Θέλετε να μείνετε έγκυος; Αυτά είναι τα 4 πράγματα που πρέπει να προσέξετε στη διατροφή σας!

Θέλετε να μείνετε έγκυος; Αυτά είναι τα 4 πράγματα που πρέπει να προσέξετε στη διατροφή σας!

Η σωστή διατροφή είναι πολύ σημαντική σε κάθε φάση της ζωής μας, πόσο μάλλον στην περίοδο της εγκυμοσύνης αλλά και όταν σχεδιάζουμε τον ερχομό ενός μωρού.

Θέλετε να μείνετε έγκυος; Αυτά είναι τα 4 πράγματα που πρέπει να προσέξετε στη διατροφή σας!

Η υγιεινή και σωστή διατροφή δε χρειάζεται υπερβολές, αλλά ισορροπία και μέτρο. Τι πρέπει να προσέξετε;

Φτιάξετε τη διατροφή σας

Είναι το πρώτο και πιο σημαντικό βήμα! Αφού πάρετε απόφαση ότι για το καλό της υγείας σας αλλά και για να πετύχετε αυτό που θέλετε, πρέπει να φτιάξετε τη διατροφής, καλό είναι να δείτε συνολικά τι τροφές καταναλώνετε μέσα στην εβδομαδα και αναλόγως να κάνετε τις απαραίτητες αλλαγές. Πρέπει καθημερινά να καταναλώνετε τροφές πλούσιες σε πρωτεινες, ασβέστιο και σίδηρο, όπως είναι το κόκκινο κρέας, το ψάρι, τα δημητριακά, το ψωμί ολικής άλεσης, το χοιρινό και φυσικά τα άφθονα φρούτα και λαχανικά. Αν είστε χορτοφάγος, μη επαναπαυθείτε στις σαλάτες, τα όσπρια και τα φρούτα! Συμβουλευτείτε το γιατρό σας και προμηθευτείτε συμπληρώματα σιδήρου από κάποιο φαρμακείο.

Αποφύγετε το junk food

Το junk food έχει μηδενικά οφέλη για τον οργανισμό, παρόλα αυτά πρέπει να παραδεχτούμε ότι είναι πεντανόστιμο! Το να τρώμε που και που «βρώμικο» δεν πειράζει, αλλά το ιδανικό είναι την περίοδο που προσπαθείτε να συλλάβετε και φυσικά και όταν είστε έγκυος, να το αποφύγετε όσο μπορείτε. Σκεφτείτε θετικά, θα προσέξετε και τη σιλουέτα σας!

Καταναλώνετε τροφές πλούσιες σε φυλικό οξύ

Τα οφέλη του φυλικού οξέως τους εννέα μήνες της εγκυμοσύνης είναι γνωστά. Το ξέρατε όμως ότι το φυλικό οξύ ενισχύει και τη γονιμότητα! Μην παραλείψετε από τη διατροφή σας τα πράσινα λαχανικά, τα δημητριακά ολικής άλεσης και αν νιώθετε ότι η ποσότητα του φυλικού οξέως που καταναλώνετε καθημερινά δεν είναι επαρκής, ρωτήστε το γιατρό σας μήπως χρειαστεί να πάρετε κάποιο συμπλήρωμα.

Συχνά γεύματα
Τα συχνά γεύματα είναι το Α και το Ω για ισορροπημένη διατροφή και μονάχα έτσι θα ενισχύσετε τον οργανισμό σας και την άμυνά του. Ακόμα και αν τρέχετε όλη μέρα για τις καθημερινές σας υπχρεώσεις, φορντίστε να έχετε μαζί σας κάποιο σνακ για όταν πεινάσετε.

9.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Adriatic Magic Unicorn Κουβαδάκι-Αξεσουάρ-Τσάντα (913)
34.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Kaissa Επιτραπέζιο Βίκινγκς-Οι Επιδρομείς Της Βόρειας Θάλασσας (KA112547)
19.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Quut Φτυάρι άμμου με σίτα
25.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Zoggs Εκπαιδευτικό Σωσίβιο 12-18 Μηνών πορτοκαλί
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
15 βασικοί κανόνες ευγένειας που πρέπει να μάθουν σήμερα τα παιδιά σας

15 βασικοί κανόνες ευγένειας που πρέπει να μάθουν σήμερα τα παιδιά σας

Η καθημερινή υπενθύμιση θα γίνει κάποια στιγμή συνήθεια
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
5 δραστηριότητες που μπορείτε να κάνετε με τα παιδιά σας αυτό το καλοκαίρι

5 δραστηριότητες που μπορείτε να κάνετε με τα παιδιά σας αυτό το καλοκαίρι

Άλλωστε, οι πιο όμορφες αναμνήσεις μας δεν είναι από τα καλοκαίρια;
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Ανυπάκουο παιδί: Έτσι θα το κάνετε να σας ακούσει

Ανυπάκουο παιδί: Έτσι θα το κάνετε να σας ακούσει

Συμβουλές από την προσωπική εμπειρία μιας μαμάς.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Νήπια: 5 συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να τα πειθαρχήσετε

Νήπια: 5 συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να τα πειθαρχήσετε

Πολλές φορές τα νήπια αντιδρούν και αδυνατούν να πειθαρχήσουν στις συμβουλές της…
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies