Καφεΐνη και εγκυμοσύνη, τι πρέπει να ξέρετε

Καφεΐνη και εγκυμοσύνη, τι πρέπει να ξέρετε

Αν και οι περισσότερες έρευνες δεν έχουν καταλήξει σε ένα ασφαλές συμπέρασμα για το αν η καφεΐνη είναι βλαβερή για την εγκυμοσύνη, καλό είναι να μην καταναλώνετε πολύ καφέ εκείνη την περίοδο. Η καφεΐνη σε μικρές ποσότητες είναι εντάξει, για παράδειγμα δύο κούπες καφέ την ημέρα δεν μπορεί να επηρεάσουν την εγκυμοσύνη σας. Όμως υπάρχει καφεΐνη και σε άλλα προϊόντα που καταναλώνετε. Καλό είναι λοιπόν να κοιτάτε τα συστατικά τους.

Καφεΐνη και εγκυμοσύνη, τι πρέπει να ξέρετε

Καφεΐνη περιέχεται σε

* Παγωτά. Εκτός από τον καφέ και το αναψυκτικό, κάποιες γεύσεις παγωτού μπορεί να έχουν καφεΐνη, μάλιστα σε μεγαλύτερη ποσότητα από ένα ρόφημα.

* Βιταμινούχο νερό. Μην μπερδεύεστε από την ονομασία τους, δεν είναι βέβαια σκέτα μεταλλικά νερά αλλά έχουν μέσα βιταμίνες.

* Ενεργητικά ποτά. Αν είστε κουρασμένες και θέλετε ενέργεια, καλύτερο είναι να δοκιμάσετε έναν ύπνο και όχι κάποιο ενεργητικό ποτό. Τα περισσότερα έχουν γκουρανά και καφεΐνη.

* Παυσίπονα. Όχι βέβαια όλα, αλλά κάποια παυσίπονα περιέχουν καφεΐνη και γι' αυτό μπορείτε να συμβουλευτείτε το γιατρό σας.

Πώς να μειώσετε την καφεΐνη στη διατροφή σας

Εάν δεν μπορείτε να κόψετε τους καφέδες ή άλλα προϊόντα που έχουν καφεΐνη υπάρχει ένας τρόπος τουλάχιστον να τα περιορίσετε στο μίνιμουμ.

* Αρχίστε να καταναλώνετε προϊόντα ντεκαφεϊνέ.

* Αντί να παίρνετε νερό με γεύση, δοκιμάστε να ρίξετε λίγο λεμόνι στο κανονικό νερό και να φτιάξετε ένα δικό σας ποτό.

* Βάλτε παραπάνω γάλα στον καφέ και λιγότερη ποσότητα καφέ. Σε κάποιο εστιατόριο ζητήστε ένα λάτε με γάλα άπαχο και όχι απλά ένα καφέ.

* Αφήνετε λιγότερη ώρα το σακουλάκι από το τσάι στο νερό για να βγει πιο ελαφρύ.

29.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Gorjuss My Umbrella Σακίδιο Τριγωνικό Μικρό (177303)
12.50 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Βusquets Κασετίνα τριπλή 'Route 66'
42.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Αθλητικά μποτάκια Puma 1948 Mid L V 358990-05
37.10 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Αθλητικά μποτάκια Puma Liza Mid Dazz V PS 361564-01
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Διατροφή μετά την εγκυμοσύνη: Πάνω από 20 τροφές για τις νέες μαμάδες

Διατροφή μετά την εγκυμοσύνη: Πάνω από 20 τροφές για τις νέες μαμάδες

Διατροφή μετά την εγκυμοσύνη: Τι πρέπει να τρώτε και τι όχι!
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Ανεπάρκεια αυξητικής ορμόνης στα παιδιά: Πώς επηρεάζει την ανάπτυξή τους;

Ανεπάρκεια αυξητικής ορμόνης στα παιδιά: Πώς επηρεάζει την ανάπτυξή τους;

Η αυξητική ορμόνη (Growth Hormone - GH) παράγεται από ένα μικρό αδένα…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Αγγλικά σε πρώιμη παιδική ηλικία 6-8 ετών: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι γονείς

Αγγλικά σε πρώιμη παιδική ηλικία 6-8 ετών: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι γονείς

Αναμφίβολα, ο κάθε μαθητής είναι ξεχωριστός.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πώς αλλάζει η ζωή ενός ζευγαριού με τα χρόνια, μέσα από αστεία σκίτσα ( pics)

Πώς αλλάζει η ζωή ενός ζευγαριού με τα χρόνια, μέσα από αστεία σκίτσα ( pics)

Καλλιτέχνης αποτυπώνει στα σκίτσα της τις αλλαγές που συμβαίνουν στη σχέση ενός…
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies