Εγκυμοσύνη και πόνοι στην πλάτη: 10 τρόποι να ανακουφιστείτε

Εγκυμοσύνη και πόνοι στην πλάτη: 10 τρόποι να ανακουφιστείτε

Οι πόνοι στη μέση και την πλάτη στη διάρκεια της εγκυμοσύνης είναι πολύ συνηθισμένοι. 

Εγκυμοσύνη και πόνοι στην πλάτη: 10 τρόποι να ανακουφιστείτε

Στην εγκυμοσύνη, το κέντρο βάρους του σώματος μετατίθεται πιο μπροστά και για να μην πέσετε και χρειάζεται να γείρετε την πλάτη προς τα πίσω, γεγονός που μπορεί να προκαλέσει πόνου στην πλάτη και τη μέση σας.

Ακολουθώντας από τις πρώτες εβδομάδες της εγκυμοσύνης μερικούς απλούς κανόνες, μπορείτε να περιορίσετε τις επιπτώσεις που έχει αυτή η καινούργια για το σώμα σας κατάσταση στην πλάτη σας

1. Υιοθετήστε σωστή στάση σώματος. Γενικά καλό είναι να αποφεύγετε την ορθοστασία, αλλά όταν είστε όρθια προσπαθείτε να τραβάτε τους ώμους σας προς τα πίσω και να κρατάτε την πλάτη σας σε ευθεία. 
2. Ξεχάστε για τους επόμενους μήνες τα αγαπημένα σας ψηλοτάκουνα και προτιμήστε παπούτσια με χαμηλό και σταθερό τακούνι ή φλατ αν σας βολεύουν.
3. Μεταφέρετε τα προσωπικά σας αντικείμενα μέσα σε σακίδιο το οποίο στηρίζεται και στους δύο ώμους και αποφύγετε τις μεγάλες βαριές γυναικείες τσάντες που επιβαρύνουν τη μία σας μεριά.
4.Όποτε μπορείτε να ξεκουράζεστε σηκώνοντας ψηλά τα πόδια ώστε να φύγει η ένταση από την πλάτη και τη λεκάνη σας.
5. Όταν χρειάζεται να σηκώσετε κάτι, κάντε το με ήπιες κινήσεις, ανοίγοντας ελαφρά τα πόδια και λυγίζοντας τα γόνατα. 
6. Εάν εργάζεστε σε γραφείο, φροντίστε η πλάτη σας να ακουμπά στην πλάτη της καρέκλας σας και ένα μαξιλάρι  λίγο πάνω από τη μέση σας και ένα υποπόδιο.
7. Αντίθετα, εάν λόγω της δουλειάς σας στέκεστε όρθια, χρησιμοποιήστε ένα χαμηλό σκαμνάκι ή ένα χοντρό βιβλίο για να ακουμπάτε εναλλάξ το ένα σας πόδι. 
8. Είναι προτιμότερο να κοιμάστε στο αριστερό πλευρό, στάση που διευκολύνει τη σωστή κυκλοφορία του αίματος, τοποθετώντας ένα μαξιλάρι ανάμεσα στα γόνατα. 
9. Από την αρχή της εγκυμοσύνης ελέγξτε με τον γιατρό σας αν σας επιτρέπει να ασκηθείτε για να δυναμώσετε τους ραχιαίους σας: Το κολύμπι είναι ιδανικό ακόμα και για τις αρχάριες, αφού  στο νερό οι αρθρώσεις δεν καταπονούνται. 
10. Και φυσικά, τα  κιλά που θα πάρετε μέχρι το τέλος της εγκυμοσύνης θα επιβαρύνουν την σπονδυλική στήλη σας, γι' αυτό θα πρέπει να προσέχετε τη διατροφή σας ώστε να μην πάρετε πολύ βάρος.

 

179.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Hape Happy Family Ξύλινο Κουκλόσπιτο Mansion (E3405Α)
17.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΗ ΦΟΡΜΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ STAR WARS
55.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
REEBOK HEXAFFECT RUN 4
89.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Duchess of Nemours
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Τι είναι το σύνδρομο Pica ή η «αλλοτριοφαγία» στα παιδιά;

Τι είναι το σύνδρομο Pica ή η «αλλοτριοφαγία» στα παιδιά;

Τα παιδάκια  είναι από τη φύση τους περίεργα. Μέχρις ότου φτάσουν και…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Εσείς ξέρατε τις ευεργετικές ιδιότητες του «βασιλικού» στην εγκυμοσύνη;

Εσείς ξέρατε τις ευεργετικές ιδιότητες του «βασιλικού» στην εγκυμοσύνη;

Ο ιερός βασιλικός  είναι ένας τύπος βασιλικού που θεωρείται ο βασιλίας τον…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Το μωρό σου γίνεται ενός! Οι σκέψεις που σίγουρα θα κάνεις είναι αυτές

Το μωρό σου γίνεται ενός! Οι σκέψεις που σίγουρα θα κάνεις είναι αυτές

Μωράκι μου, χρόνια σου πολλά!
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Ιστορία- Το μάθημα μπελάς: Πώς μπορείτε να βοηθήσετε τα παιδιά σας

Ιστορία- Το μάθημα μπελάς: Πώς μπορείτε να βοηθήσετε τα παιδιά σας

Η ιστορία  θεωρείται ένα από τα πιο δύσκολα μαθήματα στο σχολείο. 
Διάβασε τη συνέχεια

Best of DPG network

MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies