Πώς δεν θα ξεφύγω από τη δίαιτά μου όταν τρώω έξω;

Πώς δεν θα ξεφύγω από τη δίαιτά μου όταν τρώω έξω;

Πήρατε τη μεγάλη απόφαση και ξεκινήσατε ένα πρόγραμμα διατροφής για να ξεφορτωθείτε εκείνα τα περιττά κιλά που δεν μπορείτε εδώ και καιρό να χάσετε... Η εβδομάδα κυλάει κανονικά και είστε χαρούμενοι που ακολουθείτε πιστά το πρόγραμμά σας τόσο στη δουλειά όσο και στο σπίτι.

Πώς δεν θα ξεφύγω από τη δίαιτά μου όταν τρώω έξω;

Έρχεται το Σαββατοκύριακο όμως και οι προσκλήσεις για φαγητό έξω με φίλους κάνουν την εμφάνισή τους. Σκέφτεστε ότι πάλι θα βγείτε εκτός προγράμματος και ο κόπος όλης της εβδομάδας θα πάει χαμένος; Δεν χρειάζεται πανικός! Μπορείτε να διαχειριστείτε την κατάσταση κατάλληλα, έτσι ώστε και να ευχαριστηθείτε την έξοδό σας αλλά και να μην προσλάβετε περιττές θερμίδες.

Ακολουθήστε τις παρακάτω χρήσιμες συμβουλές.

• Αν έχετε κανονίσει κάποια βραδινή έξοδο για φαγητό, τότε φροντίστε το μεσημεριανό σας γεύμα να είναι ελαφρύ, όπως για παράδειγμα 1 μεγάλο μπολ σαλάτα με 1 βραστό αυγό ή 1 τοστ με τυρί χαμηλών λιπαρών και βραστή γαλοπούλα. Αν πάλι πρόκειται για μία μεσημεριανή έξοδο, τότε φροντίστε το δείπνο σας να είναι επίσης κάτι ελαφρύ όπως 1 κεσεδάκι γιαούρτι χαμηλών λιπαρών με φρούτα ή 1 ποτήρι γάλα χαμηλών λιπαρών με ½ φλιτζάνι δημητριακά ολικής άλεσης.
Μην παραλείψετε γεύματα προκειμένου να είστε ελεύθεροι να καταναλώσετε ό,τι σας αρέσει κατά την έξοδό σας. Αυτή είναι μία μεγάλη παγίδα στην οποία συχνά πέφτουμε, γιατί θεωρούμε ότι είναι η καλύτερη λύση σε τέτοιες καταστάσεις. Καταναλώστε όπως πάντα το πρωινό σας και τα ενδιάμεσα snacks, έτσι ώστε να μην πεινάτε πολύ όταν βγείτε έξω.
Φροντίστε να κανονίσετε την έξοδό σας σε ένα εστιατόριο όπου υπάρχουν πολλές επιλογές για να μην μπορείτε έυκολα να παρασυρθείτε από τους διατροφικούς «πειρασμούς».
Αποφύγετε τα διάφορα ορεκτικά που θα έρθουν στο τραπέζι, εκτός αν πρόκειται για ψητά λαχανικά. Προτιμήστε άφθονη σαλάτα, η οποία όμως καλό θα ήταν να μην περιέχει λιπαρά dressings.
Αποφύγετε το ψωμί που έρχεται συνήθως πρώτο και όλοι υποκύπτουμε μέχρι να έρθουν τα πρώτα πιάτα στο τραπέζι. Αμέσως έχετε «γλυτώσει» περίπου 100-150 θερμίδες που εξαρτώνται πάντα από το βάρος της φέτας του ψωμιού.
Σαν κυρίως πιάτο, προτιμήστε κάποιο ψητό κρέας ή ψάρι με συνοδευτικό ωμά, ψητά ή βραστά λαχανικά. Αποφύγετε τηγανητά τρόφιμα και συνταγές με κρέμα γάλακτος. Αν το πιάτο που έχετε επιλέξει έχει ως συνοδευτικό τηγανητές πατάτες, ζητήστε να σας βάλουν μόνο λαχανικά, γιατί υπάρχει ο κίνδυνος να παρασυρθείτε.
Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται και στην κατανάλωση αλκοόλ. Ένα με δύο ποτηράκια κρασί είναι μία λογική ποσότητα για να μην λάβετε περιττές θερμίδες.
Ως επιδόρπιο προτιμήστε φρούτα ή γιαούρτι με μέλι. Αν πάλι η παρέα σας προτιμήσει κάποιο άλλο είδος γλυκού, τότε φροντίστε να μοιραστείτε το γλυκό σας με κάποιον άλλο.
Την επόμενη ημέρα αυξήστε τη φυσική σας δραστηριότητα προκειμένου να «διώξετε» τις περιττές θερμίδες.

Ακολουθώντας λοιπόν όλες τις παραπάνω συμβουλές, θα μπορέσετε να αποφύγετε τις μεγάλες ατασθαλίες που θα σας βγάλουν εκτός προγράμματος. Άλλωστε πολλές επιστημονικές μελέτες καταδεικνύουν πως τα άτομα σε δίαιτα που απολαμβάνουν κι ένα λίγο πιο ελεύθερο γεύμα μέσα στην εβδομάδα έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να τηρήσουν τη δίαιτά τους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Περιμένω τις απορίες και τις ερωτήσεις σας εδώ!

Ευσταθία Παπαδά
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, M.Sc., Ph.D. (Cand)
Πτυχιούχος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου &
University College London (UCL)
Υποψ. Διδάκτωρ Χαροκοπείου Πανεπιστημίου
e-mail: efpapada@gmail.com

179.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Hape Happy Family Ξύλινο Κουκλόσπιτο Mansion (E3405Α)
17.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΗ ΦΟΡΜΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ STAR WARS
55.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
REEBOK HEXAFFECT RUN 4
89.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Duchess of Nemours
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Γιατί κάποια παιδιά προτιμούν τον έναν γονιό περισσότερο από τον άλλο;

Γιατί κάποια παιδιά προτιμούν τον έναν γονιό περισσότερο από τον άλλο;

Τα περισσότερα νήπια μεταξύ 18 και 24 μηνών, περνούν από μια φάση…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Εμπνέεται από την παιδική αθωότητα και δημιουργεί μοναδικές τοιχογραφίες (pics)

Εμπνέεται από την παιδική αθωότητα και δημιουργεί μοναδικές τοιχογραφίες (pics)

Ο Γάλλος street artist Julien Malland, γνωστός και ως Seth Globepainter, ταξιδεύει…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Κόλλησε το παιδί σας ανεμοβλογιά; Τι πρέπει να γνωρίζετε

Κόλλησε το παιδί σας ανεμοβλογιά; Τι πρέπει να γνωρίζετε

Η ανεμοβλογιά είναι εξαιρετικά μεταδοτική ιογενής εξανθηματική νόσος με πυρετό.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Δύο λαχταριστές, νόστιμες και υγιεινές συνταγές για σχολικό κολατσιό με αλλαντικά Πίνδος (vid)

Δύο λαχταριστές, νόστιμες και υγιεινές συνταγές για σχολικό κολατσιό με αλλαντικά Πίνδος (vid)

Υγιεινή απόλαυση στο σχολείο!
Διάβασε τη συνέχεια

Best of DPG network

MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies