Παιχνίδια ζωγραφικής με αριθμούς: Τα παιδιά σας θα διασκεδάσουν μαθαίνοντας (pics)

Χρωμοσελίδες με δεινόσαυρους, για ζωγραφική με αριθμούς!

Οι δεινόσαυροι ήταν σπονδυλωτά ζώα που κυριάρχησαν στο γήινο οικοσύστημα για πάνω από 160 εκατομμύρια χρόνια. Πρωτοεμφανίστηκαν πριν 230 εκατομμύρια χρόνια. Στο τέλος της Κρητιδικής περιόδου πριν 65 εκατομμύρια χρόνια, οι δεινόσαυροι εξαφανίστηκαν, πράγμα που σήμανε το τέλος της κυριαρχίας τους στον πλανήτη. Τα σημερινά πτηνά είναι άμεσοι απόγονοι των θηριόποδων δεινοσαύρων, και κατά συνέπεια θεωρούνται ως η μόνη ομάδα δεινοσαύρων που επέζησε.

Από τότε που ανακαλύφθηκε ο πρώτος δεινόσαυρος, τον 19ο αιώνα, απολιθωμένοι σκελετοί δεινοσαύρων έχουν γίνει σημαντικό θέαμα σε μουσεία όλου του κόσμου, ενώ συνολικά οι παλαιοντολόγοι έχουν ανακαλύψει περισσότερα από 500 διαφορετικά γένη δεινοσαύρων. Οι δεινόσαυροι έχουν γίνει μέρος του παγκόσμιου πολιτισμού και παραμένουν σταθερά δημοφιλείς, ειδικά στα παιδιά. Έχουν εμφανιστεί σε μυθιστορήματα, σε ταινίες όπως το Τζουράσικ Παρκ και σε κόμικ, ενώ οι νέες ανακαλύψεις σχετικά με δεινόσαυρους καλύπτονται τακτικά από τα ΜΜΕ. Παρά τα όσα εμφανίζονται στις κινηματογραφικές ταινίες και στα κόμικς, οι δεινόσαυροι και οι άνθρωποι δεν συνυπήρξαν ποτέ.

Παιδιά και δεινόσαυροι

Τα παιδιά όμως και δη τα αγόρια, τους λατρεύουν. Τα περισσότερα εντυπωσιάζονται στην νηπιακή ηλικία από το μέγεθός τους, τα δόντια τους και τα ζητούν κάθε φορά που τα βλέπουν στα καταστήματα με παιχνίδια.

Αν και τα δικά σας παιδιά λατρεύουν τους δεινοσαύρους δεν έχετε παρά να εκτυπώσετε αυτές τις χρωμοσελίδες. Όχι μόνο θα ζωγραφίσουν τα αγαπημένα τους προϊστορικά ερπετά αλλά θα εξοικειωθούν και με τους αριθμούς πριν πάνε στο δημοτικό.

Χρωμοσελίδες με αριθμούς

Ζωγραφίστε τους δεινόσαυρους με τα χρώματα που σας λέει η κάθε εικόνα.

Πάνω σε κάθε κομμάτι της εικόνας υπάρχει ένας αριθμός που αντιστοιχεί σε ένα χρώμα. Ζητήστε από τα παιδιά σας να χρωματίσουν τον δεινόσαυρό τους, σύμφωνα με το χρώμα που ζητά η ζωγραφιά.

Swipe up στη gallery, βρείτε την αγαπημένη του παιδιού σας και εκτυπώστε τη.