Οδηγός επιβίωσης για (μέλλουσες) μαμάδες που παλεύουν με την δυσκοιλιότητα

Οδηγός επιβίωσης για (μέλλουσες) μαμάδες που παλεύουν με την δυσκοιλιότητα

Η καθημερινότητα μιας μαμάς μπορεί να γίνεται πολύ δύσκολη σε περίπτωση που αντιμετωπίζει και το πρόβλημα της δυσκοιλιότητας

Οδηγός επιβίωσης για (μέλλουσες) μαμάδες που παλεύουν με την δυσκοιλιότητα

Κι αν μέχρι πρόσφατα τα θέματα που έπεφταν στο τραπέζι των νέων μαμάδων περιλάμβαναν αποκλειστικά και μόνο συζητήσεις περί θηλασμού, αυπνίας, ραγάδων και καισαρικής τομής, πλέον, η δυσκοιλιότητα αποτελεί ένα φαινόμενο που όχι μόνο τις απασχολεί αλλά και τις επιβαρύνει ιδιαίτερα. Για τις περισσότερες μαμάδες η δυσκοιλιότητα ξεκινάει στην εγκυμοσύνη, κορυφώνεται στη γέννα, συνεχίζει την περίοδο του θηλασμού και εγκαθίσταται ως μόνιμο πρόβλημα με το πέρασμα των χρόνων.

Αυξήστε τις φυτικές ίνες

Οι φυτικές ίνες, που προσλαμβάνονται από συγκεκριμένες τροφές, αυξάνουν την κινητικότητα του εντέρου και συμβάλλουν στην σταδιακή ανακούφιση της μητέρας από τη δυσκοιλιότητα. Το αβοκάντο, το καλαμπόκι, τα ζυμαρικά ολικής άλεσης, τα άσπρα φασόλια, οι αγκινάρες και οι φακές είναι μερικά από εκείνα τα τρόφιμα που θα αποτελέσουν αρωγό στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας, ενώ τροφές όπως το καρότο, το λάχανο και το κουνουπίδι δε θα βοηθήσουν ιδιαίτερα.

Νερό, νερό και νερό

Η γενικότερη πρόσληψη υγρών θα εξασφαλίσει την επαρκή ενυδάτωση του οργανισμού και συνεπώς, των όσων αυτός αποβάλλει. Χυμοί και υδαρή φαγητά, όπως σούπες, θα βοηθήσουν στην προσπάθεια σας ενώ άλλα υγρά, όπως το γάλα, μπορεί να εντείνουν το πρόβλημα. Σε κάθε περίπτωση το νερό αποτελεί τον μεγαλύτερο σύμμαχο.

Καταναλώστε προβιοτικά και πρέβιοτικά

Με τον όρο προβιοτικά προϊόντα εννοούμε τα προϊόντα εκείνα που περιέχουν προβιοτικά συστατικά. Ειδικούς ζωντανούς μικροοργανισμούς, δηλαδή, που επιζούν κατά τη διαδικασία της πέψης και περνούν στο έντερο, όπου και ασκούν την ευεργετική τους δράση, συμβάλλουν στη βελτίωση της υγείας και στην ισορροπία της εντερικής χλωρίδας. Από την άλλη, τα πρεβιοτικά δεν περιέχουν τους ίδιους τους μικροοργανισμούς, αλλά συστατικά τα οποία ουσιαστικά τρέφουν και βοηθούν την ανάπτυξη και διατήρηση των ήδη υπαρχόντων ευεργετικών βακτηρίων της εντερικής χλωρίδας. Προτιμήστε τρόφιμα όπως το κεφίρ και διάφορα γαλακτοκομικά εμπλουτισμένα σε προβιοτικά, κυρίως γιαούρτια.

92a7a2d47193de1b9218f34310ac3d78

Αποξηραμένα φρούτα

Τα ξηρά φρούτα, με πρωταγωνιστή τα δαμάσκηνα, είναι ιδιαίτερα πολύτιμα για το έντερο. Η δράση τους χαρακτηρίζεται ήπια καθαρτική, επειδή είναι πλουσιότατα σε φυτικές ίνες (10-12 ξηρά δαμάσκηνα παρέχουν 7 γρ. ινών, που αντιστοιχούν στο 30% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης ινών) κάτι που σίγουρα θα σας βοηθήσει. Εντάξτε στο πρωινό ή στο δεκατιανό σας μερικά αποξηραμένα φρούτα και ίσως δείτε λύση στο πρόβλημα πιο γρήγορα απ’ ότι νομίζετε.

Άσκηση

Η γυμναστική, πέραν του γεγονότος ότι συμβάλλει στην πέψη και κατά συνέπεια στην καλύτερη λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος, βοηθάει στη διέγερση των μυών του εντέρου και προάγει τη συνήθεια τακτικών κενώσεων. Έτσι, χαρίζοντάς σας παράλληλα ευεξία θα αποτελέσει σημαντικό βοηθό στην προσπάθειά σας να μείνετε πιστοί στο ραντεβού με.. την τουαλέτα.

Δείτε ακόμα:

Αιμορροΐδες: Οι τροφές που επιδεινώνουν το πρόβλημα (pics)

Όταν η καθημερινότητα μιας μαμάς είναι πονοκέφαλος - Συμβουλές για να απολαύσετε τη μητρότητα

Έλλειψη βιταμίνης D: Τι προκαλεί και πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί;

22.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΣΑΓΙΟΝΑΡΕΣ HAVAIANAS
49.95 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Δερμάτινα Πέδιλα Seawee Navy
23.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Μαγιό Μπικίνι Friendship Sunuva
7.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Μαγιό Μαΐμουδάκια Vegotex για αγόρι
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Εγκυμοσύνη στα 40: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε αφού μείνετε έγκυος

Εγκυμοσύνη στα 40: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε αφού μείνετε έγκυος

Ποια είναι τα ενδεχόμενα προβλήματα, που μπορεί να εμφανιστούν κατά το πρώτο…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Τι κρύβεται πίσω από το θυμό μιας μαμάς;

Τι κρύβεται πίσω από το θυμό μιας μαμάς;

Ποια πράγματα πυροδοτούν πιο συχνά τον θυμό μιας μαμάς;
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
«Τι να μαγειρέψω σήμερα;» Εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής από το Mothersblog.gr

«Τι να μαγειρέψω σήμερα;» Εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής από το Mothersblog.gr

«Τι να μαγειρέψω σήμερα;», αναρωτιέστε ξανά; Αν ναι, τότε ακολουθήστε το πρόγραμμα…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Τελικά, βοηθάει ο ύπνος τη μαμάς την ώρα που κοιμάται το μωρό;

Τελικά, βοηθάει ο ύπνος τη μαμάς την ώρα που κοιμάται το μωρό;

Μια μαμά με τρία παιδιά εξομολογείται την προσωπική της εμπειρία
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης