Πώς θα «ξυπνήσω» το μεταβολισμό μου;

Πώς θα «ξυπνήσω» το μεταβολισμό μου;

Με αφορμή ερώτηση αναγνώστριας σήμερα θα μιλήσουμε για το «επίμαχο θέμα» της ενεργοποίησης του μεταβολισμού. Πολλές φορές παραπονιέστε ότι ενώ δεν τρώτε δεν μπορείτε να χάσετε βάρος, κι έχετε δοκιμάσει ένα σωρό συμπληρώματα και βότανα που υπόσχονται ενεργοποίηση του μεταβολισμού. Τί πρέπει όμως να κάνετε τελικά αν θέλετε να ξυπνήσετε το μεταβολισμό σας; Τα βήματα είναι απλούστερα απ’ότι φαντάζεστε και δεν περιλαμβάνουν «μαγικές» τροφές.

Πώς θα «ξυπνήσω» το μεταβολισμό μου;

Ενυδατώστε τον οργανισμό σας. Το σώμα μας χρειάζεται το νερό για να μπορέσει να μεταβολίσει την τροφή που του δίνουμε. Η αφυδάτωση μπορεί να καθυστερεί το μεταβολισμό, και ακόμα και αν προσέχετε τη διατροφή σας, δεν θα βλέπετε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Τα 8-10 ποτήρια υγρών δεν θα πρέπει να λείπουν από την καθημερινότητά σας, συμπεριλαμβάνοντας νερό, χυμούς, αφεψήματα, αλλά και τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά που είναι πλούσια σε νερό.
Μην μένετε πολλές ώρες νηστικοί. Η πολύωρη νηστεία μεταξύ των κυρίως γευμάτων επιβραδύνει το μεταβολισμό. Φροντίστε να απολαμβάνετε ένα ελαφρύ σνακ μεταξύ των γευμάτων όπως φρούτα, ανάλατους ξηρούς καρπούς και smoothies.
Πείτε ναι στο πράσινο τσάι. Το πράσινο τσάι περιέχει έναν συνδυασμό καφεΐνης και κατεχινών που μπορούν να επιταχύνουν το μεταβολισμό για λίγες ώρες μετά την κατανάλωσή του. Μπορείτε να καταναλώνετε 1-2 φλιτζάνια καθημερινά.
Ενισχύετε και διατηρείτε τη μυϊκή σας μάζα. Όσο μεγαλύτερη μυϊκή μάζα διαθέτει ένας οργανισμός, τόσο περισσότερη ενέργεια καταναλώνει ακόμα και όταν δεν ασκείται. Βάλτε στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα άσκησης και την προπόνηση με βάρη, καθώς έτσι οι μύες ενεργοποιούνται και αυξάνεται έτσι ο μεταβολικός ρυθμός.
Μην παραμελείτε την αερόβια άσκηση. Μπορείτε να επιλέξετε το είδος της αερόβιας άσκησης που σας ευχαριστεί περισσότερο (π.χ. jogging, τρέξιμο, χορός). Ωστόσο, φροντίστε να ανεβάζετε την ένταση της άσκησης όσο μπορείτε, καθώς έτσι αυξάνεται περισσότερο ο μεταβολικός ρυθμός ακόμα και για κάποιες ώρες μετά την άσκηση.
Μην καταφεύγετε σε δίαιτες πολύ λίγων θερμίδων. Δίαιτες κάτω των 1200-1300 θερμίδων, αν είστε γυναίκα, και κάτω των 1700-1800 θερμίδων, αν είστε άνδρας, μπορεί να είναι αποτελεσματικές στην αρχή ως προς την απώλεια βάρους. Ωστόσο, στη συνέχεια θα προσλαμβάνετε πολύ ευκολότερα βάρος, καθώς ο μεταβολισμός σας θα επιβραδύνει. Ακόμη δε θα λαμβάνετε όλα τα απαραίτητα συστατικά που χρειάζεστε.

Αν λοιπόν θέλετε να ενεργοποιήσετε το μεταβολισμό σας και να χάσετε βάρος, ο συνδυασμός των παραπάνω με ένα ήπια υποθερμιδικό πλάνο διατροφής προσαρμοσμένο στις ανάγκες σας με την καθοδήγηση ενός ειδικού, θα σας βοηθήσει να φτάσετε στο στόχο σας.

Περιμένω τις απορίες και τις ερωτήσεις σας εδώ!

Ευσταθία Παπαδά
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, M.Sc., Ph.D. (Cand)
Πτυχιούχος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου &
University College London (UCL)
Υποψήφια Διδάκτωρ Χαροκοπείου Πανεπιστημίου
e-mail: efpapada@gmail.com 

9.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Adriatic Magic Unicorn Κουβαδάκι-Αξεσουάρ-Τσάντα (913)
34.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Kaissa Επιτραπέζιο Βίκινγκς-Οι Επιδρομείς Της Βόρειας Θάλασσας (KA112547)
19.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Quut Φτυάρι άμμου με σίτα
25.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Zoggs Εκπαιδευτικό Σωσίβιο 12-18 Μηνών πορτοκαλί
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πώς να φωνάζουμε λιγότερο στα παιδιά μας

Πώς να φωνάζουμε λιγότερο στα παιδιά μας

Οι φωνές πολλές φορές δε λείπουν από την καθημερινότητα μιας οικογένειας.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Έτσι είναι τα νήπια (pics)

Έτσι είναι τα νήπια (pics)

Τι να ξεχωρίσει κανείς στα νήπια...
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Ποιος είπε ότι η μπάλα είναι μόνο για τ’ αγόρια;

Ποιος είπε ότι η μπάλα είναι μόνο για τ’ αγόρια;

Ναι ναι ξέρω... Οι περισσότεροι πιστεύουν ότι το ποδόσφαιρο είναι αποκλειστικό προνόμιο…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Αντιμυλλέριος ορμόνη (Anti – Mullerian Hormone/ AMH): η ορμόνη της γονιμότητας

Αντιμυλλέριος ορμόνη (Anti – Mullerian Hormone/ AMH): η ορμόνη της γονιμότητας

Τι είναι η αντιμυλλέριος ορμόνη;
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies