Μάθετε να αναπνέετε σωστά- Μειώνει το στρες

Μάθετε να αναπνέετε σωστά- Μειώνει το στρες

Η αναπνοή είναι η πρώτη και η τελευταία λειτουργία του ανθρώπου αλλά και όλων των οργανισμών. Πρόκειται για μια εσωτερική λειτουργία ,η οποία ξεκινά από τη στιγμή που γεννιόμαστε και όσο κι αν την κάνουμε ασυνείδητα, δεν είναι απλώς μία μηχανική κίνηση επιβίωσης.

Μάθετε να αναπνέετε σωστά- Μειώνει το στρες

«Επειδή είναι ο βασικός ρυθμός της ζωής, ο οποίος υποστηρίζει όλους τους άλλους ρυθμούς, θα μπορούσαμε να θεωρήσουμε την αναπνοή ως την πιο δημιουργική πράξη που κάνουμε με το σώμα μας», τονίζει ο Deepak Chopra, M.D.

Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε , το γεγονός ότι όλες οι ανατολικές θρησκείες δίνουν ιδιαίτερη σημασία σε τεχνικές ενεργειακή διερεύνησης, οι οποίες έχουν ως κύριο εργαλείο την αναπνοή, όπως για παράδειγμα στη γιόγκα, στην αγιουρβέδα, ακόμα και στις πολεμικές τεχνικές όπως το τσάι τσι τσουάν.

Για τη σωστή αναπνοή στηριζόμαστε σε τρεις παράγοντες :
-Στην πληρότητα: Παίρνουμε πολύ μεγαλύτερο όγκο αναπνοής που εισέρχεται πιο βαθιά στο σώμα.
-Στη βραδύτητα: Αναπνέουμε αργά.
-Στη ρυθμικότητα: Η αναπνοή και η εκπνοή πρέπει να έχουν σταθερό και ομαλό ρυθμό.

 Ασκηση: Εστιάστε στην αναπνοή

Ξεκινήστε φουσκώνοντας την κοιλιά με αέρα και συνεχίστε την εισπνοή μέχρι τα πλευρά και το στήθος να ανοίξουν. Συνεχίστε έως ότου οι πνεύμονες γεμίσουν με αέρα. Τότε,κατά την εκπνοή, αντιστρέψτε τη σειρά και νιώστε σα να ξεφουσκώνετε από το επάνω μέρος του σώματος προς τα κάτω.
Καθώς ξεκινάτε την εισπνοή αργά και χαλαρά, πείτε στον εαυτό σας τη λέξη «ένα». Όταν τα πνευμόνια έχουν γεμίσει, σταματήστε και με το μυαλό σας δώστε εντολή στον οργανισμό για χαλάρωση.Τότε, σιγά σιγά αρχίστε να εκπνέετε.

Προσπαθήστε κάθε εκπνοή να διαρκεί 3 δευτερόλεπτα ή περισσότερο. Όταν έχετε εκπνεύσει πλήρως , σταματήστε και πείτε πάλι «δύο». Επαναλάβετε την όλη διαδικασία . Μην ξεχνάτε ότι ο κανονικός ρυθμός της αναπνοής περιλαμβάνει 16-18 αναπνοές το λεπτό. Εσείς όμως προσπαθήστε στην άσκηση αυτή να τις μειώσετε στις 10-14.

Η συνειδητή αυτή προσπάθεια να επιβραδύνετε την αναπνοής σας σύντομα γίνεται ακούσια και προσφέρει πλήρη χαλάρωση, καθώς κα ψυχοσωματική ισορροπία και ηρεμία.

9.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Adriatic Magic Unicorn Κουβαδάκι-Αξεσουάρ-Τσάντα (913)
34.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Kaissa Επιτραπέζιο Βίκινγκς-Οι Επιδρομείς Της Βόρειας Θάλασσας (KA112547)
19.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Quut Φτυάρι άμμου με σίτα
25.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Zoggs Εκπαιδευτικό Σωσίβιο 12-18 Μηνών πορτοκαλί
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πιπίλα: 6 Ιδέες για να την κόψετε

Πιπίλα: 6 Ιδέες για να την κόψετε

Πότε είναι η κατάλληλη ηλικία για να κόψουμε την πιπίλα και πώς…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
«Ο τέλειος παππούς»: Έτσι μοιάζουν τα καλοκαίρια με τον παππού (pics)

«Ο τέλειος παππούς»: Έτσι μοιάζουν τα καλοκαίρια με τον παππού (pics)

Ποιος είπε ότι οι παππούδες δεν μπορούν να τα καταφέρουν καλά με…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Αυτές οι φωτογραφίες μπαμπά και κόρης δεν είναι συνηθισμένες (pics)

Αυτές οι φωτογραφίες μπαμπά και κόρης δεν είναι συνηθισμένες (pics)

Είναι απλά απολαυστικές.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πώς θα αντιμετωπίσεις τους μικροτραυματισμούς εύκολα και με ασφάλεια σε 3 απλά βήματα

Πώς θα αντιμετωπίσεις τους μικροτραυματισμούς εύκολα και με ασφάλεια σε 3 απλά βήματα

Το Καλοκαίρι, τα παιδιά μας χρειάζονται την ελευθερία τους
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies