Πώς θα φτιάξουμε δροσερά και θρεπτικά  smoothies σε τρία βήματα

Πώς θα φτιάξουμε δροσερά και θρεπτικά smoothies σε τρία βήματα

Βρισκόμαστε πλέον στην καρδιά του καλοκαιριού και η αυξημένη θερμοκρασία μας κάνει να αναζητούμε δροσερά και ελαφριά γεύματα και snacks.

Πώς θα φτιάξουμε δροσερά και θρεπτικά  smoothies σε τρία βήματα

Τα τελευταία χρόνια ολοένα και περισσότεροι πειραματίζονται με την παρασκευή smoothies που αν επιλέξουμε τα κατάλληλα υλικά μπορούν να αποτελέσουν ένα εξαιρετικά θρεπτικό πρωινό ή ενδιάμεσο snack μέσα στην ημέρα. Προμηθευόμαστε λοιπόν ένα καλό blender, πάγο και ας δούμε πώς θα ετοιμάσουμε θρεπτικά smoothies σε 3 βήματα.

Επιλέγουμε την υγρή βάση για το smoothie μας

Για να αποφύγουμε οποιαδήποτε βλάβη στη λεπίδα του blender προσθέτουμε πρώτα την υγρή βάση για το smoothie μας. Αυτή μπορεί να είναι το γάλα χαμηλών λιπαρών, κάποιο φυτικό γάλα όπως γάλα αμυγδάλου ή σόγιας ή γιαούρτι χαμηλών λιπαρών. Με αυτόν τον τρόπο το smoothie μας θα περιέχει πρωτεΐνη, ασβέστιο και άλλα πολύτιμα θρεπτικά συστατικά. Η ποσότητα που χρειαζόμαστε από την υγρή βάση είναι περίπου 2 φλιτζάνια.

SMOOTHIES1

Επιλέγουμε τα φρούτα που μας αρέσουν

Σειρά λοιπόν έχουν τα φρούτα σε ποσότητα περίπου 1 φλιτζανιού. Μερικά κομμάτια μπανάνας εκτός από τα υπόλοιπα φρούτα θα δώσουν κρεμώδη υφή στο smoothie, ενώ το μάνγκο, οι φράουλες, τα βερύκοκα και το πεπόνι μπορούν επίσης να αποτελέσουν καλές επιλογές. Ανάλογα με την υφή και την περιεκτικότητα σε νερό των φρούτων που θα επιλέξουμε μπορεί να χρειαστεί να προσθέσουμε λίγο περισσότερα φρούτα ή υγρή βάση για να πετύχουμε την επιθυμητή υφή.

Προσθέτουμε καλά λιπαρά

Προσθέτωντας κάποια πηγή καλών λιπαρών το smoothie μας θα περιέχει θρεπτικά συστατικά και από τις τρεις ομάδες των μακροθρεπτικών συστατικών που χρειαζόμαστε (υδατάνθρακες, πρωτεΐνη και λίπος). Το αβοκάντο, ο λιναρόσπορος, οι σπόροι chia, τα αμύγδαλα, τα καρύδια και άλλοι ανάλατοι ξηροί καρποί και σπόροι, το ταχίνι και το φυστικοβούτυρο θα μας δώσουν πολύτιμα λιπαρά. Μια με δύο κουταλιές είναι μια καλή ποσότητα χωρίς να προσθέσει παραπανίσιες θερμίδες στο smoothie μας.

Έχοντας λοιπόν ακολουθήσει τα παραπάνω βήματα προσθέτουμε λίγα παγάκια και βάζουμε το blender σε λειτουργία!

SMOOTHIES 1

Extra tips:

• Για να κάνουμε τη γεύση των smoothies πιο ενδιαφέρουσα μπορούμε να προσθέσουμε 1 κουταλιά κακάο, κανέλλα, μοσχοκάρυδο ή βανίλια.
• Μπορούμε επίσης να χρησιμοποιήσουμε και λαχανικά για την παρασκευή των smoothies. Το σπανάκι, το παντζάρι και το καρότο αποτελούν μερικά παραδείγματα λαχανικών που μπορούμε να προσθέσουμε.

Έτσι λοιπόν μπορούμε να κάνουμε αμέτρητους συνδυασμούς που μπορούν να αποτελέσουν το πρωινό ή το ενδιάμεσό snack όλης της οικογένειας προσφέροντας γεύση, ενέργεια και θρεπτικά συστατικά.

Καλή απόλαυση!

Ευσταθία Παπαδά
Δρ. Διαιτολόγος-Διατροφολόγος,
Πτυχιούχος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου &
University College London (UCL)
Διδάκτωρ Χαροκοπείου Πανεπιστημίου
e-mail: efpapada@gmail.com 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr

Και οι μάνες έχουν ψυχή και Instagram. Ακολούθησέ μας!

Διαβάστε επίσης

Συμπληρώματα διατροφής: Πότε είναι απαραίτητα;

Καλοκαιρινές συμβουλές ενυδάτωσης: Ποιες είναι οι ανάγκες σας σε νερό ανάλογα με την ηλικία σας

Πόσο σημαντικό είναι το γεύμα μετά την άσκηση;

Ποιες τροφές στο πρωινό βοηθούν στην απώλεια βάρους;

Πηγές πρωτεΐνης για την περίοδο της νηστείας

6.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΟ ΚΑΠΕΛΟ ΓΙΑ ΑΓΟΡΙΑ - ΚΟΚΚΙΝΟ
6.49 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΒΡΕΦΙΚΟ ΚΑΠΕΛΟ ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ. - ΠΟΛΥΧΡΩΜΟ
31.20 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Μαγιό μπικίνι λουλούδια Monnalisa για κορίτσι
49.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Zoggs Στολή κολύμβησης ''Zoggy'' μπλε 1-2 ΕΤΩΝ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
7 κατορθώματα του μωρού σας που θα σας γεμίσουν περηφάνια και δεν σας τα έχει πει κανείς

7 κατορθώματα του μωρού σας που θα σας γεμίσουν περηφάνια και δεν σας τα έχει πει κανείς

Στιγμές - ορόσημα που θα θυμάστε για μία ζωή.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Σεισμός: Πώς να προφυλαχθείτε εσείς και τα παιδιά σας

Σεισμός: Πώς να προφυλαχθείτε εσείς και τα παιδιά σας

Με αφορμή τον σημερινό ισχυρό σεισμό μεγέθους 5,3 ρίχτερ που σημειώθηκε περίπου…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Προβλήματα που επηρεάζουν αρνητικά τον παιδικό ψυχισμό

Προβλήματα που επηρεάζουν αρνητικά τον παιδικό ψυχισμό

Μπορείς γονιέ να δημιουργήσεις ψυχική ένταση στο παιδί σου!
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Διάσημες μέλλουσες Ελληνίδες μαμάδες με μπικίνι: Μαντώ, Έφη, Ζωή και 7 ακόμη (pics)

Διάσημες μέλλουσες Ελληνίδες μαμάδες με μπικίνι: Μαντώ, Έφη, Ζωή και 7 ακόμη (pics)

Οι διάσημες μέλλουσες μαμάδες απολαμβάνουν τις φουσκωμένες τους κοιλίτσες και μας τις…
Διάβασε τη συνέχεια
PlusQueen
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό