Κιλά και εγκυμοσύνη: Πώς να ελέγξετε το βάρος σας χωρίς να πεινάτε

Κιλά και εγκυμοσύνη: Πώς να ελέγξετε το βάρος σας χωρίς να πεινάτε

Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, η αίσθηση της γεύσης, η όρεξη ακόμα και το πεπτικό σύστημα, λειτουργούν διαφορετικά.

Κιλά και εγκυμοσύνη: Πώς να ελέγξετε το βάρος σας χωρίς να πεινάτε

Η αποστροφή για ορισμένες τροφές, ή η επιθυμία για κάποιες άλλες είναι σύνηθες φαινόμενο ειδικά στους πρώτους μήνες της εγκυμοσύνης, και αποδίδονται σε αλλαγές στα επίπεδα των ορμονών, όπως για παράδειγμα των οιστρογόνων.

Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης δεν πρέπει να επιχειρείται δραστικές διατροφικές αλλαγές. Όπως για παράδειγμα, να κόψετε τελείως το κρέας και να γίνεται χορτοφάγος. Το σώμα σας θα χρειαστεί αρκετό χρόνο για να συνηθίσει και να προσαρμοστείς ε μία τόσο δραστική αλλαγή. Είναι προτιμότερο να προσαρμόσετε τις ήδη υπάρχουσες διατροφικές σας συνήθειες ώστε το βρέφος να τρέφεται όσον το δυνατόν καλύτερα. Αν πάλι ανησυχείτε για το πόσο λαμβάνει επαρκή ποσότητα κάποιων τροφών, συζητήστε το με το γιατρό σας ή με έναν διατροφολόγο- διαιτολόγο.

Θα πρέπει να τρώτε για δύο;
Στην πραγματικότητα θα πρέπει να τρώτε περισσότερο μόνο κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου. Θα υπολογίσετε ότι πρέπει να παίρνετε 200 θερμίδες παραπάνω, ανά ημέρα. Θα λαμβάνετε δηλαδή 2.150- 2.300 θερμίδες την ημέρα τρώγοντας ενδεικτικά:
-Ένα μπολ δημητριακών με γάλα με χαμηλά λιπαρά
-Δύο φέτες ψημένο ψωμί με βούτυρο ή μαργαρίνη
-Ένα ποτήρι χυμό και ένα βρασμένο αυγό.

Κάθε γυναίκα έχει διαφορετικό σωματότυπο και άλλες ανάγκες, όμως σε γενικές γραμμές το ιδανικό είναι να πάρετε συνολικά 13-14 κιλά στην εγκυμοσύνη. Αν ανακαλύψετε πως το βάρος σας αυξάνεται πολύ, θα σας βοηθήσει η άσκηση και ο περιορισμός των λιπών που λαμβάνετε καθημερινά, όπως και μια διατροφή πλούσια σε φρούτα , λαχανικά και μη κατεργασμένους υδατάνθρακες.
Αντί για παράδειγμα να καταναλώνετε μπισκότα και γλυκά, προτιμήστε φρέσκα φρούτα ή ξερά, γιαούρτι, muesli. Ακόμα πρέπει να μην παραλείπετε γεύματα. Με τον τρόπο αυτό το στομάχι σας δεν μένει για πολλές ώρες άδειο και μειώνετε το αίσθημα της διαρκούς πείνας. Ενδεικτικά μπορείτε να φάτε:

Γεύμα: Πατάτα με την φλούδα, τόνο και αγγούρι ή σάντουιτς με κοτόπουλο και σαλάτα.
Δείπνο: Λαχανικά ψημένα της αρεσκείας σας συνοδευόμενα με λαχανικά.\
Επιδόρπιο: Ψητό μήλο γεμιστό με αποξηραμένα φρούτα, ή κράκερ με τυριά (με λίγα λιπαρά).

24.49 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ADIDAS ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ - ΓΚΡΙ
41.29 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ASICS ΓΙΑ ΑΓΟΡΙΑ - ΜΑΥΡΟ
42.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Βusquets Σχολική Τσάντα Route 66'
38.40 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Βusquets Σχολική Τσάντα οβαλ 'Μαργαρίτα'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Τι να περιμένετε στο πρώτο τρίμηνο της εγκυμοσύνης

Τι να περιμένετε στο πρώτο τρίμηνο της εγκυμοσύνης

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Συγκέντρωση προσοχής τι είναι και πώς εξελίσσεται

Συγκέντρωση προσοχής τι είναι και πώς εξελίσσεται

Αντιμετωπίζει το παιδί σας προβλήματα συγκέντρωσης;
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Υπάρχουν και αυτές οι στιγμές της μητρότητας - Δείτε φωτογραφίες

Υπάρχουν και αυτές οι στιγμές της μητρότητας - Δείτε φωτογραφίες

Γιατί η μητρότητα έχει πολλές όψεις.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Βασιλική Μιλλούση: Τι αποκάλυψε για την κόρη και την εγκυμοσύνη της;

Βασιλική Μιλλούση: Τι αποκάλυψε για την κόρη και την εγκυμοσύνη της;

Η Βασιλική Μιλλούση έκανε ένα Q&A στο Instagram κι εκτός από υπέροχες…
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2020 Mothersblog.gr - All rights reserved
Κάτια Ζυγούλη: Οι γιοι της κοιμούνται όπου βρουν και είναι λεμούριοι