Εγκυμοσύνη και διατροφή:Γιατί δεν πρέπει να ξεχνάτε τους σύνθετους υδατάνθρακες στα γεύματά σας

Εγκυμοσύνη και διατροφή:Γιατί δεν πρέπει να ξεχνάτε τους σύνθετους υδατάνθρακες στα γεύματά σας

Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης σας θα πρέπει να φροντίζετε να λαμβάνετε επαρκή ποσότητα θερμίδων αλλά και την ποιότητα των τροφών που καταναλώνετε.

Εγκυμοσύνη και διατροφή:Γιατί δεν πρέπει να ξεχνάτε τους σύνθετους υδατάνθρακες στα γεύματά σας

Εκτός από τα φρούτα, τα λαχανικά , το ψάρι, τα γαλακτοκομικά, και οι σύνθετοι υδατάνθρακες πρέπει να καλύπτουν τα ένα τρίτο της καθημερινής σας διατροφής. Πιο συγκεκριμένα, οι υδατάνθρακες διαχωρίζονται στους απλούς και στους σύνθετους υδατάνθρακες. Οι απλοί υδατάνθρακες απορροφώνται εύκολα από τον οργανισμό, είναι ένα γρήγορο «καύσιμο» για το σώμα και μετατρέπονται γρήγορα σε γλυκόζη στο αίμα. Από την άλλη πλευρά, οι σύνθετοι υδατάνθρακες διασπώνται και απορροφώνται πιο αργά, και για το λόγο αυτό μπορούν να μας κρατήσουν χορτάτους για περισσότερη ώρα, ενώ ταυτόχρονα δεν αυξάνουν απότομα το σάκχαρο του αίματος.

Το ψωμί, τα δημητριακά, τα ζυμαρικά, το ρύζι και οι πατάτες δεν πρέπει να λείπουν από τη διατροφή σας. Απλά επιλέξτε τα μη επεξεργασμένα, αν μπορείτε, γιατί είναι περισσότερο θρεπτικά. Όταν τα δημητριακά υφίστανται επεξεργασία , η μεγαλύτερη ποσότητα βιταμίνης Ε, συμπλέγματος βιταμινών Β, όπως και απαραίτητων λιπαρών οξέων καταστρέφονται. Επίσης, καταστρέφεται το 20% της περιεκτικότητάς τους σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες.

Η επαρκής πρόσληψη φυτικών ινών είναι απαραίτητη για την καλή πέψη αλλά και την πρόληψη δυσάρεστων ενοχλήσεων της εγκυμοσύνης, όπως η δυσκοιλιότητα.

Αντίθετα με την κοινή αντίληψη, οι υδατάνθρακες από μόνοι τους δεν έχουν υψηλή θερμιδική αξία, αλλά συχνά συνοδεύονται από πολλά λιπαρά και βούτυρα ή από κρεμώδεις σάλτσες. Αν ο γιατρός σας ανησυχεί για το βάρος που παίρνετε, να κόψετε όλα τα συνοδευτικά και τις σάλτσες αλλά όχι τους υδατάνθρακες , που θα σας βοηθήσουν να νιώθετε χορτασμένη και γεμάτη ενέργεια, καθώς ο οργανισμός χρειάζεται περισσότερη ώρα για να τους διασπάσει .

38.49 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ADIDAS ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ - ΓΚΡΙ
20.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΙΑ - ΧΑΚΙ
38.70 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Υπνόσακος Αμάνικος Σχέδιο 50 Ρόζ Baby Oliver
19.96 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Sigikid Τσάντα γυμναστηρίου Πριγκίπισσα
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Τα 10 πιο σημαντικά λεπτά της ημέρας του παιδιού σας και τι να κάνετε

Τα 10 πιο σημαντικά λεπτά της ημέρας του παιδιού σας και τι να κάνετε

Θέλετε να έχετε συναισθηματικά ώριμα, ευαισθητοποιημένα και χαρούμενα παιδιά;
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Υπέροχες φωτογραφίες με μητέρες που θηλάζουν στη φύση

Υπέροχες φωτογραφίες με μητέρες που θηλάζουν στη φύση

Τι καλύτερο για μια μητέρα από το να θηλάζει το μωράκι της!
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
ΟΑΕΔ: Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για τις παιδικές κατασκηνώσεις

ΟΑΕΔ: Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για τις παιδικές κατασκηνώσεις

ΟΑΕΔ: Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για τις παιδικές κατασκηνώσεις - Όλα όσα πρέπει…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Παιδική νηστεία: Από ποια ηλικία μπορεί να νηστεύει ένα παιδί;

Παιδική νηστεία: Από ποια ηλικία μπορεί να νηστεύει ένα παιδί;

Πότε μπορεί να νηστέψει ένα παιδί;
Διάβασε τη συνέχεια
PlusQueen

Best of DPG network

MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies