Πόσο συχνά μπορεί να τρώει παγωτό ένα παιδί;

Πόσο συχνά μπορεί να τρώει παγωτό ένα παιδί;

Το καλοκαίρι πλησιάζει, το θερμόμετρο ήδη ανεβαίνει και τα παγωτά, η αγαπημένη καλοκαιρινή απόλαυση μικρών και μεγάλων, έχουν ήδη κάνει την εμφάνισή τους.

Πόσο συχνά μπορεί να τρώει παγωτό ένα παιδί;

Οι παιδικές καλοκαιρινές αναμνήσεις μας άλλωστε είναι άμεσα συνδεδεμένες με την κατανάλωση πολλών παγωτών. Οπότε πώς μπορούμε να αρνηθούμε αυτήν την απόλαυση στα παιδιά; Η απαγόρευση της κατανάλωσής του δεν ενδείκνυται, αλλά ακολουθώντας τις παρακάτω συμβουλές θα μπορέσετε να βρείτε την ισορροπία μεταξύ της απόλαυσης αλλά και του υγιεινού διατροφικού πλάνου των παιδιών.

Κρατήστε την ισορροπία

Η κατανάλωση με μέτρο δεν θα επιβαρύνει το διατροφικό πλάνο των παιδιών. Επιτρέπετε την κατανάλωση 1 φορά την εβδομάδα και αποφύγετε να έχετε στην κατάψυξη οικογενειακές συσκευασίες παγωτού. Μην ξεχνάτε άλλωστε πως όσο εύκολα μπορούν να παρασυρθούν τα παιδιά, τόσο εύκολα μπορείτε να παρασυρθείτε κι εσείς επιβαρύνοντας το διατροφικό σας πρόγραμμα.

Προσέχετε το μέγεθος της μερίδας

Η μερίδα για το παγωτό ορίζεται ως ½ φλιτζάνι και περιέχει περίπου κατά μέσο όρο το λιγότερο 250 θερμίδες, το οποίο εξαρτάται από τη σύσταση του παγωτού. Αν λοιπόν τα παιδιά συνηθίζουν να τρώνε καθημερινά παγωτό, επιπλέον της απαιτούμενης ενέργειας που χρειάζονται, εύκολα μπορούν να αυξήσουν το βάρος τους κατά περίπου 1 κιλό το μήνα.

Αποφύγετε τη γαρνιτούρα

Οι ξηροί καρποί, το σιρόπι, η τρούφα και άλλες γαρνιτούρες μπορούν εύκολα να αυξήσουν τη θερμιδική περιεκτικότητα του παγωτού προσθέτοντας μόνο μικρές ποσότητες. Αν τα παιδιά ζητούν οπωσδήποτε γαρνιτούρα, το προτιμότερο θα ήταν να μειώσετε τη μερίδα του παγωτού, έτσι ώστε η θερμιδική περιεκτικότητα του παγωτού να διατηρηθεί στο πλαίσιο των περίπου 250 θερμίδων ανά μερίδα.

Δώστε σημασία στην ποιότητα του παγωτού

Αν πρόκειται για συσκευασμένα παγωτά του εμπορίου, διαβάζετε πάντα τη διατροφική τους ετικέτα. Επιλέγετε εκείνα των οποίων αναγνωρίζετε τα περισσότερα συστατικά όπως το γάλα, τη ζάχαρη, τα αυγά και αποφύγετε εκείνα που περιέχουν περισσότερα συντηρητικά και άλλες χημικές ουσίες και χρώματα που δεν αναγνωρίζετε. Επιπλέον, μπορείτε να επιλέγετε εκείνα με τη χαμηλότερη περιεκτικότητα σε ζάχαρη.

Παρασκευάστε το δικό σας σπιτικό παγωτό

Ένας εύκολος τρόπος που δεν απαιτεί παγωτομηχανή είναι ο παρακάτω. Κόβετε σε λεπτές φέτες μπανάνες, φράουλες, ροδάκινα και άλλα αγαπημένα φρούτα των παιδιών και τα τοποθετείτε στην κατάψυξη. Όταν έρθει η ώρα του παγωτού, αφήνετε τα φρούτα να ξεπαγώσουν για 3-4 λεπτά και τα χτυπάτε στο blender με γιαούρτι χαμηλών λιπαρών μέχρι να αποκτήσει το μίγμα την υφή του παγωτού. Έτσι τα παιδιά μπορούν να απολαμβάνουν ένα υγιεινό snack ικανοποιώντας την επιθυμία τους για παγωτό.

Περιμένω τις ερωτήσεις σας εδώ!

Ευσταθία Παπαδά
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, M.Sc., Ph.D. (Cand)
Πτυχιούχος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου &
University College London (UCL)
Υποψήφια Διδάκτωρ Χαροκοπείου Πανεπιστημίου
e-mail: efpapada@gmail.com 

Διαβάστε επίσης

Τι πρέπει να προσέχετε όταν αγοράζετε παγωτό χύμα ή τυποποιημένο
Υπάρχει υγιεινό παγωτό;
Πανεύκολο σπιτικό παγωτό με γιαούρτι!

 

 

 

 

119.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
LEGO Harry Potter Hogwarts Clock Tower (75948)
109.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
LEGO Creator Volkswagen Beetle (10252)
11.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Επιτραπέζιο Λοττο αντικείμενα σπιτιού
19.95 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Επιτραπέζιο 'Μπλα μπλα μπλα'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Health Line: Πώς θα επιλέξω τον παιδίατρό μου

Health Line: Πώς θα επιλέξω τον παιδίατρό μου

Οδηγίες για να επιλέξετε τον κατάλληλο παιδίατρο
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Σοφία Νομικού: Γέννησε και αυτές είναι οι πρώτες φώτο με το μωρό

Σοφία Νομικού: Γέννησε και αυτές είναι οι πρώτες φώτο με το μωρό

Σε πελάγη ευτυχίας πλέει η Expert colorist του Super Makeover εδώ και…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Tips για μαμάδες: Δαγκώσατε ή κάψατε τη γλώσσα σας; Να τι να κάνετε

Tips για μαμάδες: Δαγκώσατε ή κάψατε τη γλώσσα σας; Να τι να κάνετε

Τι να κάνετε εσείς ή τα παιδιά σας αν δαγκώσετε ή κάψετε…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Σταφύλια στην εγκυμοσύνη: Πότε πρέπει να αποφεύγετε την κατανάλωσή τους

Σταφύλια στην εγκυμοσύνη: Πότε πρέπει να αποφεύγετε την κατανάλωσή τους

Σε ποιες περιπτώσεις η έγκυος δεν πρέπει να τρώει σταφύλι;
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2021 Mothersblog.gr - All rights reserved