Μάθετε να αναπνέετε σωστά- Μειώνει το στρες

Μάθετε να αναπνέετε σωστά- Μειώνει το στρες

Η αναπνοή είναι η πρώτη και η τελευταία λειτουργία του ανθρώπου αλλά και όλων των οργανισμών. Πρόκειται για μια εσωτερική λειτουργία ,η οποία ξεκινά από τη στιγμή που γεννιόμαστε και όσο κι αν την κάνουμε ασυνείδητα, δεν είναι απλώς μία μηχανική κίνηση επιβίωσης.

Μάθετε να αναπνέετε σωστά- Μειώνει το στρες

«Επειδή είναι ο βασικός ρυθμός της ζωής, ο οποίος υποστηρίζει όλους τους άλλους ρυθμούς, θα μπορούσαμε να θεωρήσουμε την αναπνοή ως την πιο δημιουργική πράξη που κάνουμε με το σώμα μας», τονίζει ο Deepak Chopra, M.D.

Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε , το γεγονός ότι όλες οι ανατολικές θρησκείες δίνουν ιδιαίτερη σημασία σε τεχνικές ενεργειακή διερεύνησης, οι οποίες έχουν ως κύριο εργαλείο την αναπνοή, όπως για παράδειγμα στη γιόγκα, στην αγιουρβέδα, ακόμα και στις πολεμικές τεχνικές όπως το τσάι τσι τσουάν.

Για τη σωστή αναπνοή στηριζόμαστε σε τρεις παράγοντες :
-Στην πληρότητα: Παίρνουμε πολύ μεγαλύτερο όγκο αναπνοής που εισέρχεται πιο βαθιά στο σώμα.
-Στη βραδύτητα: Αναπνέουμε αργά.
-Στη ρυθμικότητα: Η αναπνοή και η εκπνοή πρέπει να έχουν σταθερό και ομαλό ρυθμό.

 Ασκηση: Εστιάστε στην αναπνοή

Ξεκινήστε φουσκώνοντας την κοιλιά με αέρα και συνεχίστε την εισπνοή μέχρι τα πλευρά και το στήθος να ανοίξουν. Συνεχίστε έως ότου οι πνεύμονες γεμίσουν με αέρα. Τότε,κατά την εκπνοή, αντιστρέψτε τη σειρά και νιώστε σα να ξεφουσκώνετε από το επάνω μέρος του σώματος προς τα κάτω.
Καθώς ξεκινάτε την εισπνοή αργά και χαλαρά, πείτε στον εαυτό σας τη λέξη «ένα». Όταν τα πνευμόνια έχουν γεμίσει, σταματήστε και με το μυαλό σας δώστε εντολή στον οργανισμό για χαλάρωση.Τότε, σιγά σιγά αρχίστε να εκπνέετε.

Προσπαθήστε κάθε εκπνοή να διαρκεί 3 δευτερόλεπτα ή περισσότερο. Όταν έχετε εκπνεύσει πλήρως , σταματήστε και πείτε πάλι «δύο». Επαναλάβετε την όλη διαδικασία . Μην ξεχνάτε ότι ο κανονικός ρυθμός της αναπνοής περιλαμβάνει 16-18 αναπνοές το λεπτό. Εσείς όμως προσπαθήστε στην άσκηση αυτή να τις μειώσετε στις 10-14.

Η συνειδητή αυτή προσπάθεια να επιβραδύνετε την αναπνοής σας σύντομα γίνεται ακούσια και προσφέρει πλήρη χαλάρωση, καθώς κα ψυχοσωματική ισορροπία και ηρεμία.

69.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Viga Ξύλινο Ποδήλατο Ισορροπίας
40.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ SNEAKERS ALL STAR
14.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Αμάνικο γιλέκο με χρωματιστό φερμουάρ
22.50 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Παντελόνι Mini Raxevsky
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Όταν τα παιδιά «ερωτεύονται»: Μπορεί ένα παιδί να ερωτευτεί από τόσο μικρό;

Όταν τα παιδιά «ερωτεύονται»: Μπορεί ένα παιδί να ερωτευτεί από τόσο μικρό;

«Μαμά, αγαπώ την Ελενίτσα, θα την παντρευτώ και θα κάνουμε και πολλά…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Αναμνηστικά δώρα για παιδικό πάρτι - Ιδέες για αγόρια και κορίτσια (pics)

Αναμνηστικά δώρα για παιδικό πάρτι - Ιδέες για αγόρια και κορίτσια (pics)

Κι έρχεται η στιγμή για το παιδικό πάρτι του παιδιού σας.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Μακαρονόπιτα με λαχανικά και γραβιέρα από τον Γιώργο Γεράρδο

Μακαρονόπιτα με λαχανικά και γραβιέρα από τον Γιώργο Γεράρδο

Όπως έλεγε η διαφήμιση παλιότερα, είμαστε μακαρονάδες, τι να κάνουμε.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πέντε τρόποι για να είσαι σίγουρη πως το παιδί σου «σερφάρει» με ασφάλεια

Πέντε τρόποι για να είσαι σίγουρη πως το παιδί σου «σερφάρει» με ασφάλεια

Με το διαδίκτυο να αποτελεί έναν από τους πιο βασικούς τρόπους ενημέρωσης…
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης