Τα καλλυντικά της Henkel ξεχώρισαν με δύο βραβεύσεις στα Social Media Awards 2014

Χρυσή και αργυρή διάκριση για τις μάρκες Diadermine και Taft

Τα καλλυντικά της Henkel ξεχώρισαν με δύο βραβεύσεις στα Social Media Awards 2014

Την Πέμπτη 30 Οκτωβρίου, η Henkel απέσπασε δύο βραβεία στα Social Media Awards 2014. Η Diadermine για την online ενέργεια του λανσαρίσματος της σειράς Ν˚110 κέρδισε το Gold βραβείο στην κατηγορία Best Use of Social Media / Per Industry στον τομέα Beauty & Fashion, ενώ το Taft για την online ενέργεια, 'Taft Brazilian Fiesta' κέρδισε το Silver βραβείο στον τομέα Integration & Innovation για την κατηγορία Best Use of Game Mechanics (Gamification) in a Social Media Campaign.

3035 2

Φέτος ήταν η δεύτερη χρονιά διοργάνωσης των βραβείων, από το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications, τα οποία αξιολογούν, αναδεικνύουν και επιβραβεύουν τις πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές ενέργειες στα social media των brands και των agencies που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, μέσα από τις διαφορετικές κατηγορίες των βραβείων.

3035 1

Η Diadermine για να γιορτάσει τα 110 χρόνια της, λάνσαρε τη σειρά Ν˚110. Για την επικοινωνία αυτής της σειράς χρησιμοποίησε τα Social Media με τον καλύτερο τρόπο, δημιουργώντας ένα βίντεο (https://www.youtube.com/watch?v=OWc1bpZ_3wM) που παρουσίαζε το πόσο ξεχωριστές είναι οι γυναίκες του σήμερα. Έπειτα οι χρήστες έπρεπε να κάνουν share στο Facebook το βίντεο αυτό για να μπουν στην κλήρωση και να κερδίσουν ένα μοναδικό ταξίδι για δύο άτομα στην πόλη όπου γεννήθηκε η Diadermine, το Παρίσι. Με αυτή της την ενέργεια κατάφερε να υπερδιπλασιάσει στους fans της στο Facebook και να τριπλασιάσει στους επισκέπτες του website της.

3169

Το Taft, με το διαγωνισμό 'Taft Brazilian Fiesta' που «έτρεξε» κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου στη Βραζιλία, κατάφερε να ταυτίσει το brand name του με το θεσμό μέσα από ένα quiz ποδοσφαιρικών ερωτήσεων στη Facebook σελίδα του. Οι χρήστες απαντούσαν καθημερινά σε ερωτήσεις σχετικές με το ποδόσφαιρο και το παγκόσμιο κύπελλο, ενώ περιστασιακά οι ερωτήσεις αφορούσαν αναγνωρίσιμα hair style ποδοσφαιριστών. Με κάθε σωστή απάντηση, οι χρήστες κέρδιζαν ένα αυτοκόλλητο για το online ποδοσφαιρικό άλμπουμ τους και συμμετοχές στις εβδομαδιαίες κληρώσεις της σελίδας, αλλά και στην τελική κλήρωση, για ένα Sony Playstation 4. Περισσότεροι από 17.000 χρήστες παίξανε το quiz, ενώ κατά τη διάρκεια της καμπάνιας, η σελίδα απέκτησε 12.200 νέους fans.

3438

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη Diadermine και το Taft μπορείτε να επισκεφθείτε:
https://www.facebook.com/DiadermineGreece

https://el-gr.facebook.com/TaftStyling

Πληροφορίες για τη Henkel AG
Η Henkel δραστηριοποιείται σε όλο τον κόσμο με κορυφαία brands και τεχνολογίες σε τρεις επιχειρηματικούς τομείς: Οικιακή Φροντίδα, Beauty Care και Συγκολλητικές Τεχνολογίες. Η Henkel ιδρύθηκε το 1876 και κατέχει ηγετική θέση παγκοσμίως στην αγορά τόσο των καταναλωτικών όσο και βιομηχανικών αγαθών, με αναγνωρίσιμα brands όπως τα Persil, Schwarzkopf και Loctite. Η Henkel απασχολεί περίπου 47,000 εργαζομένους, έχοντας σημειώσει πωλήσεις ύψους €15,605 εκ. και λειτουργικά κέρδη €2,029 εκ. για το έτος 2011. Οι προνομιούχες μετοχές της Henkel εντάσσονται στο Γερμανικό Χρηματιστηριακό Δείκτη DAX.

Πληροφορίες για τη Henkel Hellas
Η Henkel Hellas με παρουσία στην Ελλάδα από το 1968, ανήκει σήμερα 100% στην Henkel AG & Co. H Henkel στην Ελλάδα έχει καταξιωθεί ως ένας από τους πλέον επιτυχημένους προμηθευτές επώνυμων προϊόντων, δραστηριοποιούμενη στους τρεις επιχειρηματικούς τομείς των Απορρυπαντικών και Καθαριστικών Οικιακής Χρήσης, των Καλλυντικών / Προϊόντων Ομορφιάς & Προσωπικής Φροντίδας και των Συγκολλητικών Τεχνολογιών με καταναλωτικές Συγκολλητικές Ουσίες, και Βιομηχανικά Προϊόντα. Για περισσότερες πληροφορίες: www.henkel.gr

© 2012-2024 Mothersblog.gr - All rights reserved