Ινδική δίαιτα: Κατάλληλη και για την εγκυμοσύνη

Ινδική δίαιτα: Κατάλληλη και για την εγκυμοσύνη

Οι διατροφικές συνήθειες της μητέρας πριν και κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης μπορούν να επηρεάσουν άμεσα αλλά και μακροπρόθεσμα την υγεία του παιδιού της.

Ινδική δίαιτα: Κατάλληλη και για την εγκυμοσύνη

Είναι σημαντικό λοιπόν η έγκυος να τρέφεται σωστά και υγιεινά. Αυτό όμως δεν συνεπάγεται κατ'ανάγκην ότι θα πρέπει να στερηθεί την αγαπημένη της κουζίνα.

Ετσι,για παράδειγμα, αν αγαπάτε την ινδική κουζίνα, μπορείτε να την απολαύσετε έστω και με παραλλαγές. Κι αν λέγοντας ινδική–κουζίνα, σκέφτεστε αρωματικά καρυκεύματα, όπως πιπερόριζα, κόκκινο τσίλι, και το masala garam (ένα μείγμα από κύμινο, κάρδαμο, μαύρο πιπέρι, κανέλα, κόλιανδρο, και άλλα μπαχαρικά,)υπάρχουν και άλλες τροφές λιγότερο καυτερές και άκρως υγιεινές.

Μια ινδική δίαιτα λοιπόν μπορεί να αποτελείται από βασικές ομάδες τροφίμων,όπως γάλα,όσπρια, ξηρούς καρπούς και δημητριακά ολικής αλέσεως. Επίσης,ξεχωριστή θέση στην ινδική δίαιτα έχουν τα φρούτα και τα λαχανικά,τα ψάρια,το κρέας και τα πουλερικά.

Ειδικότερα:

-Κρέας, πουλερικά, ψάρια, αυγά και ξηροί καρποί
Αυτά τα τρόφιμα παρέχουν πρωτεΐνες, σίδηρο και ψευδάργυρο. Κατά τη διάρκεια της κύησης και ιδιαίτερα κατά το δεύτερο ήμισυ της εγκυμοσύνης υπάρχει αυξημένη ζήτηση για πρωτεΐνη.

-Γάλα, γιαούρτι και το τυρί
Αυτή η ομάδα είναι μια σημαντική πηγή πρωτεΐνης, ασβεστίου, φωσφόρου και βιταμινών. Τα γαλακτοκομικά προϊόντα είναι μια από τις καλύτερες πηγές ασβεστίου, και το σώμα σας χρειάζεται πολλή κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

-Φρούτα
Φρούτα όπως τα πορτοκάλια, τα γκρέιπφρουτ, τα πεπόνια και τα μούρα είναι οι καλύτερες πηγές βιταμίνης C. Είναι εύκολο να τρώτε τρεις ή περισσότερες μερίδες φρούτων την ημέρα: χυμό ή φρέσκα φρούτα για πρωινό, φρέσκα ή αποξηραμένα φρούτα για ένα σνακ, μια φρουτοσαλάτα με μεσημεριανό γεύμα και μαγειρεμένα φρούτα επιδόρπιο στο δείπνο.

-Λαχανικά
Ωμά φυλλώδη λαχανικά όπως το σπανάκι αλλά και τα καρότα , οι γλυκοπατάτες,το καλαμπόκι,τα μπιζέλια περιέχουν βιταμίνες Α και C και μέταλλα όπως σίδηρο και μαγνήσιο. Επίσης, είναι χαμηλά σε λιπαρά και περιέχουν φυτικές ίνες, οι οποίες βοηθούν στην ανακούφιση της δυσκοιλιότητας.

-Ψωμί,δημητριακά,ρύζι και ζυμαρικά
Αυτή η ομάδα παρέχει σύνθετους υδατάνθρακες (άμυλα), μια σημαντική πηγή ενέργειας εκτός από βιταμίνες, μέταλλα και φυτικές ίνες.

-Τροφές πλούσιες σε σίδηρο
Το σώμα σας είναι σε καλύτερη θέση να απορροφήσει το σίδηρο όταν καταναλώνεται με τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C, όπως τα εσπεριδοειδή,οι πατάτες και το μπρόκολο.

119.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
LEGO Harry Potter Hogwarts Clock Tower (75948)
109.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
LEGO Creator Volkswagen Beetle (10252)
11.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Επιτραπέζιο Λοττο αντικείμενα σπιτιού
19.95 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Επιτραπέζιο 'Μπλα μπλα μπλα'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Παιδιά και καύσωνας: Πώς να τα προστατεύσετε, τι να αποφύγετε

Παιδιά και καύσωνας: Πώς να τα προστατεύσετε, τι να αποφύγετε

Ο πρώτος καύσωνας στη χώρα μας είναι γεγονός και επειδή θα διαρκέσει…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Aνυπάκουο παιδί: Πώς θα το κάνετε να σας ακούσει

Aνυπάκουο παιδί: Πώς θα το κάνετε να σας ακούσει

Πώς θα βάλετε όρια σε ένα παιδί που είναι ανυπάκουο και δεν…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Σωτήρης Κοντιζάς: Περήφανος για την κόρη του  - Δείτε τι έκανε

Σωτήρης Κοντιζάς: Περήφανος για την κόρη του - Δείτε τι έκανε

Μεταμόρφωσε τα φρούτα, σε «έργα» τέχνης.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Μύθοι και αλήθειες για την πιπίλα

Μύθοι και αλήθειες για την πιπίλα

Τι ισχύει τελικά για τη χρήση της πιπίλας από τα βρέφη; Ποια…
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2021 Mothersblog.gr - All rights reserved