Μάθετε να αναπνέετε σωστά- Μειώνει το στρες

Μάθετε να αναπνέετε σωστά- Μειώνει το στρες

Η αναπνοή είναι η πρώτη και η τελευταία λειτουργία του ανθρώπου αλλά και όλων των οργανισμών. Πρόκειται για μια εσωτερική λειτουργία ,η οποία ξεκινά από τη στιγμή που γεννιόμαστε και όσο κι αν την κάνουμε ασυνείδητα, δεν είναι απλώς μία μηχανική κίνηση επιβίωσης.

Μάθετε να αναπνέετε σωστά- Μειώνει το στρες

«Επειδή είναι ο βασικός ρυθμός της ζωής, ο οποίος υποστηρίζει όλους τους άλλους ρυθμούς, θα μπορούσαμε να θεωρήσουμε την αναπνοή ως την πιο δημιουργική πράξη που κάνουμε με το σώμα μας», τονίζει ο Deepak Chopra, M.D.

Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε , το γεγονός ότι όλες οι ανατολικές θρησκείες δίνουν ιδιαίτερη σημασία σε τεχνικές ενεργειακή διερεύνησης, οι οποίες έχουν ως κύριο εργαλείο την αναπνοή, όπως για παράδειγμα στη γιόγκα, στην αγιουρβέδα, ακόμα και στις πολεμικές τεχνικές όπως το τσάι τσι τσουάν.

Για τη σωστή αναπνοή στηριζόμαστε σε τρεις παράγοντες :
-Στην πληρότητα: Παίρνουμε πολύ μεγαλύτερο όγκο αναπνοής που εισέρχεται πιο βαθιά στο σώμα.
-Στη βραδύτητα: Αναπνέουμε αργά.
-Στη ρυθμικότητα: Η αναπνοή και η εκπνοή πρέπει να έχουν σταθερό και ομαλό ρυθμό.

 Ασκηση: Εστιάστε στην αναπνοή

Ξεκινήστε φουσκώνοντας την κοιλιά με αέρα και συνεχίστε την εισπνοή μέχρι τα πλευρά και το στήθος να ανοίξουν. Συνεχίστε έως ότου οι πνεύμονες γεμίσουν με αέρα. Τότε,κατά την εκπνοή, αντιστρέψτε τη σειρά και νιώστε σα να ξεφουσκώνετε από το επάνω μέρος του σώματος προς τα κάτω.
Καθώς ξεκινάτε την εισπνοή αργά και χαλαρά, πείτε στον εαυτό σας τη λέξη «ένα». Όταν τα πνευμόνια έχουν γεμίσει, σταματήστε και με το μυαλό σας δώστε εντολή στον οργανισμό για χαλάρωση.Τότε, σιγά σιγά αρχίστε να εκπνέετε.

Προσπαθήστε κάθε εκπνοή να διαρκεί 3 δευτερόλεπτα ή περισσότερο. Όταν έχετε εκπνεύσει πλήρως , σταματήστε και πείτε πάλι «δύο». Επαναλάβετε την όλη διαδικασία . Μην ξεχνάτε ότι ο κανονικός ρυθμός της αναπνοής περιλαμβάνει 16-18 αναπνοές το λεπτό. Εσείς όμως προσπαθήστε στην άσκηση αυτή να τις μειώσετε στις 10-14.

Η συνειδητή αυτή προσπάθεια να επιβραδύνετε την αναπνοής σας σύντομα γίνεται ακούσια και προσφέρει πλήρη χαλάρωση, καθώς κα ψυχοσωματική ισορροπία και ηρεμία.

24.49 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ADIDAS ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ - ΓΚΡΙ
41.29 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ASICS ΓΙΑ ΑΓΟΡΙΑ - ΜΑΥΡΟ
42.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Βusquets Σχολική Τσάντα Route 66'
38.40 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Βusquets Σχολική Τσάντα οβαλ 'Μαργαρίτα'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πέντε σημάδια που μαρτυρούν ότι το παιδί σας έχει άγχος για το σχολείο

Πέντε σημάδια που μαρτυρούν ότι το παιδί σας έχει άγχος για το σχολείο

Πώς να βοηθήσετε το παιδί σας να αντιμετωπίσει το σχολικό άγχος.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Θηλασμός στην εγκυμοσύνη: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Θηλασμός στην εγκυμοσύνη: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Περιμένετε το δεύτερο μωράκι σας, αλλά ακόμα θηλάζετε το πρώτο; Τι πρέπει…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
«Μαμά, είσαι αστεία!» - Πώς είδαν τη Φαίη Σκορδά οι γιοί της & ξεκαρδίστηκαν

«Μαμά, είσαι αστεία!» - Πώς είδαν τη Φαίη Σκορδά οι γιοί της & ξεκαρδίστηκαν

Φαίη Σκορδά: Το ξεκαρδιστικό ποστ για τα παιδιά της και τη μητρότητα
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Μεσημεριανό για το ολοήμερο που δεν χρειάζεται ζέσταμα

Μεσημεριανό για το ολοήμερο που δεν χρειάζεται ζέσταμα

Εσείς; Έχετε βρει λύσεις και ιδέες για φαγητό στο ολοήμερο ή όχι…
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2020 Mothersblog.gr - All rights reserved
Μαριάννα Τουμασάτου: Η σπάνια φωτογραφία με την κόρη της (pics)