Οδηγός επιβίωσης για (μέλλουσες) μαμάδες που παλεύουν με την δυσκοιλιότητα

Οδηγός επιβίωσης για (μέλλουσες) μαμάδες που παλεύουν με την δυσκοιλιότητα

Η καθημερινότητα μιας μαμάς μπορεί να γίνεται πολύ δύσκολη σε περίπτωση που αντιμετωπίζει και το πρόβλημα της δυσκοιλιότητας

Οδηγός επιβίωσης για (μέλλουσες) μαμάδες που παλεύουν με την δυσκοιλιότητα

Κι αν μέχρι πρόσφατα τα θέματα που έπεφταν στο τραπέζι των νέων μαμάδων περιλάμβαναν αποκλειστικά και μόνο συζητήσεις περί θηλασμού, αυπνίας, ραγάδων και καισαρικής τομής, πλέον, η δυσκοιλιότητα αποτελεί ένα φαινόμενο που όχι μόνο τις απασχολεί αλλά και τις επιβαρύνει ιδιαίτερα. Για τις περισσότερες μαμάδες η δυσκοιλιότητα ξεκινάει στην εγκυμοσύνη, κορυφώνεται στη γέννα, συνεχίζει την περίοδο του θηλασμού και εγκαθίσταται ως μόνιμο πρόβλημα με το πέρασμα των χρόνων.

Αυξήστε τις φυτικές ίνες

Οι φυτικές ίνες, που προσλαμβάνονται από συγκεκριμένες τροφές, αυξάνουν την κινητικότητα του εντέρου και συμβάλλουν στην σταδιακή ανακούφιση της μητέρας από τη δυσκοιλιότητα. Το αβοκάντο, το καλαμπόκι, τα ζυμαρικά ολικής άλεσης, τα άσπρα φασόλια, οι αγκινάρες και οι φακές είναι μερικά από εκείνα τα τρόφιμα που θα αποτελέσουν αρωγό στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας, ενώ τροφές όπως το καρότο, το λάχανο και το κουνουπίδι δε θα βοηθήσουν ιδιαίτερα.

Νερό, νερό και νερό

Η γενικότερη πρόσληψη υγρών θα εξασφαλίσει την επαρκή ενυδάτωση του οργανισμού και συνεπώς, των όσων αυτός αποβάλλει. Χυμοί και υδαρή φαγητά, όπως σούπες, θα βοηθήσουν στην προσπάθεια σας ενώ άλλα υγρά, όπως το γάλα, μπορεί να εντείνουν το πρόβλημα. Σε κάθε περίπτωση το νερό αποτελεί τον μεγαλύτερο σύμμαχο.

Καταναλώστε προβιοτικά και πρέβιοτικά

Με τον όρο προβιοτικά προϊόντα εννοούμε τα προϊόντα εκείνα που περιέχουν προβιοτικά συστατικά. Ειδικούς ζωντανούς μικροοργανισμούς, δηλαδή, που επιζούν κατά τη διαδικασία της πέψης και περνούν στο έντερο, όπου και ασκούν την ευεργετική τους δράση, συμβάλλουν στη βελτίωση της υγείας και στην ισορροπία της εντερικής χλωρίδας. Από την άλλη, τα πρεβιοτικά δεν περιέχουν τους ίδιους τους μικροοργανισμούς, αλλά συστατικά τα οποία ουσιαστικά τρέφουν και βοηθούν την ανάπτυξη και διατήρηση των ήδη υπαρχόντων ευεργετικών βακτηρίων της εντερικής χλωρίδας. Προτιμήστε τρόφιμα όπως το κεφίρ και διάφορα γαλακτοκομικά εμπλουτισμένα σε προβιοτικά, κυρίως γιαούρτια.

92a7a2d47193de1b9218f34310ac3d78

Αποξηραμένα φρούτα

Τα ξηρά φρούτα, με πρωταγωνιστή τα δαμάσκηνα, είναι ιδιαίτερα πολύτιμα για το έντερο. Η δράση τους χαρακτηρίζεται ήπια καθαρτική, επειδή είναι πλουσιότατα σε φυτικές ίνες (10-12 ξηρά δαμάσκηνα παρέχουν 7 γρ. ινών, που αντιστοιχούν στο 30% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης ινών) κάτι που σίγουρα θα σας βοηθήσει. Εντάξτε στο πρωινό ή στο δεκατιανό σας μερικά αποξηραμένα φρούτα και ίσως δείτε λύση στο πρόβλημα πιο γρήγορα απ’ ότι νομίζετε.

Άσκηση

Η γυμναστική, πέραν του γεγονότος ότι συμβάλλει στην πέψη και κατά συνέπεια στην καλύτερη λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος, βοηθάει στη διέγερση των μυών του εντέρου και προάγει τη συνήθεια τακτικών κενώσεων. Έτσι, χαρίζοντάς σας παράλληλα ευεξία θα αποτελέσει σημαντικό βοηθό στην προσπάθειά σας να μείνετε πιστοί στο ραντεβού με.. την τουαλέτα.

Δείτε ακόμα:

Αιμορροΐδες: Οι τροφές που επιδεινώνουν το πρόβλημα (pics)

Όταν η καθημερινότητα μιας μαμάς είναι πονοκέφαλος - Συμβουλές για να απολαύσετε τη μητρότητα

Έλλειψη βιταμίνης D: Τι προκαλεί και πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί;

179.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Hape Happy Family Ξύλινο Κουκλόσπιτο Mansion (E3405Α)
17.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΗ ΦΟΡΜΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ STAR WARS
55.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
REEBOK HEXAFFECT RUN 4
89.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Duchess of Nemours
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Μοναδικές φωτογραφίες με νεογέννητα δίδυμα που θα σας φτιάξουν την ημέρα

Μοναδικές φωτογραφίες με νεογέννητα δίδυμα που θα σας φτιάξουν την ημέρα

Εσείς τι γνωρίζετε για τα δίδυμα;
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Αποτυχία στην πρώτη εξωσωματική γονιμοποίηση; Μην απελπίζεστε

Αποτυχία στην πρώτη εξωσωματική γονιμοποίηση; Μην απελπίζεστε

Κάνατε την πρώτη απόπειρα εξωσωματικής γονιμοποίησης, και απέτυχε;
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Μαθησιακές δυσκολίες: Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε το παιδί;

Μαθησιακές δυσκολίες: Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε το παιδί;

Οι μαθησιακές δυσκολίες έχουν να κάνουν με διαταραχές σε διάφορους πολύπλοκους μηχανισμούς…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Δείτε πως είναι σήμερα ο 18χρονος γιος του Γιάννη Πλούταρχου (pics)

Δείτε πως είναι σήμερα ο 18χρονος γιος του Γιάννη Πλούταρχου (pics)

Ο μεγάλος γιος του Γιάννη Πλούταρχου, Γιώργος Κακοσαίος – όπως είναι το…
Διάβασε τη συνέχεια

Best of DPG network

MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies