Πώς θα ετοιμάσω υγιεινά snacks για την παραλία;

Πώς θα ετοιμάσω υγιεινά snacks για την παραλία;

Οι εξορμήσεις στην παραλία αποτελούν για μικρούς και μεγάλους μία από τις αγαπημένες ασχολίες για την καλοκαιρινή περίοδο.

Πώς θα ετοιμάσω υγιεινά snacks για την παραλία;

Ωστόσο, αν δεν είμαστε προσεκτικοί μπορεί η επίσκεψη στην παραλία να μετατραπεί σε μία αρκετά ανθυγιεινή έξοδο, καθώς στις περισσότερες παραλίες θα βρει κανείς καντίνες που σερβίρουν παγωτά, hot-dogs, sandwich, γρανίτες και αναψυκτικά. Τα παιδιά μπορεί να είναι ιδιαιτέρως επιρρεπή σε αυτές τις τροφές και καλό είναι να φροντίσετε να οργανώσετε τα snacks της παραλίας από το σπίτι.

Ας δούμε πώς μπορείτε να το καταφέρετε:

1. Προγραμματίστε τα snacks από το προηγούμενο βράδυ. Αποφασίστε ποια snacks θα πάρετε μαζί σας και χωρίστε τα σε μερίδες αν χρειάζεται σε σακουλάκια τροφίμων.
2. Χρησιμοποιήστε τσάντα-ψυγείο, καθώς η ανάπτυξη παθογόνων μικροοργανισμών το καλοκαίρι στα τρόφιμα είναι σύνηθες φαινόμενο που μπορεί να προκαλέσει τροφικές δηλητηριάσεις.
3. Συνδυάζετε στα snacks που θα πάρετε μαζί σας την πρωτεΐνη, τους υδατάνθρακες και τα λιπαρά. Μην ξεχνάτε ότι ένα snack που περιέχει όλα τα παραπάνω είναι πιθανότερο να σας χορτάσει για περισσότερη ώρα.

Προτάσεις για υγιεινά snacks

  • Αποξηραμένα φρούτα χωρίς ζάχαρη και ανάλατοι ξηροί καρποί.
  • Φρέσκα φρούτα
  • Κράκερς ολικής άλεσης με τυρί χαμηλών λιπαρών σε μερίδες
  • Γιαούρτι χαμηλών λιπαρών με βρώμη
  • Στικς λαχανικών με dip από γιαούρτι
  • Σπιτικές μπάρες δημητριακών
  • Κουλούρι Θεσσαλονίκης ολικής άλεσης με τυρί χαμηλών λιπαρών

Αν πρόκειται να περάσετε όλη τη μέρα στην παραλία και θέλετε ένα μεγαλύτερο γεύμα που θα σας χορτάσει μέχρι να επιστρέψετε στο σπίτι το βράδυ μπορείτε να ετοιμάσετε κάποιο από τα παρακάτω:

  • Σάντουιτς με ψωμί ολικής άλεσης και τυρί χαμηλών λιπαρών και λαχανικά, ή τόνο και λαχανικά, ή κοτόπουλο και λαχανικά.
  • Δροσερές φρουτοσαλάτες με γιαούρτι χαμηλών λιπαρών.
  • Κρύα σαλάτα με ζυμαρικά ολικής άλεσης και λαχανικά.

Τέλος, μην ξεχνάτε την καλή ενυδάτωση, καθώς η πολύωρη παραμονή στην παραλία αυξάνει τον κίνδυνο αφυδάτωσης. Μην αφήνετε τον εαυτό σας να διψάσει γιατί τότε σημαίνει ότι έχετε ήδη αφυδατωθεί και υπενθυμίζετε την ενυδάτωση στα παιδιά που μπορεί να ξεχαστούν με τα παιχνίδια στην παραλία.

  • Το καλύτερο μέσο ενυδάτωσης παραμένει το νερό, οπότε έχετε αρκετά μπουκάλια στην τσάντα-ψυγείο για να διατηρείται δροσερό.
  • Αν θέλετε το νερό σας να είναι πιο γευστικό, τότε μπορείτε να έχετε κόψει από το προηγούμενο βράδυ φέτες λεμονιού ή αγγουριού που θα δώσουν μία διαφορετική γεύση στο νερό σας.
  • Αν τα παιδιά σας ζητούν χυμό, μην τα αφήσετε να ξεπεράσουν το ένα ποτήρι για να αποφύγετε την περιττή πρόσληψη σακάχαρων και θερμίδων.
  • Τέλος, μην ξεχνάτε ότι τα αναψυκτικά δεν αποτελούν κατάλληλο μέσο ενυδάτωσης λόγω της ζάχαρης και των συντηρητικών που περιέχουν.

Περιμένω τις απορίες και τις ερωτήσεις σας εδώ!

Ευσταθία Παπαδά
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, M.Sc., Ph.D. (Cand)
Πτυχιούχος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου &
University College London (UCL)
Υποψ. Διδάκτωρ Χαροκοπείου Πανεπιστημίου
e-mail: efpapada@gmail.com 

 

Διαβάστε επίσης

Αυτά τα έξι καλοκαιρινά φρούτα είναι ιδανικά σνακ για τα παιδιά

Τα 8 καλύτερα σνακ για γλυκό ύπνο (pics)

Διατροφή: 8 χορταστικά σνακ με ελάχιστες θερμίδες (φωτογραφίες)

Ιδέες για εύκολα και υγιεινά σνακ στην παραλία

Τι να δώσω στο παιδί μου για σνακ;

29.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Gorjuss My Umbrella Σακίδιο Τριγωνικό Μικρό (177303)
12.50 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Βusquets Κασετίνα τριπλή 'Route 66'
42.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Αθλητικά μποτάκια Puma 1948 Mid L V 358990-05
37.10 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Αθλητικά μποτάκια Puma Liza Mid Dazz V PS 361564-01
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Διατροφή μετά την εγκυμοσύνη: Πάνω από 20 τροφές για τις νέες μαμάδες

Διατροφή μετά την εγκυμοσύνη: Πάνω από 20 τροφές για τις νέες μαμάδες

Διατροφή μετά την εγκυμοσύνη: Τι πρέπει να τρώτε και τι όχι!
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Ανεπάρκεια αυξητικής ορμόνης στα παιδιά: Πώς επηρεάζει την ανάπτυξή τους;

Ανεπάρκεια αυξητικής ορμόνης στα παιδιά: Πώς επηρεάζει την ανάπτυξή τους;

Η αυξητική ορμόνη (Growth Hormone - GH) παράγεται από ένα μικρό αδένα…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Αγγλικά σε πρώιμη παιδική ηλικία 6-8 ετών: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι γονείς

Αγγλικά σε πρώιμη παιδική ηλικία 6-8 ετών: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι γονείς

Αναμφίβολα, ο κάθε μαθητής είναι ξεχωριστός.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πώς αλλάζει η ζωή ενός ζευγαριού με τα χρόνια, μέσα από αστεία σκίτσα ( pics)

Πώς αλλάζει η ζωή ενός ζευγαριού με τα χρόνια, μέσα από αστεία σκίτσα ( pics)

Καλλιτέχνης αποτυπώνει στα σκίτσα της τις αλλαγές που συμβαίνουν στη σχέση ενός…
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies