Πώς μπορείτε να απολαύσετε τα χριστουγεννιάτικα γλυκά χωρίς να πάρετε κιλά

Πώς μπορείτε να απολαύσετε τα χριστουγεννιάτικα γλυκά χωρίς να πάρετε κιλά

Γιορτές χωρίς γλυκά δεν νοούνται. Ακόμα και οι πιο εγκρατείς ενδίδουν στις γλυκές απολαύσεις που αυτές τις μέρες βρίσκονται παντού: Στο σπίτι, στο γραφείο, ακόμα και στα καταστήματα!

Πώς μπορείτε να απολαύσετε τα χριστουγεννιάτικα γλυκά χωρίς να πάρετε κιλά

Όση λοιπόν εγκράτεια κι αν επιδείξουμε, τελικά θα υποκύψουμε στον πειρασμό! Με ή χωρίς ενοχές.

Μην αγχώνεστε όμως.Οι διατροφολόγοι είναι μαζί μας. Λένε όχι στη στέρηση των γλυκών, ναι στα γλυκά αλλά με μέτρο. Κι όταν αναφέρουν λέξη  μέτρο, εννοούν ότι ακόμα κι αν κάνουμε μια παρασπονδία, καλό είναι την επομένη να είμαστε περισσότερο πειθαρχημένοι. Το βασικό είναι να μην παίρνουμε περισσότερες θερμίδες απ΄ όσες καίμε.

Ας φροντίσουμε λοιπόν να επιλέξουμε το είδος και το μέγεθος του γλυκού  που αναλογεί στις ανάγκες μας και αν μπορούμε ας πάμε και μία βόλτα με τα ...πόδια.

Και για να έχετε μία ακριβή εικόνα των θερμίδων των χριστουγεννιάτικων γλυκών, ρίξτε μία ματιά παρακάτω:

Μελομακάρονα:Eίναι ίσως το πιο αγαπημένο γλυκό των γιορτών με πολλές πλέον παραλλαγές. Η γλυκύτητά τους προέρχεται από το μέλι και όχι από τη ζάχαρη, οπότε βελτιώνεται η περιεκτικότητα σε πολύτιμα θρεπτικά συστατικά.
Ένα μελομακάρονο, μέτριο σε μέγεθος,  έχει 180-220 θερμίδες.

Κουραμπιέδες:Ο κουραμπιές εκτός από βούτυρο έχει και καβουρδισμένα αμύγδαλα, με υψηλή θρεπτική αξία. Μην σας τρομάζει το βούτυρο, το κάθε κομμάτι έχει 150-250 θερμίδες.

Δίπλες:Οι περισσότεροι τις αποφεύγουν γιατί πιστεύουν ότι το λάδι στο οποίο έχουν τηγανιστεί, προσθέτει πολλά κιλά ενώ δημιουργεί μια αίσθηση κορεσμού επιβαρύνοντας το στομάχι. Η αλήθεια είναι πως έχουν λιγότερα λιπαρά από τους κουραμπιέδες, αλλά επειδή τηγανίζονται αλλοιώνεται η ποιότητα του λαδιού, με αποτέλεσμα να καταστρέφονται τα θρεπτικά συστατικά τους. Εδώ ανεβαίνουμε λίγο σε θερμίδες, καθώς μία δίπλα έχει περί τις 200-240.

Βασιλόπιτα: Πρωτοχρονιά χωρίς βασιλόπιτα και φλουρί; Δεν γίνεται. Η παραδοσιακή βασιλόπιτα παρασκευάζεται με πολλά αυγά και βούτυρο, με αποτέλεσμα να έχει υψηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά.Το ένα κομμάτι των 100γρ. προσδίδει 390-450 θερμίδες ανάλογα με τα υλικά.

Δείτε εδώ περισσότερa χριστουγεννιάτικa θέματα όπως και πώς θα φτιάξετε νόστιμες υγιεινές χριστουγεννιάτικες συνταγές!

29.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Gorjuss My Umbrella Σακίδιο Τριγωνικό Μικρό (177303)
12.50 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Βusquets Κασετίνα τριπλή 'Route 66'
23.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Παιδικό μπουφάν αμάνικο
42.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Αθλητικά μποτάκια Puma 1948 Mid L V 358990-05
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Γιατί το παιδί σας έχει βήχα μόνο το βράδυ;

Γιατί το παιδί σας έχει βήχα μόνο το βράδυ;

Νυχτερινός βήχας στα παιδιά; Πότε να ανησυχήσετε και πότε όχι!
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Υπερηχογράφημα β -επιπέδου: 'Ολα όσα πρέπει να γνωρίζετε (vid)

Υπερηχογράφημα β -επιπέδου: 'Ολα όσα πρέπει να γνωρίζετε (vid)

Ο υπερηχογραφικός έλεγχος του εμβρύου αποτελεί εδώ και αρκετά χρόνια αναπόσπαστο τμήμα…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες vs Γενικευμένες μαθησιακές δυσκολίες: Τι πρέπει να γνωρίζετε

Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες vs Γενικευμένες μαθησιακές δυσκολίες: Τι πρέπει να γνωρίζετε

Η διαφορά μεταξύ ειδικών και γενικευμένων μαθησιακών δυσκολιών είναι απλή.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Το πρωινό στο σπίτι της διάσημης μαμάς μοιάζει κάπως έτσι (pic)

Το πρωινό στο σπίτι της διάσημης μαμάς μοιάζει κάπως έτσι (pic)

Είναι γνωστή για τις μαγειρικές της ικανότητες!
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies