Ενώ προσέχω τη διατροφή μου, δεν χάνω βάρος… Τι μπορεί να φταίει;

Ενώ προσέχω τη διατροφή μου, δεν χάνω βάρος… Τι μπορεί να φταίει;

Αυτή είναι μία πολύ συχνή απορία που μπορεί να σας απασχολεί αν προσέχετε τη διατροφή σας, αλλά το βάρος σας δεν μειώνεται.

Ενώ προσέχω τη διατροφή μου, δεν χάνω βάρος… Τι μπορεί να φταίει;

Η αλήθεια είναι ότι παρόλο που προσέχετε θα πρέπει να αξιολογήσετε συνολικά τις διατροφικές σας συνήθειες και τον τρόπο ζωής σας για να καταλάβετε τί φταίει και το πρόγραμμά σας δε λειτουργεί. Η καταγραφή της διατροφικής σας πρόσληψης και της φυσικής δραστηριότητας μπορεί να σας φανεί χρήσιμη. Αναρωτηθείτε επίσης τα παρακάτω:

  • Καταναλώνετε αρκετές φυτικές ίνες; Οι φυτικές ίνες ενισχύουν τον κορεσμό και μας κρατούν χορτάτους για περισσότερη ώρα. Στοχεύετε σε 25 γραμμάρια καθημερινά ενισχύοντας την κατανάλωση φρούτων, λαχανικών, οσπρίων, δημητριακών ολικής άλεσης και ξηρών καρπών.
  • Πίνετε αρκετό νερό; Το νερό ενισχύει τη λειτουργία του μεταβολισμού και η αφυδάτωση μπορεί να μπλοκάρει την προσπάθεια απώλειας βάρους. Στοχεύετε σε 1,5-2 λίτρα υγρών καθημερινά περιλαμβάνοντας νερό, αφεψήματα και σούπες.
  • Μήπως κάθεστε τις περισσότερες ώρες της ημέρας; Αν ναι, προσπαθήστε να ασκήστε όσο περισσότερο γίνεται μέσα στην ημέρα. Εξοικονομήστε χρόνο ακόμα και για ένα 15-λεπτο περίπατο μέχρι το σούπερ μάρκετ, ή αφήστε το αυτοκίνητό σας πιο μακριά από τον προορισμό σας, στοχεύοντας σε 1 ώρα φυσικής δραστηριότητας καθημερινά ακόμα και αν γίνεται διακοπτόμενα.
  • Ακολουθείτε την ίδια ρουτίνα γυμναστικής καθημερινά; Οι εναλλαγές μεταξύ διαφορετικών προγραμμάτων μπορεί να είναι ωφέλιμες στην προσπάθειά σας, καθώς το σώμα προσαρμόζεται και δεν επωφελείται εύκολα από το ίδιο πρόγραμμα για μεγάλο χρονικό διάστημα.
  • Συμπεριλαμβάνετε ασκήσεις αντιστάσεων στη γυμναστική σας; Αν όχι, καλό θα ήταν να προσθέσετε τέτοιου είδους ασκήσεις για να ενισχύσετε τη μυϊκή σας μάζα. Καθώς ο μυϊκός ιστός είναι μεταβολικά ενεργός, αυτή η αύξηση θα ενισχύσει την κατανάλωση ενέργειας από τον οργανισμό.
  • Μήπως ξοδεύετε αρκετή ώρα μπροστά στην οθόνη της τηλεόρασης ή του υπολογιστή σας μετά το δείπνο; Αν ναι, μειώστε το χρόνο της τηλεθέασης και εκμεταλλευτείτε τον ελεύθερο χρόνο σας το βράδυ για να προετοιμάσετε το γεύμα που θα πάρετε στη δουλειά σας την επόμενη ημέρα.
  • Μήπως οι ώρες τηλεθέασης συνοδεύονται με κατανάλωση snacks που αυξάνουν το ενεργειακό περιεχόμενο της διατροφής σας χωρίς να το αντιλαμβάνεστε; Αν ναι, αναρωτηθείτε αν πεινάτε ή αν απλά πρόκειται για μία συνήθεια που ακολουθείτε καιρό και δεν μπορείτε να διακόψετε εύκολα.

Συμπερασματικά, τα παραπάνω tips θα σας βοηθήσουν να καταλάβετε τι κάνετε λάθος και η προσπάθειά σας δεν αποδίδει, έτσι ώστε να βελτιώσετε ακόμα περισσότερο τις διατροφικές συνήθειες και τη φυσική σας κατάσταση.

Περιμένω τις απορίες σας εδώ!

Ευσταθία Παπαδά
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, M.Sc., Ph.D. (Cand)
Πτυχιούχος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου &
University College London (UCL)
Υποψήφια Διδάκτωρ Χαροκοπείου Πανεπιστημίου
e-mail: efpapada@gmail.com 

Διαβάστε επίσης:

Οι διατροφικοί στόχοι για το νέο έτος!

Πέντε σημάδια διαταραγμένης λειτουργίας του μεταβολισμού

Τοξικές τροφές που έχουμε στην κουζίνα μας

179.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Hape Happy Family Ξύλινο Κουκλόσπιτο Mansion (E3405Α)
17.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΗ ΦΟΡΜΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ STAR WARS
55.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
REEBOK HEXAFFECT RUN 4
89.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Duchess of Nemours
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Γιατί κάποια παιδιά προτιμούν τον έναν γονιό περισσότερο από τον άλλο;

Γιατί κάποια παιδιά προτιμούν τον έναν γονιό περισσότερο από τον άλλο;

Τα περισσότερα νήπια μεταξύ 18 και 24 μηνών, περνούν από μια φάση…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Εμπνέεται από την παιδική αθωότητα και δημιουργεί μοναδικές τοιχογραφίες (pics)

Εμπνέεται από την παιδική αθωότητα και δημιουργεί μοναδικές τοιχογραφίες (pics)

Ο Γάλλος street artist Julien Malland, γνωστός και ως Seth Globepainter, ταξιδεύει…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Κόλλησε το παιδί σας ανεμοβλογιά; Τι πρέπει να γνωρίζετε

Κόλλησε το παιδί σας ανεμοβλογιά; Τι πρέπει να γνωρίζετε

Η ανεμοβλογιά είναι εξαιρετικά μεταδοτική ιογενής εξανθηματική νόσος με πυρετό.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Δύο λαχταριστές, νόστιμες και υγιεινές συνταγές για σχολικό κολατσιό με αλλαντικά Πίνδος (vid)

Δύο λαχταριστές, νόστιμες και υγιεινές συνταγές για σχολικό κολατσιό με αλλαντικά Πίνδος (vid)

Υγιεινή απόλαυση στο σχολείο!
Διάβασε τη συνέχεια

Best of DPG network

MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies