Το κατάλληλο ρούχο είναι μόνο ένα μέρος της ιστορίας…

Πρόσφατη έρευνα για λογαριασμό του Lenor αποκαλύπτει ότι ο συνδυασμός των κατάλληλων ρούχων και του αρώματος φρεσκάδας μπορούν να δώσουν στις γυναίκες την αυτοπεποίθηση να αξιοποιήσουν νέες ευκαιρίες και να δεχτούν νέες προκλήσεις.

Το κατάλληλο ρούχο είναι μόνο ένα μέρος της ιστορίας…

Η αίσθηση φρεσκάδας σε συνδυασμό με το κατάλληλο ρούχο μπορεί να αυξήσει σημαντικά την αυτοπεποίθησή σας και να επηρεάσει θετικά την ημέρα σας, σύμφωνα με μια νέα έρευνα του Lenor και μιας κορυφαίας ειδικού στην Ψυχολογία της όσφρησης, της Dr Rachel Herz, για την κατανόηση της σχέσης της αυτοπεποίθησης με τα ρούχα.

Σύμφωνα με την έρευνα η επιλογή του κατάλληλου ρούχου επηρεάζει σημαντικά την αυτοπεποίθηση των γυναικών, αλλά πραγματικά η αίσθηση σιγουριάς προχωράει πέρα από την επιλογή των κατάλληλων ρούχων. Η έρευνα αποκαλύπτει ότι ένα εξαιρετικά μεγάλο ποσοστό, το 81% των γυναικών, παραδέχεται ότι αισθάνεται λιγότερη σιγουριά για τη φρεσκάδα των ρούχων της στο τέλος της ημέρας και δηλώνει ότι αυτό έχει επηρεάσει αρνητικά τη διάθεση και τη συμπεριφορά τους.

Επιπλέον, πάνω από τα τρία τέταρτα των ερωτηθέντων παραδέχτηκαν ότι έχουν απορρίψει προσκλήσεις στο τέλος της ημέρας, επειδή δεν αισθάνονταν τη σιγουριά της φρεσκάδας στα ρούχα τους, με αποτέλεσμα να χάνουν ευκαιρίες για κοινωνικές συναναστροφές.

Η κορυφαία ειδικός στην Ψυχολογία της όσφρησης, Dr Rachel Herz σχολίασε, «Περιμέναμε ότι η επιλογή των ρούχων επηρεάζει την αυτοπεποίθηση των γυναικών και η έρευνά μας στην οποία πήραν μέρος 4.500 γυναίκες από όλη την Ευρώπη ενισχύει αυτήν τη θέση. Ωστόσο, η έρευνα προχωράει περαιτέρω και αποκαλύπτει ότι δεν είναι μόνο τα ίδια τα ρούχα που παίζουν ρόλο αλλά και ο τρόπος που μυρίζουν και η φρεσκάδα που αποπνέουν καθόλη τη διάρκεια της ημέρας. Ο συνδυασμός του κατάλληλου ρούχου και της φρεσκάδας του είναι αυτός που επηρεάζει την αυτοπεποίθηση των γυναικών. Η έρευνα δείχνει ότι η αυτοπεποίθηση των γυναικών μειώνεται όσο μειώνεται και η φρεσκάδα των ρούχων τους με αποτέλεσμα οι γυναίκες να νιώθουν λιγότερη σιγουριά και να είναι πιθανότερο να απορρίψουν προσκλήσεις και ευκαιρίες που τους προκύπτουν καθημερινά.»

Τα ρούχα που μυρίζουν φρεσκάδα ήταν τα πρώτα σε μια λίστα με στοιχεία που αφορούν στην εμφάνιση, ως ο παράγοντας που επηρεάζει πιο θετικά τη διάθεση των γυναικών. Ξεπέρασαν μάλιστα επιλογές όπως το να φοράει κανείς ωραία ρούχα έχοντας όμορφα χτενισμένα μαλλιά ή μακιγιάζ. Η έκθεση αυτή αποκάλυψε ότι τα ρούχα που αποπνέουν φρεσκάδα είναι το νέο στοιχείο που ενισχύει την αυτοπεποίθηση και κάνει τις γυναίκες να νιώθουν πιο ελκυστικές και ευτυχισμένες.

Η νέα σύνθεση του Lenor με την τεχνολογία FRESHLOCK διατηρεί την φρεσκάδα των ρούχων ενώ τα φοράτε για έως και 12 ώρες. Η τεχνολογία FRESHLOCK είναι η εξέλιξη στις μικροκάψουλες του Lenor- το νέο ιδιαίτερα αποτελεσματικό σύστημα αρώματος αποδεσμεύει περισσότερο άρωμα και προσφέρει πιο πλούσια ευωδιά στα ρούχα η οποία διατηρείται από το πρωί και για όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Η Dr. Herz συνεχίζει "H επιλογή των σωστών ρούχων για την κατάλληλη περίσταση και η αίσθηση φρεσκάδας όλη μέρα αποτελούν διπλό όφελος και μπορούν να βοηθήσουν τις γυναίκες να τονώσουν την αυτοπεποίθησή τους και να νιώσουν καλύτερα, έτοιμες να συναναστραφούν τους γύρω τους – για επαγγελματικό, για κοινωνικό ή και για αισθηματικό λόγο - οποιαδήποτε ώρα της ημέρας.»

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την Grey Athens, Kα Αγγελική Μουτσάτσου 2130117757.

Σχετικά με την Procter & Gamble
H P&G αγγίζει με τα προϊόντα της περίπου 4,8 δισεκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Η Εταιρία κατέχει ένα από τα πιο δυνατά χαρτοφυλάκιο κορυφαίων προϊόντων εμπιστοσύνης και ποιότητας, μεταξύ των οποίων τα Ace®, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Essex®, Noxzema®, Crest®, Swiffer®, Duracell®, Fairy®, Venus®, Gillette®, Head & Shoulders®, Iams®, Lenor®, Head & Shoulders®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide®, Vicks® and Wella®. Η P&G επιχειρεί σε περίπου 70 χώρες παγκοσμίως. Μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα http://www.pg.com για τα τελευταία νέα και περισσότερες πληροφορίες για την P&G και τα προϊόντα της.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ* LENOR

• Σχεδόν όλες οι Ελληνίδες (97%) συμφωνούν ότι η επιλογή του ρούχου επηρεάζει την αυτοπεποίθησή τους και επηρεάζει τον τρόπο που αισθάνονται για τον εαυτό τους. Μόνο το 3% των γυναικών διαφώνησαν.

• Τα ρούχα είναι το νούμερο ένα στοιχείο της εμφάνισης που οι Ελληνίδες θεωρούν ότι επηρεάζει περισσότερο την αυτοπεποίθησή τους. Ακολουθούν τα μαλλιά (94%) και η επιδερμίδα (78%). Το άρωμα παίζει βασικό ρόλο σχεδόν για τα τρία τέταρτα των γυναικών που ρωτήθηκαν (74%).

• Περισσότερες από τα τρία τέταρτα των Ελληνίδων (78%) έχουν αποφύγει κοινωνικές συναναστροφές στο τέλος της ημέρας λόγω έλλειψης αυτοπεποίθησης.

• Ένα εξαιρετικά μεγάλο ποσοστό, το 81% των γυναικών, παραδέχεται ότι αισθάνεται λιγότερη σιγουριά για τη φρεσκάδα που αποπνέουν τα ρούχα τους στο τέλος της ημέρας και δηλώνει ότι αυτό έχει επηρεάσει αρνητικά τη διάθεση και τη συμπεριφορά τους.

• Τα ρούχα που μυρίζουν φρεσκάδα μπορούν να βελτιώσουν τη διάθεσή σας! Μία στις δύο γυναίκες λέει ότι αισθάνεται μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση όταν τα ρούχα της μυρίζουν φρεσκάδα.

Η έρευνα του Lenor με τίτλο «Ψυχολογία της όσφρησης και ρούχα» πραγματοποιήθηκε από την Onepoll, τον Μάρτιο του 2014 σε 500 γυναίκες από την Ελλάδα

© 2012-2024 Mothersblog.gr - All rights reserved