Ιδανική διατροφή για γυναίκες σε εμμηνόπαυση

Ιδανική διατροφή για γυναίκες σε εμμηνόπαυση

Η εμμηνόπαυση είναι μία περίοδος που μπορεί να δυσκολεύει την καθημερινότητα πολλών γυναικών λόγω των συμπτωμάτων που προκαλεί, όπως οι εξάψεις, η οστεοπόρωση, οι πονοκέφαλοι, κακή διάθεση και οι αϋπνίες.

Ιδανική διατροφή για γυναίκες σε εμμηνόπαυση

Από τη διατροφολόγο Ευσταθία Παπαδά

Ένας πολύ σημαντικός παράγοντας για την ομαλή μετάβαση σε αυτήν τη νέα περίοδο είναι η ισορροπημένη διατροφή. Αν βρίσκεστε λοιπόν σε αυτή τη φάση της ζωής σας δείτε ποια σημεία στη διατροφή σας απαιτούν προσοχή.

Λαμβάνετε επαρκή ποσότητα ασβεστίου. Η διατήρηση της οστικής πυκνότητας και η πρόληψη της οστεοπόρωσης είναι πολύ σημαντική γι’αυτό και θα πρέπει, πέρα από τα γαλακτοκομικά που είναι πηγή ασβεστίου, να εντάξετε στη διατροφή σας και τα όσπρια, τους ξηρούς καρπούς, το μπρόκολο και τα μικρά ψάρια που τρώγονται με το κόκκαλο.
Διατηρήστε τα επίπεδα σιδήρου στον οργανισμό σας. Προτιμήστε τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, τους ξηρούς καρπούς, τα εμπλουτισμένα δημητριακά, τα αυγά, τα ψάρια και το άπαχο κρέας. Επιλέγετε τουλάχιστον 3 τρόφιμα από τα παραπάνω καθημερινά.
Ενισχύστε την πρόσληψη φυτικών ινών. Οι φυτικές ίνες βρίσκονται στα όσπρια, τα λαχανικά, τα φρούτα, τους ξηρούς καρπούς και τα δημητριακά ολικής άλεσης. Σχετικά με τα φρούτα και τα λαχανικά θα πρέπει συνολικά να καταναλώνετε καθημερινά 5 μερίδες.
Δώστε προσοχή στην καλή ενυδάτωση. Πίνετε 1.5-2L υγρών καθημερινά συμπεριλαμβάνοντας κατά κύριο λόγο το νερό, αλλά και τους χυμούς, τις σούπες και τα αφεψήματα.
Αποφύγετε τις καυτερές τροφές, το αλκοόλ και την καφεΐνη αν υποφέρετε από εξάψεις, καθώς τα παραπάνω μπορεί να επιβαρύνουν τα συμπτώματα.
Περιορίστε τα κακά λιπαρά αποφεύγοντας το λιπαρό κρέας, τα πλήρη γαλακτοκομικά και τα τυριά. Προτιμήστε τα καλά λιπαρά στη διατροφή σας επιλέγοντας το ψάρι, τους ξηρούς καρπούς, το ελαιόλαδο και το αβοκάντο.
Διατηρήστε το βάρος σας στο φυσιολογικό εύρος. Αν έχετε παραπάνω κιλά μειώστε το μέγεθος της μερίδας σας, αποφεύγετε τη ζάχαρη και τα λιπαρά κι εντάξτε την άσκηση στην καθημερινότητά σας. Ωστόσο, μην παραλείπετε γεύματα και μην καταφεύγετε σε στερητικές δίαιτες.

Περιμένω τις απορίες και τις ερωτήσεις σας εδώ!

Ευσταθία Παπαδά
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, M.Sc., Ph.D. (Cand)
Πτυχιούχος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου &
University College London (UCL)
Υποψ. Διδάκτωρ Χαροκοπείου Πανεπιστημίου
e-mail: efpapada@gmail.com 

119.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
LEGO Harry Potter Hogwarts Clock Tower (75948)
109.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
LEGO Creator Volkswagen Beetle (10252)
11.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Επιτραπέζιο Λοττο αντικείμενα σπιτιού
19.95 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Επιτραπέζιο 'Μπλα μπλα μπλα'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Προτάσεις για το Σαββατοκύριακο - Τι μπορείτε να κάνετε με τα παιδιά;

Προτάσεις για το Σαββατοκύριακο - Τι μπορείτε να κάνετε με τα παιδιά;

Χειροτεχνίες, πειράματα και πολλά πολλά ακόμα. 
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Μωρά στον ήλιο: Πώς θα φροντίσεις βρέφη, νήπια και παιδιά στην παραλία αλλά και στο σπίτι

Μωρά στον ήλιο: Πώς θα φροντίσεις βρέφη, νήπια και παιδιά στην παραλία αλλά και στο σπίτι

Το παιδί σου δεν θα πάψει ποτέ να είναι το μωρό σου……
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
5 τρόποι για να κάνεις το καθημερινό μπανάκι του μωρού σου να μοιάζει με γιορτή

5 τρόποι για να κάνεις το καθημερινό μπανάκι του μωρού σου να μοιάζει με γιορτή

Είναι η ώρα της ημέρας που απολαμβάνετε και οι δύο περισσότερο από…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Διακοπές με το έφηβο παιδί σας: Τα πιο συχνά προβλήματα

Διακοπές με το έφηβο παιδί σας: Τα πιο συχνά προβλήματα

Οι καλοκαιρινές διακοπές με παιδιά στην εφηβεία δεν είναι πάντα εύκολες.
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2021 Mothersblog.gr - All rights reserved