Κατακράτηση υγρών:Τρόποι για να ανακουφιστείτε άμεσα

Κατακράτηση υγρών:Τρόποι για να ανακουφιστείτε άμεσα

Το πρήξιμο και το φούσκωμα είναι τα κύρια και ίσως πιο δυσάρεστα συμπτώματα που έχουμε από την κατακράτηση υγρών.

Κατακράτηση υγρών:Τρόποι για να ανακουφιστείτε άμεσα

Οι παράγοντες που προκαλούν την κατακράτηση ποικίλουν και συχνά είναι ορμονικής φύσης. Μπορεί όμως να προκληθεί από δυσανεξίες σε κάποιες τροφές, από την κακή διατροφή, από την έκθεση σε ορισμένες τοξίνες ή από ορισμένες ασθένειες, όπως η νεφρική ανεπάρκεια ή προβλήματα του θυρεοειδούς. Παράλληλα, είναι σύμπτωμα κακής κυκλοφορίας, ενώ είναι δυνατό να προκαλέσει την εμφάνιση κυτταρίτιδας ( ο εφιάλτης των περισσότερων γυναικών).

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να αντιμετωπίσετε την κατακράτηση υγρών. Εκείνο που πρέπει να θυμάστε είναι ότι αν δεν η κατακράτηση δεν προέρχεται από παθολογικής φύσης  πρόβλημα, καλό είναι ορισμένες από τις παρακάτω προτάσεις να τις υιοθετήσετε στην καθημερινότητα σας.Τι πρέπει να κάνετε!

-Μειώστε το αλάτι
- Αυξήστε την κατανάλωση νερού
Εχετε σκεφτεί πόσα οφέλη θα έχετε αν πίνετε μόνο νερό;
- Ξεκινήστε γυμναστική ή περπάτημα
- Καταναλώστε προϊόντα με φυτικές ίνες ( με μέτρο)
- Αποφύγετε τα αλμυρά τυριά και τα επεξεργασμένα κρέατα, όπως το μπέικον, το ζαμπόν, τα λουκάνικα και γενικά τα αλλαντικά προϊόντα περιέχουν μεγάλες ποσότητες νατρίου.
- Αυξήστε τις τροφές με κάλιο καθώς βοηθάει στην απομάκρυνση του νατρίου. Τροφές πλούσιες σε κάλιο είναι η πατάτα, το ρύζι, το πορτοκάλι, η μπανάνα, το πεπόνι, το καρπούζι, τα σύκα, τα δαμάσκηνα, η ντομάτα και τα όσπρια.
- Μειώστε τη ζάχαρη και τα γλυκά καθώς αυξάνουν τα επίπεδα ινσουλίνης στο αίμα, κάτι που επιδρά αρνητικά στο θέμα κατακράτηση.
- Καταναλώστε άφθονα φρούτα και λαχανικά
- Αν σας αρέσει το ψωμί, πρέπει να αγοράζετε χωρίς αλάτι.

Και επειδή το αλάτι είναι «κρυμμένο» σε πολλές τροφές να θυμάστε το εξής :

• Αποφεύγουμε όσο μπορούμε συσκευασμένα τρόφιμα ( έτοιμα φαγητά, αρτοσκευάσματα, έτοιμες σούπες και σάλτσες, αλμυρά snacks).
• Διαβάζουμε πάντα τις ετικέτες των τροφίμων κι ελέγχουμε την περιεκτικότητα σε νάτριο πριν επιλέξουμε ένα τρόφιμο.
• Μειώνουμε σταδιακά το αλάτι που προσθέτουμε στο μαγείρεμα.
• Προσθέτουμε μπαχαρικά και μυρωδικά κατά το μαγείρεμα για να δώσουμε γεύση στο φαγητό μας χωρίς προσθήκη άλατος.
• Δεν προσθέτουμε extra αλάτι στο φαγητό μας στο τραπέζι.
• Εκπαιδεύουμε τα παιδιά μας έτσι ώστε να μην προσλαμβάνουν μεγάλες ποσότητες αλατιού.

35.40 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Busquets Σακίδιο πλάτης μιας θέσης Reverse
35.50 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Busquets Σακίδιο πλάτης μιας θέσης 'Garden'
32.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Busquets Τσάντα Ταχυδρόμου 'Coquette'
5.49 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Polo Κασετίνα Wallet-9 Σχέδια (9-37-006)
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Συμβουλές για να αυξήσουμε την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών στα παιδιά

Συμβουλές για να αυξήσουμε την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών στα παιδιά

Όλοι γνωρίζουμε ότι η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών είναι σημαντική για την…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Σχολικά προγράμματα για όλες τις ηλικίες έτοιμα για εκτύπωση (εικόνες)

Σχολικά προγράμματα για όλες τις ηλικίες έτοιμα για εκτύπωση (εικόνες)

Νέα σχολικά προγράμματα για καλή χρονιά με Fidget Bubble Pops και όχι…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
«Μαμά, podcast να βάλεις»: Αδερφική αρμονία

«Μαμά, podcast να βάλεις»: Αδερφική αρμονία

Αδελφική Ζήλεια: Χρήσιμα tips για αρμονική συνύπαρξη
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Γιατί κάποιες γυναίκες έχουν εξάψεις στην εμμηνόπαυση;

Γιατί κάποιες γυναίκες έχουν εξάψεις στην εμμηνόπαυση;

Τι είναι οι εξάψεις στην εμμηνόπαυση;
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2021 Mothersblog.gr - All rights reserved