Συμβουλές για να αυξήσουμε την κατανάλωση φρούτων, από τη διατροφολόγο του Mothersblog!

Συμβουλές για να αυξήσουμε την κατανάλωση φρούτων, από τη διατροφολόγο του Mothersblog!

Έχουμε πολλές φορές αναφερθεί στη διατροφική αξία των φρούτων. Όλοι γνωρίζουμε πόσο απαραίτητα είναι σε ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο.

Συμβουλές για να αυξήσουμε την κατανάλωση φρούτων, από τη διατροφολόγο του Mothersblog!

Είναι πλούσιες πηγές βιταμινών, ανόργανων στοιχείων, καθώς επίσης και αντιοξειδωτικών συστατικών που μας προστατεύουν από πολλά χρόνια νοσήματα. Πολλές φορές όμως σας ακούω να παραπονιέστε «Έχω βαρεθεί τα φρούτα, τί να κάνω;». Έτσι λοιπόν αυτήν την εβδομάδα σας προτείνω τρόπους έτσι ώστε να αυξήσετε την κατανάλωση των φρούτων.

Ειδικά τώρα το καλοκαίρι που οι επιλογές φρούτων που έχουμε στη διάθεσή μας είναι περισσότερες είναι μία καλή ευκαιρία να δοκιμάσετε διάφορους συνδυασμούς.

1. Smoothies. Τα smoothies είναι ένας πολύ ενδιαφέρον τρόπος να δοκιμάσουμε γευστικούς συνδυασμούς φρούτων μαζί με γιαούρτι ή γάλα. Επιλέξτε τα φρούτα της αρεσκείας σας και προσθέστε γάλα ή γιαούρτι χαμηλών λιπαρών προκειμένου να δημιουργήσετε ένα υγιεινό και χορταστικό σνακ.

2. Χυμοί φρούτων. Πολλές φορές η κατανάλωση των φρούτων με τη μορφή χυμών είναι πιο εύκολη. Ωστόσο, μην καταφεύγετε στις έτοιμες λύσεις των χυμών εμπορίου, γιατί πολλοί από αυτούς έχουν extra προσθήκη ζάχαρης που δεν σας προσφέρει κανένα όφελος αλλά μόνο παραπανίσιες θερμίδες.

3. Ζελέ ή γιαούρτι με φρούτα. Όταν παρασκευάζετε ζελέ ή θέλετε να κάνετε το γιαούρτι σας περισσότερο «ενδιαφέρον» μη διστάζετε να προσθέσετε και κομμάτια φρέσκων φρούτων. Με αυτόν τον τρόπο πέρα από την απόλαυση συνδυάζετε και τα οφέλη των φρούτων με το γιαούρτι.

4. Σπιτική γρανίτα φρούτων. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όποιο φρούτο σας αρέσει και φτιάξετε τη δική σας σπιτική γρανίτα ιδανικά χωρίς την προσθήκη ζάχαρης, έτσι ώστε το επιδόρπιό σας να είναι πιο ελαφρύ σε θερμίδες.

Καλή σας απόλαυση!

Περιμένω τις απορίες και τις ερωτήσεις σας εδώ!

Ευσταθία Παπαδά
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, M.Sc., Ph.D. (Cand)
Πτυχιούχος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου &
University College London (UCL)
Υποψ. Διδάκτωρ Χαροκοπείου Πανεπιστημίου
e-mail: efpapada@gmail.com 

69.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Viga Ξύλινο Ποδήλατο Ισορροπίας
40.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ SNEAKERS ALL STAR
14.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Αμάνικο γιλέκο με χρωματιστό φερμουάρ
13.50 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Παντελόνι Mini Raxevsky
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
 Η Kate Middleton γέννησε το τρίτο της παιδί - Η ενημέρωση από το παλάτι

Η Kate Middleton γέννησε το τρίτο της παιδί - Η ενημέρωση από το παλάτι

Επιτέλους ήρθε στον κόσμο ο πέμπτος διάδοχος.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Παιδικές φοβίες: Τι φοβάται το παιδί;

Παιδικές φοβίες: Τι φοβάται το παιδί;

Η φοβία είναι μια κλινική κατάσταση κατά την οποία το άτομο νιώθει…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πόνοι τοκετού: Τι τους προκαλούν;

Πόνοι τοκετού: Τι τους προκαλούν;

Οι περισσότερες γυναίκες ανησυχούν πώς θα αντιμετωπίσουν τους πόνους της γέννας.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Τι αλλάζει στη βρεφική διατροφή - Όσα πρέπει να γνωρίζουν οι νέοι γονείς

Τι αλλάζει στη βρεφική διατροφή - Όσα πρέπει να γνωρίζουν οι νέοι γονείς

Αλλάζουν οι κατευθυντήριες οδηγίες για τη βρεφική διατροφή.
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης