτίδες μέχρι και καρκίνο του δέρματος.

5. Αποφύγετε τις δίαιτες «εξπρές»
Όσο δελεαστική δίαιτα και αν σας φαίνεται μία δίαιτα που χάνεις μέσα σε μία εβδομάδα πέντε κιλά, μην αποπειραθείτε να τη δοκιμάσετε! Τα κιλά που ίσως χάσετε θα τα πάρετε διπλά και επιπλέον, το δέρμα σας θα χάσει την ελαστικότητα του και θα δείχνει αφυδατωμένο και καθόλου νεανικό.

22.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΣΑΓΙΟΝΑΡΕΣ HAVAIANAS
49.95 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Δερμάτινα Πέδιλα Seawee Navy
23.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Μαγιό Μπικίνι Friendship Sunuva
7.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Μαγιό Μαΐμουδάκια Vegotex για αγόρι
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Όχι, δεν μπορείς να πάρεις στην αγκαλιά σου το μωρό μου

Όχι, δεν μπορείς να πάρεις στην αγκαλιά σου το μωρό μου

«Πριν μείνω έγκυος ήθελα η κόρη μου να είναι κοινωνική και χαρούμενη.…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πέντε λόγοι που τα μεγαλύτερα αδέρφια είναι καλύτερα από τα μικρότερα

Πέντε λόγοι που τα μεγαλύτερα αδέρφια είναι καλύτερα από τα μικρότερα

Η επιστήμη …μίλησε.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Διαζύγιο και παιδιά: Μια προσωπική εμπειρία από την πλευρά του θύματος

Διαζύγιο και παιδιά: Μια προσωπική εμπειρία από την πλευρά του θύματος

«Έχε το νου σου στο παιδί..»
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Κρίσεις πανικού στις πανελλήνιες εξετάσεις - Πώς μπορεί να τις διαχειριστεί ο μαθητής;

Κρίσεις πανικού στις πανελλήνιες εξετάσεις - Πώς μπορεί να τις διαχειριστεί ο μαθητής;

Συνήθως, η κρίση πανικού θα εμφανιστεί σε εφήβους που έχουν έντονο άγχος,…
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης