Σπόροι που μας χαρίζουν υγεία!

Σπόροι που μας χαρίζουν υγεία!

Σήμερα θα μιλήσουμε για πέντε τροφές που μας προσφέρουν πλήθος θρεπτικών συστατικών και μπορούν να συμβάλουν στη διατήρηση της υγείας και της ευεξίας.

Σπόροι που μας χαρίζουν υγεία!

Σπόροι Chia: Οι σπόροι αυτή έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, απαραίτητα στοιχεία για τη διατήρηση της υγείας του πεπτικού μας συστήματος. Επίσης είναι πλούσιοι σε ω-3 και ω-6 λιπαρά οξέα, ενώ περιέχουν και φαινολικά συστατικά που εμφανίζουν αντιοξειδωτική δράση. Επίσης, είναι ελεύθεροι γλουτένης και γι' αυτό είναι κατάλληλοι για άτομα με κοιλιοκάκη. Μπορείτε να τους καταναλώσετε ψημένους ή άψητους σε σαλάτες, γιαούρτι, κέικ και ψωμί.

Κολοκυθόσποροι: Οι κολοκυθόσποροι μπορούν να είναι ένα πολύ υγιεινό σνακ μέσα στην ημέρα. Είναι εξαιρετική πηγή μαγνησίου, στοιχείο απαραίτητο για την υγεία της καρδιάς, την παραγωγή ενέργειας από τον οργανισμό και τη λειτουργία των μυών. Μπορείτε να προσθέσετε κολοκυθόσπορους στις σαλάτες σας ή στα δημητριακά σας.

Λιναρόσπορος: Ο λιναρόσπορος βρίσκεται στη διατροφή των ανθρώπων ήδη από τα αρχαία χρόνια. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε ω-3 λιπαρά που προάγουν την υγεία της καρδιάς. Επίσης, είναι πλούσιος σε φυτικές ίνες και μπορεί να σας βοηθήσει στην καταπολέμηση της δυσκοιλιότητας, εάν τον ενσωματώσετε καθημερινά στη διατροφή σας σε ποσότητα 1-2 κουταλιών της σούπας.

Ηλιόσποροι: Μία μερίδα (30 γρ) μας προσφέρει τη μισή από την ημερήσια συνιστώμενη ποσότητα βιταμίνης Ε που χρειάζεται ο οργανισμός μας, ενώ περιέχει επίσης και ωφέλιμα λιπαρά. Μπορείτε να τους επιλέξετε ως ένα υγιενό σνακ, να τους προσθέσετε στις σαλάτες σας, σε smoothies και πολλές άλλες συνταγές για να αυξήσετε τη θρεπτική τους αξία.

Σουσάμι: Οι σπόροι σουσαμιού είναι πλούσιοι σε φυτικές ίνες, πρωτεΐνες και ωφέλιμα λιπαρά, κι έτσι η προσθήκη τους στο ψωμί σας και στις σαλάτες σας ενισχύει τη διατροφική τους αξία. Επίσης, μπορείτε να απολαύσετε τα οφέλη του σουσαμιού ως ταχίνι προσθετόντάς το στο ψωμί σας.

Περιμένω τις απορίες και τις ερωτήσεις σας εδώ!

Ευσταθία Παπαδά
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, M.Sc., Ph.D. (Cand)
Πτυχιούχος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου &
University College London (UCL)
Υποψ. Διδάκτωρ Χαροκοπείου Πανεπιστημίου
e-mail: efpapada@gmail.com 

9.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Adriatic Magic Unicorn Κουβαδάκι-Αξεσουάρ-Τσάντα (913)
34.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Kaissa Επιτραπέζιο Βίκινγκς-Οι Επιδρομείς Της Βόρειας Θάλασσας (KA112547)
19.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Quut Φτυάρι άμμου με σίτα
25.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Zoggs Εκπαιδευτικό Σωσίβιο 12-18 Μηνών πορτοκαλί
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Δεκαπέντε πράγματα που αλλάζουν στη ζωή σου, όταν γίνεσαι μητέρα

Δεκαπέντε πράγματα που αλλάζουν στη ζωή σου, όταν γίνεσαι μητέρα

Απέκτησες παιδί; Τότε, αυτά είναι τα πράγματα που θα αλλάξουν στη ζωή…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Δείτε πώς θα χάσετε υγιεινά τα κιλά μετά τη γέννα

Δείτε πώς θα χάσετε υγιεινά τα κιλά μετά τη γέννα

Τι πρέπει να κάνετε για να χάσετε σωστά και υγιεινά τα κιλά…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Η «διαστημική» τεχνολογία που εκτόξευσε τη φαντασία της μικρής μου στα αστέρια

Η «διαστημική» τεχνολογία που εκτόξευσε τη φαντασία της μικρής μου στα αστέρια

Πλανήτες, αστέρια και πολλά ακόμη πολύχρωμα ουράνια σώματα δημιουργούν εικόνες μοναδικής ομορφιάς. 
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Ύπνος μωρού: Το κόλπο που ανακάλυψε μία μαμά για να κοιμηθεί το μωρό μέσα σε 1 λεπτό

Ύπνος μωρού: Το κόλπο που ανακάλυψε μία μαμά για να κοιμηθεί το μωρό μέσα σε 1 λεπτό

Λέμε να το δοκιμάσουμε!
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies