Φυλλικό οξύ στην εγκυμοσύνη: Πόσο σημαντικό είναι,ποια η χρησιμότητά του

Φυλλικό οξύ στην εγκυμοσύνη: Πόσο σημαντικό είναι,ποια η χρησιμότητά του

Το φυλλικό οξύ που ανήκει στο σύμπλεγμα των βιταμινών B παίζει ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο κατά την περίοδο της εγκυμοσύνης.

Φυλλικό οξύ στην εγκυμοσύνη: Πόσο σημαντικό είναι,ποια η χρησιμότητά του

Έρευνες έχουν δείξει ότι οι γυναίκες μπορούν να μειώσουν δραστικά τον κίνδυνο να γεννήσουν παιδί με ανωμαλίες της σπονδυλικής στήλης λαμβάνοντας συμπλήρωμα φυλλικού οξέος πριν από τη σύλληψη και κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου.

Το φολικό οξύ (ή αλλιώς βιταμίνη B9) παίζει σημαντικό ρόλο στη δημιουργία και την καλή λειτουργία του νευρικού συστήματος και επηρεάζει την ανάπτυξη των κυττάρων και την παραγωγή ερυθρών αιμοσφαιρίων. Οι ανάγκες αυξάνονται από τη σύλληψη του μωρού εξαιτίας της διόγκωσης των ιστών της μητέρας και καθ' όλη τη διάρκεια της εγκυμοσύνης εξαιτίας της ανάπτυξης του εμβρύου.

Παρότι στη φύση το φυλλικό οξύ ανευρίσκεται σε τροφές όπως τα πράσινα λαχανικά, τα πορτοκάλια και οι μπανάνες, αυτά δεν επαρκούν από μόνα τους για να καλύψουν τις ανάγκες του οργανισμού.

Συνιστάται λοιπόν από τους γυναικολόγους η λήψη φυλλικού οξέος με τη μορφή συμπληρώματος ή τροφών εμπλουτισμένων με αυτό, όπως ψωμί και δημητριακά. Σε αντίθεση με τις άλλες βιταμίνες, η συνθετική μορφή της βιταμίνης απορροφάται σε μαγαλύτερο ποσοστό απ΄ ότι στη φυσική μορφή του.

Η ημερήσια συνιστώμενη πρόσληψη σε φολικό οξύ για τις εγκύους είναι 400 μικρογραμμάρια. Για να καλυφθούν οι ανάγκες καταναλώστε:
•Πράσινες σαλάτες και λαχανικά ( κατά προτίμηση σπανάκι και μπρόκολο)
•Ρεβίθια
•Λευκά φασόλια
•Ώριμα παστεριωμένα τυριά
•Φρέσκο χυμό από πορτοκάλι
•Ανάλατους ξηρούς καρπούς και ειδικά καρύδια και φουντούκια
•Καλαμπόκι
•Σέλερι
•Καρότα

Μπορείτε επίσης να καταναλώνετε καθημερινά ένα πιάτο πράσινων λαχανικών, πράσινη σαλάτα και δύο ή τρία φρούτα ενώ τρεις φορές την εβδομάδα θα πρέπει να έχετε στο διαιτολόγιό σας όσπρια, αυγά και τυρί.

Και μην ξεχνάτε: Τα φρούτα και τα λαχανικά χάνουν τις βιταμίνες τους όταν κοπούν, για αυτό να τα τρώτε σε μεγάλα κομμάτια μετά από πολύ καλό πλύσιμο.

69.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Viga Ξύλινο Ποδήλατο Ισορροπίας
40.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ SNEAKERS ALL STAR
14.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Αμάνικο γιλέκο με χρωματιστό φερμουάρ
22.50 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Παντελόνι Mini Raxevsky
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Αντιμετωπίστε τον πονοκέφαλο με αυτά τα εφτά βότανα (pics)

Αντιμετωπίστε τον πονοκέφαλο με αυτά τα εφτά βότανα (pics)

Δείτε πώς θα αντιμετωπίσετε τον πονοκέφαλο με φυσικούς τρόπους.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Ρομαντικά χτενίσματα για τις μαμάδες στη βάπτιση του παιδιού τους (pics)

Ρομαντικά χτενίσματα για τις μαμάδες στη βάπτιση του παιδιού τους (pics)

Απίθανες ιδέες για να είστε εντυπωσιακές στη βάπτιση του παιδιού σας!
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πώς πρέπει να καθαρίζετε τα αυτάκια του μωρού σας

Πώς πρέπει να καθαρίζετε τα αυτάκια του μωρού σας

Τα αυτάκια των μωρών είναι ευαίσθητα όργανα.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Οι γαμήλιες φωτογραφίες αυτού του ζευγαριού είναι από τις καλύτερες που έχουμε δει

Οι γαμήλιες φωτογραφίες αυτού του ζευγαριού είναι από τις καλύτερες που έχουμε δει

Αν θέλετε να πρωτοτυπήσετε στη γαμήλια φωτογράφηση, πάρτε ιδέες από αυτό το…
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης