Υπνος στην εγκυμοσύνη: Ποια είναι τα λάθη που κάνουν οι έγκυες

Υπνος στην εγκυμοσύνη: Ποια είναι τα λάθη που κάνουν οι έγκυες

Οι σωματικές αλλαγές που συμβαίνουν κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μπορούν να επηρεάσουν την ποιότητα του ύπνου της εγκύου.

Υπνος στην εγκυμοσύνη: Ποια είναι τα λάθη που κάνουν οι έγκυες

Μάλιστα σε κάθε τρίμηνο της εγκυμοσύνης εμφανίζονται διαφορετικές διαταραχές ύπνου με αποτέλεσμα πολλές γυναίκες να δυσκολεύονται να βολευτούν σε μία θέση.

Συνήθως τα μεγαλύτερα προβλήματα στον ύπνο παρατηρούνται κατά το τρίτο τρίμηνο όπου η κοιλιά έχει μεγαλώσει αρκετά και είναι δύσκολο για την έγκυο να βολευτεί στο κρεβάτι. Παράλληλα είναι πιο έντονες οι καούρες και η βραδινή ούρηση επανέρχεται καθώς το έμβρυο πιέζει ξανά την ουροδόχο κύστη.

Αναζητώντας την καλύτερη δυνατή στάση, πολλές έγκυες κάνουν τα εξής λάθη:
-Κοιμούνται ανάσκελα : Αυτή η στάση προκαλεί πόνους στη μέση, δυσκολία στην αναπνοή και στην πέψη, γίνεται αιτία για να δημιουργηθούν αιμορροΐδες, ενώ προκαλεί χαμηλή πίεση και κακή κυκλοφορία του αίματος. Όλα αυτά είναι αποτέλεσμα της κοιλιάς που στηρίζει το επιπλέον βάρος από την εγκυμοσύνη επάνω στα όργανα, τα έντερα και τις δύο βασικές διόδους του αίματος: την αορτή και την κοίλη φλέβα.
-Κοιμούνται μπρούμυτα: Ακόμα και στην αρχή της εγκυμοσύνης, αυτή η στάση στον ύπνο μπορεί να προκαλέσει δυσφορία. Όσο εξελίσσεται η εγκυμοσύνη είναι ακόμα μεγαλύτερο λάθος να κοιμάστε μπρούμυτα.

Εναλλακτικές προτάσεις

-Πιείτε ένα ποτήρι ζεστό γάλα πριν από τον ύπνο. Επίσης, οι τροφές πλούσιες σε υδατάνθρακες όπως το ψωμί και οι φρυγανιές μπορούν να διευκολύνουν τον ύπνο. Οι πρωτεΐνες διατηρούν το επίπεδο σακχάρου στο αίμα σταθερό και η κατανάλωσή τους μπορεί να αποτρέψει ενδεχόμενους πονοκεφάλους και εξάψεις.
-Η πλάγια θέση ύπνου είναι η πιο ενδεδειγμένη και ειδικά στην αριστερή πλευρά.
-Αν υποφέρετε από πόνους στη μέση, μπορείτε να βάλετε ένα επιπλέον μαξιλάρι κάτω από την κοιλιά, στο πλάι.
-Εάν κοιμάστε σε πλάγια στάση, ένα μαξιλάρι ανάμεσα στα πόδια μπορεί να διευκολύνει περισσότερο τον ύπνο σας.

38.49 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ADIDAS ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ - ΓΚΡΙ
48.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ NIKE ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ - ΠΟΛΥΧΡΩΜΟ
56.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Βusquets Σχολική Τσάντα Route 66'
48.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Βusquets Σχολική Τσάντα οβαλ 'Μαργαρίτα'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πώς μπορείτε να δώσετε τα σωστά εφόδια στο παιδί σας

Πώς μπορείτε να δώσετε τα σωστά εφόδια στο παιδί σας

Χτίστε μια σχέση εμπιστοσύνης μαζί του.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Μωρά και παιδιά με ειδικές ανάγκες

Μωρά και παιδιά με ειδικές ανάγκες

Ο όρος «ειδικές ανάγκες» χρησιμοποιείται για κάθε παιδί του οποίου η ανάπτυξη δεν…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
10+1 θρεπτικές τροφές που πρέπει να καταναλώνετε στο τρίτο τρίμηνο της εγκυμοσύνης

10+1 θρεπτικές τροφές που πρέπει να καταναλώνετε στο τρίτο τρίμηνο της εγκυμοσύνης

Η διατροφή είναι το Α και το Ω την περίοδο της εγκυμοσύνης.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Easy Bake Προζυμένια φραντζολάκια – σάντουιτς

Easy Bake Προζυμένια φραντζολάκια – σάντουιτς

Αν νομίζεις πως το να ψήσεις το δικό σου προζυμένιο ψωμί στο…
Διάβασε τη συνέχεια
PlusQueen
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό