Κράμπες στο κολύμπι: Γιατί τις παθαίνουμε και πώς θα τις αντιμετωπίσουμε

Κράμπες στο κολύμπι: Γιατί τις παθαίνουμε και πώς θα τις αντιμετωπίσουμε

Ένα από τα πιο συνηθισμένα ατυχήματα που μπορούν να συμβούν στο κολύμπι είναι οι κράμπες. Εμφανίζονται χωρίς να προειδοποιούν, συνήθως διαρκούν λίγα δευτερόλεπτα, αλλά η ένταση του πόνου είναι έντονη.

Κράμπες στο κολύμπι: Γιατί τις παθαίνουμε και πώς θα τις αντιμετωπίσουμε

Μυϊκή κράμπα είναι οι ξαφνικοί και χωρίς προειδοποίηση σπασμοί των μυών. Οι κράμπες που συμβαίνουν στο κολύμπι είναι ένα συνηθισμένο φαινόμενο και συνήθως εμφανίζονται στις γάμπες, στους οπίσθιους μηριαίους, στους τετρακέφαλους και πιο σπάνια στα πέλματα. Διαρκούν από λίγα δευτερόλεπτα έως αρκετά λεπτά και η ένταση του πόνου ποικίλει από ήπια έως έντονη.

Αν η κράμπα είναι ήπια τότε ο κολυμβητής θα μπορέσει να κολυμπήσει προς τη στεριά απομονώνοντας και χαλαρώνοντας τον εμπλεκόμενο μυ. Αν όμως είναι ισχυρή και ο πόνος αφορά μεγάλο τμήμα του ποδιού μπορεί να είναι επικίνδυνη, καθώς το πόδι δεν μπορεί να εκτελέσει κάποια κίνηση.

Τα αίτια που οδηγούν σε κράμπες κατά το κολύμπι είναι η έντονη προσπάθεια, η έλλειψη προθέρμανσης και η απώλεια υγρών και ηλεκτρολυτών από τον οργανισμό. Οι μύες που εργάζονται συνεχώς δε λαμβάνουν αρκετό οξυγόνο, με αποτέλεσμα να συσσωρεύεται γαλακτικό οξύ και όταν αυξηθεί πολύ η συγκέντρωσή του ο μυς αντιδρά με σπασμό.

Γι' αυτό οι κράμπες είναι συχνές όταν οι μύες κουράζονται μετά από κολύμπι μεγάλης διάρκειας. Τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού ιδρώνουμε αρκετά προκειμένου να δροσιστεί το σώμα. Με την εφίδρωση δε συμβαίνει μόνο απώλεια υγρών, αλλά και ηλεκτρολυτών και έτσι είναι πιο πιθανή η εμφάνιση κράμπας.

Αντιμετώπιση

-Θα πρέπει, αν είναι εφικτό, να βγείτε στη στεριά ή τουλάχιστον να κολυμπήσετε μέχρι τα ρηχά, ώστε να αποφευχθεί ο κίνδυνος πνιγμού.
Προσπαθήστε να ελέγξετε το φόβο και το άγχος για να μην πανικοβληθείτε.

-Δοκιμάστε να κολυμπήσετε αργά χωρίς να χρησιμοποιείτε την πάσχουσα περιοχή. Στη συνέχεια κάνετε μασάζ στους επώδυνους μύες προκειμένου να διευκολύνετε τη ροή του αίματος και να βοηθήσετε τους μύες να χαλαρώσουν.

-Όταν νιώσετε πως μπορείτε να κάνετε έστω και μία μικρή κίνηση, προσπαθήστε να εκτείνετε την περιοχή. Αν ο πόνος επιμένει τοποθετήστε πάνω στη πάσχουσα περιοχή ζεστές κομπρέσες και στη συνέχεια παγοκύστη τυλιγμένη σε μία πετσέτα.

9.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Adriatic Magic Unicorn Κουβαδάκι-Αξεσουάρ-Τσάντα (913)
34.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Kaissa Επιτραπέζιο Βίκινγκς-Οι Επιδρομείς Της Βόρειας Θάλασσας (KA112547)
19.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Quut Φτυάρι άμμου με σίτα
25.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Zoggs Εκπαιδευτικό Σωσίβιο 12-18 Μηνών πορτοκαλί
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Αστείοι τρόποι για να κάνετε το μωρό σας να γελάσει

Αστείοι τρόποι για να κάνετε το μωρό σας να γελάσει

Δεν υπάρχει καλύτερη στιγμή, από εκείνη που βλέπεις ένα μωρό να γελάει.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Εγκυμοσύνη και κολύμπι: Αυτά είναι τα 5 οφέλη να κολυμπάς όταν είσαι έγκυος

Εγκυμοσύνη και κολύμπι: Αυτά είναι τα 5 οφέλη να κολυμπάς όταν είσαι έγκυος

Αναρωτιέστε, αν μπορείτε να κολυμπήσετε ενώ είστε έγκυος;
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Τι έχει αλλάξει στη ζωή του Στέλιου Χανταμπάκη;

Τι έχει αλλάξει στη ζωή του Στέλιου Χανταμπάκη;

Ο δημοφιλής μπαμπάς στο πιο γλυκό βίντεο με αφορμή την Ημέρα του…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Γιορτή του Πατέρα: Οι αγώνες και τα εμπόδια χρόνων, μέχρι την καθιέρωση της

Γιορτή του Πατέρα: Οι αγώνες και τα εμπόδια χρόνων, μέχρι την καθιέρωση της

Όλοι γνωρίζουμε τη Γιορτή της Μητέρας. Όμως, υπάρχει και η Γιορτή του…
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies