Εγκυμοσύνη και διατροφή: 5 τρόποι πρόσληψης θρεπτικών ουσιών κατά την κύηση

Εγκυμοσύνη και διατροφή: 5 τρόποι πρόσληψης θρεπτικών ουσιών κατά την κύηση

Το μωρό κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης  λαμβάνει τις θρεπτικές ουσίες από τις τροφές που καταναλώνετε καθημερινά.

Εγκυμοσύνη και διατροφή: 5 τρόποι πρόσληψης θρεπτικών ουσιών κατά την κύηση

Ορισμένες περιέχουν πολλές θρεπτικές ουσίες αρκεί όμως να καταναλώνονται εκείνη τη στιγμή ενώ πολλά φρούτα δεν πρέπει να τρώγονται μετά από μέρες.

Τι πρέπει να γνωρίζετε:
-Τα φρούτα που αγοράζετε πρέπει να ωριμάσουν προτού τα καταναλώσετε. Τότε θα είναι πιο εύγεστα και η περιεκτικότητά τους σε βιταμίνες θα είναι σε ανώτερο επίπεδο.
-Τα φρέσκα λαχανικά χάνουν τα θρεπτικά τους συστατικά γρήγορα, γι ‘αυτό να ψωνίζετε συχνά και να τα καταναλώνετε σύντομα μετά την αγορά τους.
-Μεγάλο μέρος των θρεπτικών συστατικών των λαχανικών βρίσκονται στη φλούδα τους, γι΄αυτό να τα τρώτε πριν τα ξεφλουδίζετε. Τα καρότα, είναι προτιμότερο να τα αφαιρείτε τη φλούδα με ξύσιμο παρά να τα ξεφλουδίζετε.
-Τα φρούτα και τα λαχανικά χάνουν τις βιταμίνες τους όταν κοπούν, γι΄αυτό να τα τρώτε σε μεγάλα κομμάτια.
-Τα θρεπτικά συστατικά διαλύονται κατά το μαγείρεμα, γι’ αυτό να τρώτε τα λαχανικά ωμά ή να τα μαγειρεύετε στον ατμό. Μαγειρέψτε το κρέας και τα πουλερικά στο γκριλ και στην ψησταριά.

Οι περισσότεροι διατροφολόγοι ταξινομούν τις τροφές σε πέντε κατηγορίες: σύνθετοι υδατάνθρακες, φρούτα και λαχανικά , γαλακτοκομικά , κρέας, ψάρι και πρωτεϊνούχες τροφές, και τέλος έλαια, λιπαρά και γλυκά. Οι υδατάνθρακες τα φρούτα και τα λαχανικά θεωρούνται από τις πιο σημαντικές κατηγορίες τροφών. Αντίθετα με την κοινή αντίληψη, οι υδατάνθρακες από μόνοι τους δεν έχουν υψηλή θερμιδική αξία, αλλά συχνά συνοδεύονται από πολλά λιπαρά και βούτυρα ή από κρεμώδεις σάλτσες.

Τα φρούτα και τα λαχανικά πρέπει να αποτελούν τη βάση της καθημερινής σας διατροφής. Εκτός από νερό και φυτικές ίνες, τα φρούτα και τα λαχανικά περιέχουν πολλές βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία.

9.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Adriatic Magic Unicorn Κουβαδάκι-Αξεσουάρ-Τσάντα (913)
34.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Kaissa Επιτραπέζιο Βίκινγκς-Οι Επιδρομείς Της Βόρειας Θάλασσας (KA112547)
19.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Quut Φτυάρι άμμου με σίτα
25.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Zoggs Εκπαιδευτικό Σωσίβιο 12-18 Μηνών πορτοκαλί
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
30 τρόποι για να βοηθήσετε ένα υπερκινητικό παιδί ή με ελλειμματική προσοχή

30 τρόποι για να βοηθήσετε ένα υπερκινητικό παιδί ή με ελλειμματική προσοχή

Υπερκινητικό παιδί: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε ως γονείς
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Συμβουλές για ασφαλή κολύμβηση των παιδιών

Συμβουλές για ασφαλή κολύμβηση των παιδιών

Τώρα που το καλοκαίρι έχει έρθει, τα σχολεία έκλεισαν και οι διακοπές…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Η καλύτερη σπιτική καταπραϋντική κρέμα για ηλιακά εγκαύματα με δύο μόνο υλικά - Φτιάξτε τη

Η καλύτερη σπιτική καταπραϋντική κρέμα για ηλιακά εγκαύματα με δύο μόνο υλικά - Φτιάξτε τη

Κι όμως αυτά τα δύο υλικά κάνουν «θαύματα»!
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Ώρα για διακοπές μαζί με τον Ντρακ και τη Μέιβις

Ώρα για διακοπές μαζί με τον Ντρακ και τη Μέιβις

Τα σχολεία έκλεισαν (yes!!!) και τα παιδιά πλέον χαίρονται και διασκεδάζουν που…
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies