Πέντε απλά κόλπα για εύκολο ύπνο κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης!

Πέντε απλά κόλπα για εύκολο ύπνο κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης!

Μπορούν τα προβλήματα του ύπνου να προκαλέσουν πρόβλημα στην εγκυμοσύνη; Και όμως, ναι!

Πέντε απλά κόλπα για εύκολο ύπνο κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης!

Από τις άγρυπνες νύχτες με τη συνεχή συχνοουρία, μέχρι τις ζαλάδες και τις αναγούλες, αντιμετωπίζετε τα σκαμπανεβάσματα της εγκυμοσύνης σας υπομονετικά και τα καταφέρνετε μια χαρά. Οι ορμόνες σας, αυτό το διάστημα χορεύουν και αυτός είναι και ο λόγος που νιώθετε κουρασμένη και εξαντλημένη.

Να θυμάστε ότι το σώμα σας εργάζεται σκληρά για να δημιουργήσει και να υποδεχτεί το μωρό σας, και θα πρέπει να κοιμάστε καλά αυτή την κρίσιμη περίοδο, και να βεβαιώνεστε ότι το σώμα σας ξεκουράζεται αρκετά. Υπάρχουν όμως πολλές φορές τα προβλήματα του ύπνου κατά τη διάρκεια τις κύησης και εμείς είμαστε εδώ για να δώσουμε τέλος σε αυτά.

Ποια είναι όμως τα πιο κοινά προβλήματα ύπνου κατά τη διάρκεια μιας εγκυμοσύνης;

Μπορεί να υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους μπορεί να δυσκολεύεστε κοιμηθείτε σωστά κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης σας, αλλά ας κοιτάξουμε τους πιο κοινούς λόγους!

  1. Το σώμα σας υφίσταται αλλαγές, και καθώς το μωρό σας μεγαλώνει, μπορείτε να δυσκολεύεστε να βρείτε μια άνετη θέση ύπνου.
  2. Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, αυξάνεται ο ρυθμός της καρδιάς σας, κάτι που μπορεί να δυσκολεύει τον ύπνο σας.
  3. Η διούρηση, είναι ακόμη ένα πρόβλημα την περίοδο της εγκυμοσύνης και μπορεί να είναι υπεύθυνη και για τις διαταραχές του ύπνου σας.
  4. Το μωρό σας πρόκειται να καταλάβει πολύ χώρο στην κοιλιά σας, αυτή η πίεση οδηγεί συχνά σε δυσκολίες στην αναπνοή, η οποία μπορεί να προκαλέσει διαταραχές του ύπνου.
  5. Ο πόνος στα πόδια, χάρη στο επιπλέον βάρος που μπορεί να έχετε πάρει, μπορεί επίσης, να σας δυσκολεύει να κοιμηθείτε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.
  6. Ακόμα μια σημαντική αιτία της αϋπνίας στις έγκυες γυναίκες είναι οι καούρες.

Τώρα που ξέρετε πώς τα προβλήματα ύπνου αποτελούν ένα αναπόσπαστο μέρος της εγκυμοσύνης σας, ήρθε η ώρα να δούμε πώς μπορείτε να δώσετε τέλος σε αυτά.

1. Επιπλέον μαξιλάρια:

Χρησιμοποιήστε επιπλέον μαξιλάρια για να υποστηρίξετε την κοιλιά και την πλάτη σας. Επιλέξτε συγκεκριμένους τύπους μαξιλαριών όπως τα ειδικά μαξιλάρια ύπνου για έγκυες. (Ιδανικά και για το θηλασμό)

2. Τεχνικές χαλάρωσης:

Η γιόγκα, ο διαλογισμός, το μασάζ και η βαθιά αναπνοή θα μπορούσαν να είναι θαυμάσιες αποτελεσματικές τεχνικές καθώς μπορούν να βοηθήσουν το μυαλό και το σώμα σας να χαλαρώσει και να κοιμηθεί καλύτερα.

3. Άσκηση:

Ναι, η άσκηση μπορεί να κάνει πολλά περισσότερα για το σώμα σας εκτός από το να καίει το λίπος. Η τακτική άσκηση θα μπορούσε να προάγει τη σωματική και ψυχική υγεία και θα μπορούσε να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε βαθιά.

4. Διατροφή:

Το καλό φαγητό θα μπορούσε πραγματικά να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε καλύτερα. Ένα ποτήρι ζεστό γάλα είναι χαλαρωτικό τόσο για εσάς όσο και για το μωράκι σας. Επίσης πιστεύεται ότι τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε υδατάνθρακες μπορούν να αυξήσουν τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα και να βοηθήσουν να κοιμηθείτε πιο εύκολα. Αποφύγετε τα σνακ με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, καθώς μπορεί να σας δημιουργήσουν υπερένταση, κάτι που δεν θέλετε πριν πέσετε στο κρεβάτι. Με λίγα λόγια, προσέχετε τι τρώτε λίγο πριν πάτε για ύπνο!

5. Υπνωτικά χάπια:

θα πρέπει να είναι η τελευταία σας διέξοδος και πάντα κατόπιν εντολής του γιατρού σας. Ποτέ μην παίρνετε χάπια, εάν δεν σας το έχει συστήσει ο γυναικολόγος σας. Μπορεί να βλάψετε τόσο τη δική σας υγεία, όσο και του εμβρύου. Το ιδανικότερο όλων, πριν πάρετε κάποιο χαπάκι, θα ήταν να δοκιμάσετε όλους τους παραπάνω τρόπους, αν δεν φέρουν αποτέλεσμα, μόνο τότε συζητήστε το με τον γιατρό σας για να βρείτε λύση στο πρόβλημά σας.

Τέλος θα θέλαμε να αναφέρουμε πώς θα ήταν καλύτερα να μιλήσετε με το γιατρό σας, σχετικά με τα προβλήματα του ύπνου που αντιμετωπίζετε, και να ζητήσετε τη γνώμη του για το τι πρέπει να κάνετε.

69.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Viga Ξύλινο Ποδήλατο Ισορροπίας
40.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ SNEAKERS ALL STAR
14.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Αμάνικο γιλέκο με χρωματιστό φερμουάρ
22.50 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Παντελόνι Mini Raxevsky
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Αναμνηστικά δώρα για παιδικό πάρτι - Ιδέες για αγόρια και κορίτσια (pics)

Αναμνηστικά δώρα για παιδικό πάρτι - Ιδέες για αγόρια και κορίτσια (pics)

Κι έρχεται η στιγμή για το παιδικό πάρτι του παιδιού σας.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Όταν τα παιδιά «ερωτεύονται»: Μπορεί ένα παιδί να ερωτευτεί από τόσο μικρό;

Όταν τα παιδιά «ερωτεύονται»: Μπορεί ένα παιδί να ερωτευτεί από τόσο μικρό;

«Μαμά, αγαπώ την Ελενίτσα, θα την παντρευτώ και θα κάνουμε και πολλά…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Μακαρονόπιτα με λαχανικά και γραβιέρα από τον Γιώργο Γεράρδο

Μακαρονόπιτα με λαχανικά και γραβιέρα από τον Γιώργο Γεράρδο

Όπως έλεγε η διαφήμιση παλιότερα, είμαστε μακαρονάδες, τι να κάνουμε.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πέντε τρόποι για να είσαι σίγουρη πως το παιδί σου «σερφάρει» με ασφάλεια

Πέντε τρόποι για να είσαι σίγουρη πως το παιδί σου «σερφάρει» με ασφάλεια

Με το διαδίκτυο να αποτελεί έναν από τους πιο βασικούς τρόπους ενημέρωσης…
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης